|

زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری آبان

زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری آبان 99 اعلام شد. حقوق بازنشستگان کی واریز می شود؟ امروز یک آذر 99 تا پایان عصر حقوق بازنشستگان واریز…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری آبان کی است و بازنشستگان کی حقوق خود را دریافت می کنند. در ادامه این خبر برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان واریز حقوق آبان 99 بازنشستگان کشوری و لشکری آبان ماه با ما در ادامه همراه باشید.

زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری آبان

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: واریز حقوق آبان ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر امروز شنبه اول آذرماه به انجام می ‌رسد. معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: واریز حقوق آبان ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر امروز شنبه اول آذرماه به انجام می ‌رسد.

واریز حقوق آبان ماه بازنشتگان کشور

واریز حقوق بازنشستگان تا عصر امروز اول آذر 99 به انجام می رسد. همسان سازی حقوق بازنشستگان البته پیشتر اعلام شده بود و قرار است که حقوق آبان ماه بازنشستگان کشوری با توجه به همسان سازی و متعادل سازی حقوق بازنشستگان کشوری واریز شود.

پیشنهاد می شود: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری

به‌ نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل صندوق بازنشستگی کشوری، فتح الله شعبانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، حقوق آبان ‌ماه بازنشستگان و وظیفه ‌بگیران این صندوق تا عصر امروز به حساب همه بازنشستگان و وظیفه ‌بگیران واریز خواهد شد و قابل برداشت است.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی زمان واریز و پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری آبان 99 پرداختیم. امروز بازنشستگان منتظر واریز حقوق خود باشند. از این که ما را تا انتهای این خبر همراهی کردید، از شما سپاس گزاریم. مطالعه مقاله زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

پیشنهاد می شود: انتخابات 1400 در شرایط کرونا چگونه برگزار خواهد شد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی