|

فرق مهتاب کرامتی بیست ساله با پنجاه ساله / پیری هلن مردان آنجلس مثل مدلینگ ها

مهتاب کرامتی بازیگر دهه چهلی می باشد که 27 سال پیش در سریال مردان آنجلس بازی کرد و حالا با تصاویر قبل و بعدش مود توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران آقا و خانوم هستند که سالهاست در این عرصه فعالیت دارند. البته که خیلی از اونها هم مدتهاست که از این راستا دور شده و انگاری دیگه دلشون نمیخواد و یا پیشنهاد کاری ندارند و بازی نمی کنند. جالبه که بیشتر بازیگران جدیدالورود سینما و تلویزیون عمل های زیبای داشته اند در حالی که بیشتر بازیگران قدیمی اصلا هیچ دست به چهرشون نبردن و باز هم از خیلی ها جلو هستند. مثلا یکی از این دست چهره ها مهتاب کرامتی می باشد. مهتاب کرامتی هنرمند دهه چهلی می باشد که در سال 1349 متولد شد و یه هزار سالی میشه ایفای نقش داره. وی که تا به در فیلم و سریال های بسیاری بازی داشته، دارای کارنامه ای پر از سابقه کاری‌های هنرمندانه می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی اون موقع ها که دهه هفتادی ها خیلی کوچولو بودن یا اصلا به دنیا نیومده بودن در سریال "مردان آنجلس" ایفای نقش کرد. وی که کاراکتر هلن و ماری رو در این سریال به نمایش گذاشت، خیلی خیلی مورد توجه قرار گرفت و بولد شد. جالبه که خانوم بازیگر که این روزها 54 سال سن داره، اما با 27 ساله گذشته اش هیچ فرقی نکرده و در واقع قالی کرمون به معنای واقعی بوده! مهتاب کرامتی در این سریال دقیقا 27 ساله بود و به همین دلیل خیلی از کاربران بر این نظر هستند که مهتاب بانو چندان قبل و بعد قابل توجهی نداشتن چرا که ظاهرا چندان بویی از میانسالی نبرده و درست به مانند گذشته جوان هستند .

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی