|

پاییز امسال چه رنگ هایی مُده؟

پاییز امسال این رنگا غوغا میکنه میگی نه نگاه کن؛ معرفی چندتا ترکیب رنگی جذاب و زنانه

رنگ استایل پاییزی

پاییز امسال این رنگا غوغا میکنه میگی نه نگاه کن، معرفی چندتا از جدیدترین ترکیب های رنگی برای پاییز 1402 و انواع مانتو و شلوار زنانه و شکت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل پاییزی هم دقیقا مانند هر استایل دیگری نیاز به شناخت رنگ های مناسب خود دارد، درست است که تنوع رنگی در استایل های پاییزی کمتر از استایل های تابستانی است ولی این نکته که انتخاب رنگ درست به زیبا و خوش استایل دیده شدن شما کمک خواهد کرد امری اجتناب ناپذیر است چه در تابستان چه در پاییز و زمستان. فراموش نکنید که در فصول سرد باید لباس های مخصوص خودش را به تن کنید. این لباس ها در پاییز غالبا نه خیلی گرم هستند و نه اینکه باعث می شوند شما از سرما به لرزه افتید. این در حالی است که بسیاری دوست ندارند ظاهر کلی لباس هایشان بهم بریزد و می خواهند همیشه ظاهر مناسبی داشته باشند، به همین خاطر بهتر است در هر فصلی که هستید از استایل شخصی خود دور نشوید و لباس های خود را متناسب با سبک مخصوص خود انتخاب کنید.

برای مثال اگر کلاسیک پوش هستید برای پاییز یا زمستان به طور ناگهانی سراغ سبک های اسپرت و کژوال نروید، در پاییز هم می توانید آیتم های مناسب خود را پیدا کنید تنها کافی است تا از سبک استایل خود و هر انچه به شما می آید آگاه باشید. برای مثال ترنچ کت و شکت هر دو از لباس های پاییزی و جذاب هستند ولی هر کدام دارای استایل های متفاوتی می باشند که ممکن است تنها یکی از آن ها با سبک استایل شما هماهنگ باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از ترکیب رنگی جذاب برای استایل پاییزی آشنا شوید.

رنگ های ترند پاییز 1402

رنگ های ترند پاییز 1402

یادت نره ترکیب رنگ کرم با جین های آبی معجزه می کنه

یکی از جذابیت های فصل پاییز پوشیدن کت جین و شلوار جین با آیتم های کرم رنگ یا دارای رنگ های پاستلی است، پس تا می توانید در استایل های پاییزی خود از جین های دوست داشتنی کمک بگیرید. فراموش نکنید که کاپشن های جین هم مانند دیگر پارچه ها دارای طیف های رنگی متنوعی هستند ولی ما در این قسمت جین های روشن مدنظرمان هستند نه جین های تیره یا سرمه ای. پس اگر می خواهید یک کاپشن جین خریداری کنید و با یک پلیور کرم آن را ست نمایید بهتر است به سراغ کاپشن های یخی و یا آبی روشن بروید. برای تکمیل استایل با این ترکیب رنگی می توانید از آیتم های مکمل سبز یا آبی پاستلی کمک بگیرید.

رنگ های ترند پاییز 1402

رنگ های ترند پاییز 1402

نارنجی ترکیب نارنجی؛ اخرایی و خردلی را در الویت بگذارید

فصل پاییز فرا رسیده است و وقت آن است که لباس‌ های جذابتان را برای هوای سرد از چمدان در بیاورید. به احتمال زیاد، تعداد زیادی از شما به نیمه‌ دوم سال علاقه‌ بیشتری دارید؛ زیرا در این نیمه می توانید استایل های جذاب تری را از خود به نمایش بگذارید البته اگر از اصول و قواعد استایل پاییزی و بازی با رنگ های آن فصل را بلد باشید. اولین ترکیب رنگی و پیشنهادی از سمت ما انتخاب لباس هایی با رنگ ها اخرایی و نارنجی است. این رنگ ها نه تنها استایل شما را ار این رو به آن رو می کنند بلکه دقیقا حس و حال پاییز را به شما و اطرافیانتان القا می کنند. البته شتری را فراموش نکنید زیرا شتری هم یکی از رنگ های ترند در سال های اخیر بوده است و استایل شما را گرم می کند.

رنگ های ترند پاییز 1402

رنگ های ترند پاییز 1402

برای استایل پاییزی ترکیب سبز و مشکی یه چیز دیگه است

شاید همه تصور کنند که رنگ سبز زارا یک رنگ ترند و جذاب برای تابستان بوده است و برای استایل پاییزی استفاده از آن کار درستی نخواهد بود. البته این در حالی است که ترکیب رنگ سبز با مشکی یکی از استایل های ترند و جذاب پاییز امسال را در بر می گیرد. پس قبل از انتخاب لباس برای خود بهتر است که از ترکیب های رنگی ترند اطلاع داشته باشید تا به جای انتخاب های کسل کننده ای مانند ترکیب مشکی و طوسی از رنگ های شاداب تر استفاده کنید.

رنگ های ترند پاییز 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها