|

کرم های روتین پوستی را بشناسید

این کرم ها رو قبل از خواب یادت نره؛ برای چهره ای جوان و شاداب روتین پوستی داشته باشید

کرم روتین پوستی

آیا برایتان سوال شده است که دیگرانی که پوست خوب و شفافی دارند چه روش‌ های مراقبتی به کار می‌ برند و چطور از پوست صورتشان مراقبت می‌ کنند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما برای شما هم پیش آمده است که صبح بعد از یک خواب شبانه، با دیدن چهره خودتان در آینه چند ایراد اساسی روی پوست صورتتان گذاشته‌ باشید و یا آیا برایتان سوال شده باشد که دیگرانی که پوست خوب و شفافی دارند چه روش‌ های مراقبتی به کار می‌ برند و چطور از پوست صورتشان مراقبت می‌ کنند؟ باید بگویم که برای گرفت جواب سوال های در ذهنتان جای درستی آمده اید. اگر می خواهید همیشه چهره ای جوان و شاداب داشته باشید بهتر است که به سلامت پوست  داشتن یک روتین پوستی مناسب برای خود اهمیت دهید. حال اگر برایتان سوال پیش آمد است که روتین پوستی شامل چه مواردی و یا محصولاتی است باید بگوییم که روتین پوستی می تواند شامل مرحله های متفاوتی باشد که ممکن است با توجه به نوع پوست شما و محصولاتی که نیاز دارید و یا استفاده می کنید متفاوت باشد. البته خوب است که بدانید روتین های پوستی به دو دسته روتین پوستی شب که در آن از کرم شب و روتین پوستی روز که در آن از کرم روز و کرم دور چشم استفاده می شود تقسیم می شوند.

پیشنهاد ما به شما انتخاب یک روتین پوستی شب است، زیرا شب و استراحت بهترین زمان برای بازسازی و یا آبرسانی به پوست است، البته فراموش نکنید که در انتخاب کرم های روتین پوستی خود به نیاز پوست خود دقت نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین محصولات مناسب برای روتین پوستی شب آشنا شوید.

روتین پوستی شب

 کرم شب ایندیگو تاچا؛ به پوست خود برسید حتی در خواب

کرم شب یکی از کرم های روتین پوستی است که معمولا برای افرادی که پوست خشک و حساس دارند پیشنهاد می شود. پس اگر پوستی حساس دارید پیشنهاد ما برای شما کرم شب ایندیگو تاچا است، این کرم محصولی ایده‌ آل برای پوست های بالغ یا خشک است که دارای خاصیت تسکین دهندگی می باشد و قرمزی و خشکی پوست را که در اثر آلودگی یا استرس ایجاد می شوند، برطرف می کند. این محصول پوست را به خوبی با هیالورونیک اسید آبرسانی می کند و با تقویت سد دفاعی پوست چین و چروک ها را برطرف می کند. جالب است که بدانید علاوه بر ویژگی های ذکر شده کرم شب تاچا باکتری های مفید پوست را افزایش و پوست را تسکین می دهد تا درخشش پوست را احیا کند، رنگ و بافت پوست را بهبود ببخشد و یکدست نماید.

روتین پوستی شب

روتین پوستی شب

کرم مرطوب کننده چند منظوره استی لودر

فراموش نکنید که با هر نوع پوستی که هستید در روتین پوستی خود یک کرم مرطوب کننده و آبرسان حتما باید داشته باشد. پیشنهاد ما برای شما به عنوان آبرسان در روتین پوستی شب کرم مرطوب کننده چند منظوره استی لودر است. این کرم مرطوب کننده بافتی بسیار سبک و ابریشمی دارد و پوست را عمیقا آبرسانی می کند تا درخشش و جوانی پوست احیا شود. کرم استی لودر حاوی ویتامین سی و عصاره های گیاهی است که اختلاف رنگ پوست، لک و جای جوش را بهبود می بخشد. به طوری که پس از 2 هفته کاهش لک ها روی پوست قابل مشاهده خواهند بود. این کرم بافت و حالت کشسانی پوست را بهبود می بخشد، پوست را سفت می کند، جلوه خطوط و چروک ها را بهبود می بخشد و کلاژن سازی پوست را افزایش می دهد. پس شما می توانید حتی برای گردن هم از این کرم استفاده نمایید.

روتین پوستی شب

روتین پوستی شب

کرم دور چشم سیلک پیونی تاچا؛ چشم های شاداب شما را جوان تر نشان می دهند

فراموش نکنید که پوست اطراف چشم حساس تر از قسمت های دیگر پوست صورت است، به همین خاطر شما برای مراقبت از این قسمت نیازمند کرم های مخصوص دیگری هستید که پیشنهاد ما برای روتین پوستی شب کرم دور چشم سیلک پیونی تاچا است. کرم دور چشم سیلک پیونی تاچا خطوط و چروک ها را محو می کند و باعث می شود پوست نرم و صاف شود، همچنین پف و تیرگی دور چشم را برطرف می کند و به تنهایی یا قبل از آرایش برای آماده کردن پوست حساس دور چشم قابل استفاده است. کرم دور چشم سیلک پیونی تاچا حاوی عصاره ابریشم، عصاره گل صد تومانی سفید ژاپنی و ترکیب عصاره سبوس برنج، جلبک قرمز و چای سبز است. عصاره ابریشم حاوی دو نوع پروتئین است که مانند لایه بی وزنی روی پوست قرار می گیرد و پوست را عمیقا آبرسانی می کند.

روتین پوستی شب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی