|

استایلیست های سینمای ایران را بشناسید!

نگاهی به استایل های جنجالی بازیگران خانم در جشن حافظ؛ سوفیا لورن سینمای ایران چه کرده!

استایل یکتا ناصر بعد جدایی

نگاهی به استایل های جنجالی بازیگران خانم در جشن حافظ؛ عکس یکتا ناصر به همراه سپیده خداوردی و المیرا دهقانی در شایانیوز؛ جدیدترین حواشی سینم…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ابتدا و قبل از اینکه به سراغ استایل های جنجالی جشن حافظ 1402 برویم خوب است که تا حدودی با این جشن و چگونگی انجام آن آشنا شوید. جشن حافظ یک مراسم اعطای جوایز سالانه در بخش خصوصی است که با تقدیر از دستاورد های سینمایی و تلویزیونی در سینما و تلویزیون ایران برگزار می شود. اولین دوره جوایز حافظ در سال 1376، توسط مجله دنیای تصویر برگزار شد و همین دلیل باعث شد که این مراسم به عنوان جایزه دنیای تصویر نیز شناخته شود. این تنها مراسم غیردولتی در میان جشنواره‌ها و جوایز سینمایی است که در ایران برگزار می‌ شود؛ این جایزه به دلیل دارا بودن جوایز سینمایی و تلویزیونی، گلدن گلوب ایرانی محسوب می‌ شود. پس طبیعی است که این مراسم مانند مراسم های مشابه و اروپایی سرتاسر استایل و زیبایی باشد.

در این روزها جشن حافظ 1402 نیز برگزار شد و شاهد انتخاب‌ های آثار مختلف و برنده شدن آنها در این جشن بودیم، البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید جدا از این آثار استایل های جذابی که در این مراسم دیده شد باعث ایجاد سر و صدا تا به این لحظه شده است. برای مثال استایل یکتا ناصر بعد از شایعه جدایی و استایل جذاب المیرا دهقانی توجه همه همگان را به خود جلب کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جنجالی بازیگران خانم در جشن حافظ آشنا شوید.

استایل یکتا ناصر در جشن حافظ

استایل یکتا ناصر در جشن حافظ

استایل یکتا ناصر در جشن حافظ

یکتا ناصر در جشن حافظ؛ خدایی یه سر و گردنم از سوفیا لورن سَرتَرِه

یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد 12 آبان 1357 در تهران است که در 19 سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود، به طوری که در نهایت برای بازی در سریال گل های کاغذی انتخاب شد. یکتا ناصر در آثار بسیار زیادی بازی کرده است و می توان گفت در رده بازیگران به نام و با استعداد سینمای ایران قرار دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌ نویس سینمای ایران است، این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند. جدا از شباهت یکتا ناصر به سوفیا لورن می توان به استایل جذاب او در این روزها اشاره کرد که ما در این قسمت چندتا از تصاویر استایل جذاب او در جشن حافظ را برایتان آماده کرده ایم.

استایل یکتا ناصر در جشن حافظ

استایل یکتا ناصر در جشن حافظ

استایل دارک المیرا دهقانی در جشن حافظ

المیرا دهقانی، یکی از بازیگران جوان و با استعداد سینمای ایران می باشد که متولد 5 شهریور 1370 در شیراز است. او دانش‌ آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع غذایی است. او از سال 1388 فعالیت هنری خود را آغاز نموده و از جمله افتخارات المیرا دهقانی می‌ توان به نامزدی دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در نوزدهمین دوره جشن حافظ اشاره کرد. او برای شرکت در این جشن از یک استایل دارک و سرتا پا سیاه استفاده کرده بود و می توان گفت تا حدودی انتخاب آیتم های مناسب برای این استایل باعث شده بود که او استایلی جنجالی و جذاب داشته باشد. از شال توری گرفته تا وست و شومیز ساتن همگی دارای هارمونی و طراحی های جذاب بودند.

استایل یکتا ناصر در جشن حافظ

استایل صدف اسپهبدی به سبک گوتیک در جشن حافظ

صدف اسپهبدی یکی از بازیگران تازه کار سینمای ایران است که می توان گفت با فیلم علف زار شناخته شد و به شهرت رسید. البته اگر بخواهیم با انصاف نگاه کنیم ایفای نقشی که در این فیلم به عهده گرفته بود کار هر کسی نبود و به عنوان تجربه های اولیه ایفای این نقش جسارت زیادی می خواست. صدف اسپهبدی برای شرکت در جشن حافظ از استایل گوتیک استفاده کرده بود و نمای دارک مانند برای استایل خود انتخاب نموده بود.

استایل یکتا ناصر در جشن حافظ

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل این بازیگران خانم قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی