|

اگر پسر می خواهید؛ این غذاها را بخورید شاید کارساز شود!

اگر از زوج ها بپرسید دوست دارند چه فرزندی داشته باشند، میگویند: «فقط سالم باشد.» اما اگر دست خودشان باشد؛ جنسیت را تعیین میکنند! اما چطور؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر از زوج های جوان بپرسید که دوست دارند چه فرزندی داشته باشند، اکثرا میگویند: «فرقی نمیکند؛ فقط سالم باشد.» اما شما باید ته دلشان را جویا شوید. آیا اگر دست خودشان بود، دوست نداشتند خودشان جنسیت جنین را تعیین کنند؟ خب ما کار را خیلی سخت نکردیم. قصد داریم به کسانی که قصد بچه‌دار شدن دارند کمک کنیم تا خودشان هم نقشی در تعیین جنسیت فرزند خود داشته باشند!

چه چیزی از این بهتر؟! در این مقاله به وعده‌های غذایی خواهیم پرداخت که در پسرشدن جنین بسیار تاثیرگذار است.

دختر-یا-پسر

اهمیت صبحانه در پسردار شدن

بسیاری این مسئله را پشت گوش می‌اندازند اما تا حدودی حقیقت دارد. براساس تحقیقات انجام شده؛ 51درصد مادرانی که صبحانه نقش کلیدی در وعده‌های غذایی‌شان دارد، پسردار می‌شوند. از طرفی با توجه به کمرنگ شدن صبحانه در میان زنان به دلیل مشغله‌های شغلی و... شاهد آمار رو به کاهش تولد پسران در جامعه هستیم.

اگر بطور منظم و مفید وعده صبحانه‌تان میل کنید، میتوانید یک قدم بزرگ در پسردار شدن بردارید. هر چند که این بحث خیلی وسیع‌تر از رعایت یک وعده صبحانه است!

صبحانه

چه میوه‌هایی بخوریم؟

مصرف میوه‌هایی که حاوی سدیم و پتاسیم هستند میتواند در این مسیر بسیار تاثیرگذار باشد. میوه‌هایی مانند گوجه سبز، گلابی، سیب، موز، زردآلو، گیلاس، توت فرنگی و غیره. بطور کلی میوه‌هایی که از طبعی گرم برخوردارند برای پسردار شدن بسیار توصیه می‌شود.

میتوانید به سراغ مصرف میوه‌های خشک بروید که پتاسیم بسیار بالایی دارند. میوه‌هایی مانند خرما، آلو بخارای خشک و کشمش، اغلب برای پسردار شدن استفاده می شود.

عرقیجات

دم نوش و عرقیجات

چقدر به دمنوش و طب سنتی علاقمند هستید و به آن معتقدید؟ خب باید بدانید دم نوش هایی مانند دم نوش قاصدک از جمله مواردی هستند که در قلیایی شدن بدن تاثیرگذار بوده و احتمال پسرشدن جنین را افزایش می دهد. از طرفی توصیه می‌شود؛ مادرانی که قصد دارند پسردار شوند چای رزماری را فراموش نکنند. این چای ضد التهاب و سرشار از انواع ویتامین است!

موادی که باید از آن بپرهیزید:

خب بالطبع همانطور که مواد غذایی برای تاثیرگذاری روی جنین وجود دارد تا شما را به خواسته تان یعنی پسردار شدن برساند، همانقدر هم موادی وجود دارد که باید از مصرف آن بپرهیزید:

تا حد امکان از غذاهایی که طبع سردی دارند دوری کنید. مواد معدنی و ویتامین‌های مضر برای بارداری پسر در دوران قبل از بارداری را به حداقل برسانید. مثلا لبنیات، گوشت سفید، غذاهای دریایی، پیاز، ماءالشعیر و کرفس را میل نکنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی