|

ماجرای شکایت آموزش و پرورش از افعی تهران؛ انتقام تحقیرآمیز پیمان معادی از معلمان

پیمان معادی در سریال افعی تهران خاطره دوران کودکی‌اش را به تصویر می‌کشد و از فرصت حضور معلم خود بهره می‌برد و در پی انتقام برمی‌آید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هشتمین قسمت سریال افعی تهران به قدری واکنش برانگیز بود که صدای آموزش و پرورش را درآورد و کار به شکایت و شکایت کشی رسید؛ گمانه‌زنی‌ها حاکی از عدم پخش ادامه این سریال پرمخاطب است. آن هم تنها به دلیل نمایش کتک خوردن بچه‌های دهه شصتی و پنجاهی در مدرسه!

3

پیشترها پیمان معادی در نشست خبری فیلم «بمب» اظهار کرده بود که از تمام معلم‌های مدرسه‌اش کتک خورده است؛ اکنون که او در قامت فیلمنامه‌نویس سریال افعی تهران ظاهر شده است صحنه‌ای را خلق می‌کند تا بخشی از درد روحی‌اش را تسکین دهد و انتقام خود را از معلمان و ناظمان بگیرد. همین امر نیز خبرساز شد. 

4

ماجرا از این قرار است که آرمان بیانی (پیمان معادی) در لوکیشن فیلمبرداری فیلم سینمایی خود پس از سال‌ها با ناظم دوران مدرسه‌اش مواجه می‌شود. ناظمی که خاطرات کتک زدن‌هایش پس از گذشت سال‌ها هنوز در ذهن آرمان باقی مانده و در زندگی او تاثیر گذاشته است. آرمان از فرصت این حضور بهره می‌برد و در پی انتقام برمی‌آید.

2

آرمان از معلم خود درخواست می‌کند او را تا مسیری همراهی کند؛ در ماشین هر چه در دل دارد به ناظم دوران راهنمایی‌اش (آقای شکوهی) می‌گوید و او را با خواری و خفت از ماشین پیاده می‌کند. شکوهی نیز کارهایی که کرده را انکار می‌کند و به گونه‌ای سخن می‌گوید که گویی از موضوع خبر ندارد و کتک زدن‌ا را انکار کرده و خود را مدافع حقوق کودکان معرفی می‌کند در صورتی بیانی خود مثال نقض ماجراست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی