|

پاییز امسال چه کفشی بپوشیم؟

این کتونی ها برای استایل پاییزی جون میدن؛ پاییز واسه پوشیدن بوت و نیم بوت خیلی زوده!

کتونی های ترند 1402

این کتونی ها برای استایل پاییزی جون میدن، معرفی چندتا کتونی مارک و جدید برای پاییز 1402 و انواع کتونی زنانه در شایانیوز؛ جدیدترین کتونی نای…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قبل از انتخاب لباس و یا هر آیتم دیگری برای استایل پاییزی این نکته را فراموش نکنید که پاییز نه تابستانِ نه زمستان، پس می توان گفت فصلی میانه با آب و هوایی نسبتا غیر قابل پیش بینی است. پس وقت آن رسیده که صندل های تابستانی خود را کنار بگذارید و کفش مناسب فصل را بپوشید. البته فراموش نکنید که کفش متناسب با فصل باید طوری باشد که همه استاندارد های لازم را داشته و شخص کاملا در آن احساس راحتی کند. حال آیا می دانید فصل مناسب پاییز 1402 چه نوع کفشی است؟ اگر در جواب به این سوال مردد هستید اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما اینجا هستیم تا شما را در انتخاب کفش پاییزه و یا کتونی ترند 1402 یاری دهیم. اگر کژوال پوش و اهل کتونی پوشیدن هستید بهتر است تا در انتها همراه ما باشید.

پس همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم اگر کژوال و اسپرت لباس می پوشید دانستن کتونی های ترند پاییز 1402 می تواند ب شما برای داشتن استایلی جذاب و ترندی کمک کند ولی اگر استایل کلاسیک را ترجیح می دهید بهتر است به جای انتخاب کتانی به سراغ انتخاب کفش های رو بسته و چرم بروید تا استایلتان از سبک همیشگی تان خارج نشود. کفش چرم زنانه هم دارای تنوع بسیار بالایی از پاشنه بلند تا تخت می باشد و شما باید بسته به نوع سلیقه و مکانی که در آن حضور خواهید گرفت آن را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله با چندتا کتونی ترند و جذاب برای پاییز 1402 آشنا خواهید شد.

کتونی ترند پاییز

کتونی ترند پاییز

کتونی نیوبالانس530؛ راحت ترین کفش پاییزه 1402

بله همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم می توانید برای استایل های کژوال خود به جای هر نوع کفش دیگری در فصل پاییز ازکتونی استفاده کنید. حال اگر به دنبال راحت ترین نوع کتونی زنانه برای استایل خود هستید، بهتر است که بدانید کتونی نیوبالانس530 اولین پیشنهاد ما برایتان است. این کتونی نوعی کتونی رانینگ است و شما برای روزمر و یا حتی پیاده روی می توانید از این کتونی استفاده کنید، بدون اینکه ناراحتی و خستگی در پاهای خود احساس کنید. کتونی نیوبالانس 530 دارای کفی فوم رانر XL است که باعث حفاظت پا در برابر فشار در هنگام راه رفتن شده و موجب می شود پا در درون کفش احساس راحت‌ تری داشته و باعث کاهش خستگی پای شما در صورت استفاده طولانی مدت خواهد شد.

کتونی ترند پاییز

کتونی ترند پاییز

کتونی نایک کورتز؛ تنها کتونی نیمه رسمی سال

اگر به دنبال یک کتونی راحت و جذاب هستید که در استایل های نیمه رسمی هم بتوانید از آن استفاده کنید، کتونی نایک کورتز می تواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال اگر می خواهید یک ترنچ کت کلاسیک را با یک کتونی بپوشید می توانید  از کتونی نایک کورتز استفاده کنید. پس کتونی آنقدرها هم که همیشه خیال می کنید برای استایل های اسپرت و نیمه رسمی طراحی و تولید نمی شود، بلکه نوع هایی از این مدل کفش هم هستند که شما می توانید حتی با شلوار پارچه ای از آن ها استفاده کنید که به نوعی می توان کتونی نایک کورتز را از این دسته کتونی ها نام برد. البته دقت نمایید که شلوار انتخابی راسته باشد و قد نسبتا کوتاهی داشته باشد، یعنی قد شلوار به گونه ای باشد که دمپای شلوارتان روی کفش نیافتد.

کتونی ترند پاییز

کتونی ترند پاییز

کتونی نایک زوم ایکس؛ رانینگ ولی از نوع شیک و مدرن

کتونی های رانینگ نوعی از کتونی هستند که برای پیاده روی و استفاده روزمره خانم ها و آقایان طراحی و تولید می شوند، به همین خاطر از آن دسته کتونی ها محسوب می شوند که زیاد مورد استقبال و خرید و فروش قرار می گیرند. کتونی نایک زوم ایکس یکی از پیشنهاد های ما برای پاییز 1402 است زیرا این کتونی دارای طراحی متعادل و در عین حال ظریف است و در رنگ های ملایم و متفاوتی که کم تر دیده اید مثل هلویی و سرمه ای تا به امروز بسیار پر طرفدار بوده است. یکی از ویژگی های مهم این کتونی انعطاف بسیار زیاد آن نسبت به نوع های دیگر است که می توان به آن اشاره کرد.

کتونی ترند پاییز

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها