|

اجاره ون هایس با راننده در تهران

اجاره ون در تهران و هر یک از شهرهای کشور، مزایای چشم گیری به دنبال دارد که افراد مختلف از گروه‌ها یا در موقعیت‌های گوناگون را مجاب به این…

لینک کوتاه کپی شد

در طی سالیان اخیر، مراکز مختلفی جهت خدمات رسانی و رفع نیازهای مختلف انسان‌ها دایر شده‌اند. یکی از این مراکز یا مؤسسات، مؤسسه‌های کرایه انواع اتومبیل و اجاره ون هستند. به طور معمول سفرها در سه دسته‌ی دریایی، هوایی و زمینی تعریف می‌شوند.

شاید بتوان گفت مهم‌ترین و متداول‌ترین نوع سفر را سفر به صورت زمینی تشکیل می‌دهد که توسط روش‌های گوناگونی چون قطار، اتوبوس، خودروی شخصی و یا اجاره‌ای قابل انجام است. پس از تصمیم‌ گیری برای رفتن به سفری کوتاه مدت یا طولانی، معمولاً اولین گزینه‌ای که به ذهن متبادر می‌شود سفر رفتن با اتومبیل شخصی است، اما مدتی است این مسئله تحت تأثیر مزایایی که اجاره ون به وجود آورده دچار تغییر شده است و بسیاری برای رفتن به سفرهای کاری یا تفریحی از این روش بهره می‌گیرند.

البته گفتنی است مقصود از سفر، تنها سفرهای تفریحی یا چند روزه نیست و ممکن است افراد به علل مختلف عملی، تحصیلی، کاری و .... نیز علاوه بر تفریح و سیاحت، اقدام به اجاره ون کنند. از طرف دیگر مدت زمان اجاره ون در تهران و دیگر شهرها نیز دارای گستره‌ای از چند ساعت تا چند روز، بسته به شرایط متقاضیان متفاوت است و هر شخص با توجه به نیاز خود قادر به اجاره کردن یک ماشین ون در سطح شهر مقصد خواهد بود.

مزیت‌های اجاره ون

همان‌طور که در ابتدای متن ذکر شد اجاره ون در تهران و هر یک از شهرهای کشور، مزایای چشم گیری به دنبال دارد که افراد مختلف از گروه‌ها یا در موقعیت‌های گوناگون را مجاب به این کار می‌کند. از جمله‌ی این موارد می‌توان به مواردی که در ذیل، معرفی و تشریح می‌شوند اشاره نمود.

امکان اجاره ون با راننده

اجاره ون با راننده را می‌توان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قابلیت‌های مفید و کارای اجاره ون در نظر گرفت. هنگامی که افراد یک گروه برای انجام عملی خاص به شهری دیگر مراجعه می‌کنند طبیعتاً به مسیرها آشنا نبوده و با رفتن به سمت اشتباه، دردسرهایی برای خود و اعضای گروه رقم خواهند زد؛ این امر با شناخت راننده‌های ون که اغلب بومی و راه بلد مناطق مختلف شهری هستند تا حدود قابل توجهی کاهش می‌یابد. نکته دیگری که در اجاره ون با راننده وجود دارد، امکان در کنار هم بودن همه اعضای گروه است، چرا که در غیر این صورت، یکی از اعضای ثابت گروه می‌بایست به عنوان راننده سکان حرکت اتومبیل را در دست بگیرد و از جمع دور بماند.

البته این‌ موارد تنها مزایای اجاره ون به همراه راننده‌ای کاربلد و زبده نیستند، به طور مثال ویژگی مفید دیگری که حضور راننده به همراه ماشین ون به اجاره کنندگان عرضه می‌کند عدم نیاز به داشتن مدارک لازم جهت اجاره اتومبیل مسافرتی مد نظر است. همان طور که می‌دانید مؤسسه‌های کرایه خودرو قوانین خاصی دارند، اما قانون مشترک همه‌ی این مؤسسات، حصول اطمینان از کافی بودن مدارک شخصی است که قصد راندن ماشین را دارد.

این مدارک را می‌توان این‌گونه معرفی نمود:

  • گواهی نامه رانندگی مدت دار
  • گواهی سلامت جسمی
  • گواهی سلامت مربوط به عدم‌احتیاط
  • گواهی سلامت روحی و .....

البته ممکن است با توجه به قوانینی که هر شرکت وضع می‌کند لیست فوق متحمل تغییراتی شود.

نکته‌ی دیگری که در رابطه با مدارکی که می‌بایست توسط شخص به مؤسسه اجاره ون ارائه شود وجود دارد، در رابطه مسئله‌ی مالی است. طبیعتاً برای اجاره ون از یک مؤسسه کرایه اتومبیل، هزینه‌ای تعیین شده وجود وارد و در ابتدای امر از فرد اخذ می‌شود؛ اما این تمام هزینه‌ی دریافتی نمی‌باشد. با توجه به مدل خودرو، مدت زمان اجاره، بررسی خطرات و خرابی‌های احتمالی و .... کارت بانکی با موجودی مشخص یا هزینه‌ی مازادی از فرد به عنوان امانت دریافت می‌شود و پس از گذشت مدت زمان تعیین شده و فرا رسیدن موعد مقرر، اگر مشکل یا حادثه‌ای رخ نداده باشد پول یا کالای امانتی به فرد بازگردانده می‌شود.

در صورتی که راننده به همراه ون باشد مسئولیت خطرات به عهده‌ی وی بوده و نیازی نیست اجاره کنندگان، پول اضافه‌تری به مؤسسه‌ی فعال در زمینه‌ی اجاره ون پرداخت کنند. بدیهی است، کاهش خطرات جاده‌ای به علت مهارت بالای راننده‌های باسابقه و فعالی که به جاده‌های اطراف محل کار یا زندگی خود واقف و مسلط هستند را نمی‌توان نادیده گرفت.

همراهی هم‌گروه‌ها

در بسیاری از سفرها، افراد با تعداد‌ متفاوت و تقریباً زیاد تصمیم به سفر دسته جمعی می‌گیرند. علاوه بر مقصد، استفاده از زیبایی‌های مسیر نیز برای بسیاری از مسافرین امری حائز اهمیت است. با توجه به ظرفیت ۴ یا ۵ نفره ماشین‌های شخصی که یک نفر نیز راننده و مشغول رانندگی است امکان سفر دسته جمعی وجود نخواهد داشت، مگر با اجاره ون از یک مؤسسه معتبر. معمولاً میانگین تعداد گروه‌های پرجمعیت به ده الی پونزده نفر می‌رسد، از این رو‌ معمولاً پیشنهاد مؤسسه‌های کرایه اتومبیل در این حالت، اجاره ون هایس از یک مؤسسه معتبر است. در صورتی که اعضای گروه همه با هم در یک‌ ماشین حضور داشته باشند کیفیت سفر به مراتب افزایش خواهد یافت.

کاهش استهلاک ماشین

ون، ماشینی بین جاده‌ای، متناسب با جاده‌های بیرون از شهر و برای طی کردن مسیرهای تقریباً طولانی ساخته شده است. این ماشین‌ که در رده‌ی ماشین‌های سنگین و مقاوم دسته بندی می‌شود طبیعتاً دچار فرسایش و خرابی کمتر از ماشین‌های شخصی خواهد شد. ظرفیت ماشین‌های شخصی محدود به محیط شهری بوده و پس از گذشت مدت تقریبا ًطولانی استفاده از آن‌ها، فرد مجبور به حضور در یک‌ تعمیرگاه خواهد بود. خرابی ماشین در مسیر مسافرت عواقب متفاوتی را به دنبال خواهد داشت. از جمله هدر رفت زمان، خستگی، به هم ریختگی برنامه‌ها، گیر افتادن در مکان‌های دور یا کم تردد تا مخاطرات جبران ناپذیری چون تصادفات شدید.

کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در وقت، کمک به محیط زیست با استفاده از یک ماشین، در اختیار داشتن پلاک بومی در شهرهای مختلف، استفاده از ماشین با مدل جدیدتر، کاهش خطرات، سفری راحت و کم آسیب و ..... را می‌توان از دیگر مزایای اجاره ون در نظر گرفت.

اگر قصد اجاره ون در تهران از یک مؤسسه معتبر و مشتری مدار دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات شرکت تهران رنت ون است. شرکت رنت ون به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مؤسسه‌های کرایه اتومبیل که تنها و به صورت تخصصی در زمینه اجاره ون فعال است جهت حفظ کیفیت کار خود در ضمن حفظ رضایت مشتری، راننده‌هایی مجرب، دریافت قیمت مقرون به صرفه، تعمیر و چک مداوم خودروها، پاسخگویی تلفنی و ....را در رأس امور کاری خود قرار داده است. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی خدمات اجاره خودروی مجموعه تهران رنت ون، به وبسایت این شرکت با نشانی الکترونیکی https://tehran-rentvan.com/ مراجعه کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی