|

صفر تا صد با شلوار راسته

شلوار راسته داری و نمی دونی چطور باهاش مانتو ست کنی؟ همه چیز راجع به این شلوارِ جذاب

how to wear a Straight pants?

اگر دوست دارید جوری لباس بپوشید که لباس هاتون همیشه روی مد باشند و هیچ وقت قدیمی نشوند بهتره که برید سراغ شلوارهای راسته که بهترین انتخابند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همون طوری که خودتون خوب می دونید دنیای مد و فشن دائما در حال تغییره و هر روز یک سبک و استایل جدید طرفدار پیدا می کنه در حالی که استایل های گذشته قدیمی میشند، هرچند که بعضی از اونها بعد از یک مدتی دوباره راه خودشون روبه دنیای فشن باز می کنند اما با همه ی این اوصاف همیشه تو دنیای مد مخصوصا پوشاک یک سری از سبک ها و استایل ها هستند که هرگز قدیمی نمیشند و همیشه روی بورسند، این آیتم ها همون هایی هستند که شما می تونید به کمکشون یه تیپ شیک، مناسب و همیشگی داشته باشید و خیلی مهمه که حتما یکی از این آیتم ها رو توی کمد لباسهاتون داشته باشید چون درست زمانی که انتظارش رو ندارید به کارتون میان.

توی بحث مانتو و شلوار هم عینا همین موضوع صدق میکنه، یعنی یکسری از انواع شلوارها هستند که با مد کلی محبوب میشند و ویترین مغازه ها رو پر می کنند و بعد از گذشت یکی دو سال هم از مد می افتند اما یک سری دیگه از شلوار ها هستند که همیشه روی مدند و هیچ وقت قدیمی نمیشند.

شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟

امسال شلوار چی مده؟

مطمئنا همون طور که خودتون تا حالا متوجه شدید یه مدتی هست که دیگه شلوار های تنگ و جذب و فاق کوتاه چندان طرفداری ندارند و این شلوار های گشاد و راحت هستند که محبوب شدند، مخصوصا حالا که هوا رو به گرمی میره طرفدارهای این شلوار ها بیشتر هم میشند.

این روزها اگر دلتون می خواد مطابق مد استایلتون رو بسازید و تیپ بزنید باید برید سراغ شلوارهایی مثل بگی و مام استایل و البته که دمپا گشاد. اما اگر خیلی اهل مد نیستید و دوست دارید جوری لباس بپوشید که لباس هاتون همیشه روی مد باشند و هیچ وقت قدیمی نشند بهتره که برید سراغ شلوارهای راسته.

به گزارش شایانیوز، شلوارهای راسته رایج ترین نوع شلوار هستند که درحقیقت الگوی پایه ی تمامی شلوار های دیگه اند و گشادی پاچه اون ها در تمامی قسمت ها از بالا تا پایین یکسانه. این نوع شلوار هم از جنس پارچه ایش هست و هم جین. شلوار های راسته چون ظاهری ساده و بی تکلف دارند برای همه ی مراسم ها از رسمی گرفته تا غیر رسمی مناسبند، البته مدل شلواری که انتخاب می کنید می تونه توی استایل شما خیلی تاثیر داشته باشه، برای مثال شلوار های راسته لی کمی نیمه رسمی و اسپرت هستند، یا برعکس اون شلوار هایی راسته قد 90 ظاهری مجلسی تر دارند.

شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟

شلوار راسته مناسب چه اندامیه؟

یکی از مهمترین اصل هایی که به شما کمک می کنه تا یه استایل شیک و درجه یک داشته باشید، اینه که اندام خودتون رو بشناسید و متناسب با اون مانتو، شلوار، پیراهن یا هر لباس دیگه ای رو برای خودتون انتخاب کنید، به این ترتیب شاید بزرگ ترین دلیلی که باعث میشه این شلوارها هیچ وقت از روی مد نیوفتند و همیشه طرفدار داشته باشند اینه که مناسب تمامی اندام ها هستند و بدن شما هر فرمی که داشته باشه و قدتون هر چقدر که بلند یا کوتاه باشه می تونید با خیال راحت ازشون استفاده کنید و یه تیپ درجه یک بزنید.

شلوار راسته با چی ست میشه؟

یکی دیگه از ویژگی های خیلی موثره شلوارهای راسته اینه که ست کردن باهاشون خیلی راحته شما و شما می تونید اون ها رو با همه ی لباس هاتون از مانتو کوتاه اسپرت گرفته تا بلند مجلسی ست کنید؛ در حقیقت اگر خیلی خلاصه بخوایم بهتون بگیم واقعیت اینه که هیچ محدودیتی برای شلوارهای راسته وجود نداره نه از لحاظ ست کردن با انواع و اقسام مانتو ها و نه از لحاظ پوشش که فقط مختص به یک سری از افراد با فرم بدنی خاص باشه. به این ترتیب شلوارهای راسته یکی از ماندگارترین و کم ریسک ترین آیتم هایی هستند که می تونید خریداری کنید.

حالا اگر همچنان ایده ای ندارید که چطور می تویند با شلوار راسته تیپ خیابونی بزنید که شیک و جذاب هم باشه در ادامه ما به شما چندین مدل از انواع استایل ها با شلوار راسته رو معرفی می کنیم و امیدواریم که بتونید ازشون کلی ایده بگیرید.

شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟شلوار راسته رو چطور ست کنیم؟

عکس ها از صفحات:kh.arghavaan , dermond.collection , reboora

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها