|

اصول شیک پوشی

می دونی چطور شیک و باکلاس باشی؟ با این نکته ها کمتر خرج کن اما های کلاس باش!

how to wear in order to be well suited

شیک بودن و خاص به نظر رسیدن همیشه به این معنا نیست که باید لباس های گرون و برند پوشید. با این ترفند ها هم شیک و با کلاس باش هم خرج زیادی نکن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیک بودن و خاص به نظر رسیدن همیشه به معنای این نیست که باید لباس های گرون و برند پوشید. واقعیت اینه که این جزئیات هستند که مشخص می کنند یک خانم یا یک آقا تا چه اندازه شیک و باکلاس، و منحصر به فرده. اما شاید براتون سوال بشه که منظور از جزئیات دقیقا چیه؟ خوب اگه شما هم دوست دارید که با کلاس و درجه یک به نظر بیایید اون هم بدون اینکه هر بار مجبور باشید کلی پول لباس و کیف و کفشِ گرون و مارک کنید، به خوندن این مقاله ادامه بدید تا ما به شما بگیم چطور می تونید با رعایت چند نکته ی ساده، کاری کنید که همیشه خاص باشید و به چشم بیاید.

1.عطر شخصی داشته باشید

داشتن عطر شخصی یکی از تاثیرگذار ترین کارهایی است که می تونید برای خودتون انجام بدید، علاوه بر اینکه معطر بودن خیلی تاثیر گذار و دلبره، وقتی که همیشه یک رایحه ی ثابت شما رو همراهی می کنه، حتا زمانی که خودتون هم حضور نداشته باشید اگر اون رایحه رو دوستان یا اطرافیانتون جایی استشمام کنند بدون شک به شما فکر خواهند کرد. این طوری شما یک امضای شخصی دارید اون هم بدون اینکه اصلا دیده بشه؛ و این دقیقا یکی از مهم ترین راز های شیک بودنه.

اصول شیک پوشی و باکلاس بودن

2.ناخن های بلند و مرتب داشته باشید

این روز ها کاشت و ژلیش ناخن برای خانم ها خیلی باب شده اما برای اینکه ظاهرا آراسته و باکلاس داشته باشید لزوما نباید ناخن بکارید یا اون ها رو لاک بزنید. به علاوه داشتن ناخن های بلند و مرتب اصل  ثابتیه که خانم و آقا سرش نمیشه؛ به این ترتیب مانیکور و پدیکور اون چیزه که شما بهش نیاز دارید. اگر هم وقت و یا هزینه ی کافی برای انجام این کار رو ندارید، می تونید خودتون تو خونه، مرتبط ناخن ها تون رو سوهان بکشید و دور تا دور ناخنتون رو هم بوسیله ی ناخن گیر و یا انبر مخصوص دورگیری تمیز و مرتب کنید.

اصول شیک پوشی و باکلاس بودن

3.کفش هاتون رو تمییز نگه دارید

شاید با خودتون فکر کنید که آخه کی به کفش های من نگاه می کنه، واقعیت اینه که خیلی ها. شاید به نظر نرسه اما پوشیدن کفش هایی که تمیز و واکس خورده هستند و کلی غبار  روی اونها ننشسته بسیار تاثیر گذاره و برای داشتن یک استایل شیک و بی نقص از اوجبِ واجبات به حساب میاد. پس این بار قبل از اینکه از خونه بیرون برید حتما کفش هاتون رو تمیز کنید.

اصول شیک پوشی و باکلاس بودن

4.حتما یه عینک آفتابی شیک داشته باشید

عینک آفتابی از اون دسته اکسسوری هاییِ که علی رغم کارایی اش، خیلی ها ممکنه بهش عادت نداشته باشند و یا خیلی های دیگه ممکنه به خاطر قیمت بالایی که داره از استفاده اون صرف نظر کنند. خب باید بدونید که درسته استفاده از عینک آفتابی هرچند که خیلی برای چشم ها خوبه اما نهایتا واجب نیست، با این حال برای داشتن یک استایل شیک لازمتون میشه. پس ما به شما پیشنهاد میدیم که یه عینک شیک و کلاسیک رو انتخاب کنید و همیشه از همون استفاده کنید. عینک های کلاسیک نه هیچ وقت قدیمی میشند و نه هیچ وقت شما رو خسته می کنند.

اصول شیک پوشی و باکلاس بودن

5.ساعت رو فراموش نکنید

ساعت به طرز باور نکردنی ای شیک و باکلاسه. سعی کنید که هرگز این اکسسوری جذاب رو فراموش نکنید. ساعت بیانگر وقت شناسی شما و ارزش قائل شدنتون برای دقایق و ساعت های زندگی است. اینکه از ساعت های کلاسیک و عقربه ای استفاده کنید یا ساعت های اسپرت و دیجیتالی انتخابش کاملا به خودتون و استایلتون بر می گرده، مهم اینه که این آیتم رو حتما به استایلتون اضافه کنید.

اصول شیک پوشی و باکلاس بودن

6.لباس های اتو کشیده بپوشید

مهم ترین و تو چشم ترین بخش هر استایلی مرتب بودن و اتو کشیده بودنِ اون لباس است. لباس اتو کشیده نشون دهنده ی نظم ترتیب و ارزش شما برای خودتونه، پس تحت هیچ شرایطی با لباسی که اتو نداره و ردِ چروک به روی اون افتاده از خونه بیرون نرید. به علاوه در نظر داشته باشید که اتو کشیده بودن لزوما برای لباس های کلاسیک و شق و رق نیست، منظور از اتو کشیده بودن صاف بودن و مرتب بودنه که در لباس های اسپرت هم باید رعایت بشه تا به شما ظاهر و استایلی شیک و باکلاس بده.

اصول شیک پوشی و باکلاس بودن

7.از رنگ های خنثی استفاده کنید

اکثرا رنگ های خنثی گرون قیمت و شیک تر به نظر می رسند پس خوبه که هرازگاهی و بسته به قرار یا مهمونی ای که میرید از لباس هایی با رنگ خنثی مثل کرم یا بژ و یا حتا مشکی استفاده کنید. خلاصه کلام اینکه رنگ های خنثی ظاهر شما رو شیک تر می کنند، خب از اونجایی که ریسک پذیری پایینی هم دارند می تویند با خیال راحت به این رنگ ها اعتماد کنید.

اصول شیک پوشی و باکلاس بودن

به نظر شما کاربران شایانیوز با رعایت کردن چه نکات دیگه ای میتونیم شیک تر و خاص تر به نظر بیایم؟ نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات : 5five , dermond.collection , parastoo__fallahi

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها