|

بهترین تلویزیون هوشمند 65 اینج تا سقف سی میلیون / اینا پرچم دارن و پر خاطرخواه

اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند در سایز 65 اینچ رو دارید اما نمیدونید چه مارک و مدل هایی پرفروشن، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکسری از لوازم هستند که بود و نبودشون برای خونه ضروری و نیاز نیست، اما خب باشن بهتره! ولی یکسری از لوازم هستند که بود و نبودشون تو خونه به دشت لازمه و اگه نباشن خون زندگی لنگ میمونه. مثلا یخچال، گاز و تلویزیون. بله تلویزیون نیز از دست آیتم هایی محسوب میشه که اگه نباشه واقعا زندگی کردن مختل میشه و دو روز و دو هفته اوله که اعضای خانواده تحمل می کنند، بی شک کمی بعدتر صداشون در میاد و می بینن این دیگه چه زندگی ایه! تازه حالا جدا از اون دست خانواده هایی که لایف استایلشون بر پایه فیلم و سریال بسته شه! تلویزیون ها درست به مانند دیگر آیتم ها انواع و اقسام مختلفی دارند. برندهای متنوعی هستن که تلویزیون تولید کرده و روانه بازار می کنند. انتخاب برند و سایز تلویزیون کاملا وابسته به بودجه و نیاز شما هستش که چه چه تلویزیونی انتخاب کنید. در این مطلب قراره با تلویزیون های 65 اینچی آشنا بشیم که پرچمدار هستند و مشهور. البته که قیمت پایینی ندارن و صرفا به دلیل پرفروش بودن مورد بررسی قرار میگیرند. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تلویزیون هوشمند 65 اینچ
تلویزیون هوشمند 65 اینچ مارک داخلی
تلویزیون هوشمند 65 اینچ
تلویزیون هوشمند 65 اینچ مارک

تلویزیون هوشمند شیائومی L65M5-5ASP Mi TV 4S 4K با نمایشگر ۶۵ اینچ

تلویزیون LED شیائومی Mi TV 4S 65 از یک صفحه نمایش 4K با عمق رنگ ۸ بیت و توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ مختلف تولید شده که خب میشه گفت این مدل تلویزیون شیائومی (Xiaomi) جزو بهترین تلویزیون های ۶۵ اینچ تا  سقف۳۰ میلیون می باشد. محصول نام برده مجهز به سیستم عامل Android 9 هستش و دارای قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث، که خب از دیگر قابلیت های این تلوین محسوب میشه. تلویزیون هوشمند شیائومی L65M5- 5ASP Mi TV 4S 4K از ساخته های کشور چین می باشد که از تولیدات سال 2019 است. این دستگاه در حال حاضر یکی از انواع بهترین تلویزیون های خانگی ۶۵ اینچ بازار به شمار میره که طرفداران بسیاری رو هم جذب خود نموده است. 

تلویزیون هوشمند 65 اینچ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی