|

پیام تسلیت سپاه شهدای آذربایجان غربی

​سپاه شهدای آذربایجان غربی در پیامی شهادت سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

لینک کوتاه کپی شد

سپاه شهدای آذربایجان غربی در پیامی شهادت سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده :

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون  بقره / 156»

ارتحال جانسوز سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی موجب تاسف و تالم دوستداران و عاشقان راه ولایت گردید.

 آن سردار مومن، انقلابی و ولایت‌مدار در زمره فرماندهان و مجاهدان شاخص هشت سال دفاع مقدس بود که به ویژه نقش سترگ و ماندگاری در حوزه جذب ، سازماندهی و اعزام رزمندگان اسلام به جبهه های نبرد حق علیه باطل و مصاف با ارتش بعثی صدام و مزدوران استکبار جهانی در جنگ تحمیلی ایفا کرد.

سردار حجازی پس از دفاع مقدس در سپاه و بسیج و نیز ستاد کل نیروهای مسلح مسئولیت‌های خطیر و مهمی عهده‌دار شد و در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت  و خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذارد.

 سپاه شهدای استان آذربایجان غربی فقدان آن سردار عالیقدر، وارسته و مخلص را محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان، خانواده مکرم و همکاران و دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده و علو درجات و مغفرت و رحمت الهی را برای ایشان مسالت می نماید.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای استان آذربایجان غربی

منبع: صداو سیما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی