|

شلوارهای مد ۱۴۰۱

این شلوار ها رو بپوش تا حسابی رو مُد باشی؛ وقتشه که با بعضی از شلوار ها خداحافظی کنی!

what of pants are trends this year?

به گفته ی ووگ، وقتشه که دیگه با شلوار های اسکینی خداحافظی کنیم و بریم سراغ شلوار های گشاد و راحت.اگه نمی دونی چی مده چی نیست ما بهت می گیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همون طوری که می دونید دنیای مد مدام دچار تغییر و تحول میشه، لباس هایی که دیروز رو بورس بودن قدیمی میشن و لباس های جدید راس کار قرار می گیرند؛ خیلی وقت ها هم لباس های قدیمی تر هستند که دوباره راه خودشون رو به صنعت باز می کنند. برای همین اگه دوست دارید که حسابی روی مد باشید باید خیلی حواستون به تغییر ها و بالا پایین های دنیای فشن باشه.

اگه دقت کرده باشید این روزها دیگه شلوار های تنگ و جذب خیلی رو مد نیستن. به گفته ی مجله ی ووگ، که محبوب ترین مجله در دنیای مد و فشن به حساب میاد، وقتشه که دیگه با شلوار های اسکینی خداحافظی کنیم و بریم سراغ شلوار های گشاد و راحت. اگه براتنون سواله که چرا این روزها انقدر شلوار های گشاد محبوب شدن باید بهتون بگیم که طبق گفته ی ووگ از اونجایی که مردم توی دوران قرنطینه به شلوار های راحتی عادت کردند پس دنیای فشن باید تغییر کنه.

حالا بریم سراغ چند مدل از شلوار های گشاد و راحت که حسابی هم رو بورس هستن و کلی هم طرفدار دارند.

1.دامن شلواری

یکی از راحت ترین شلوار های دنیا دامن شلواری که از قدیم الایام هم وجود داشته اما حالا با روی بورس اومدن شلوار های گشاد توجه بیشتری به اونها میشه. این روزها شما می تونید طرح ها و مدل های خیلی خوشگلی از دامن شلواری رو توی مغازه ها پیدا کنید.

شلوار های مد واسه سال جدید

2.شلوار واید لگ

شلوارهای واید لگ یکی از پرکاربردترین لباس هاییِ که می تونید توی کمدتون داشته باشید. از طرفی دیگه این شلوارها چون معمولا فاق بلند هستند باعث میشن پاها کشیده تر به نظر بیایند به همین خاطر هم برای افراد کوتاه قد انتخاب فوق العاده مناسبیه.

شلوار+های+مد+واسه+سال+جدید (2)

3.شلوار چاک دار

نوبتی هم باشه می رسیم به شلوار های چاک دار که خیلی خیلی هم محبوب و پرطرفدار شدن. انواع مختلفی از شلوار های چاکدار وجود داره که حسابی هم ترند هستند. شما می تونید این شلوار ها رو با کتونی و مانتوهای کوتاه، شومیز، کت یا انواع کفش های پاشنه بلند بپوشید.

شلوار+های+مد+واسه+سال+جدید (1)

4.شلوار مام استایل

یکی از محبوب ترین انواع شلوار این روزها شلوار های مام استایل هستند به خصوص از نوع جین. جذابی مام استایل اینه که دست شما رو برای انتخاب مانتو باز میگذاره؛ اگر دوست دارید می تونید با مانتو لی بپوشید، اگر دوست دارید می تونید مانتو کوتاه یا بلند بپوشید، فرقی نمی کنه با کمی دقت و توجه شما می تونید یه تیپ خفن و درجه یک با شلوار مام استایل بزنید.

شلوار های مد واسه سال جدید

5.شلوار بگ

شلوارهای بگ برای بهار و تابستان خیلی خیلی مناسبن چون هم راحتن و هم خنک به خصوص اگر از انواع پارچه ایش استفاده کنید. این شلوار ها برای استایل های راحت و کژوال خیلی محبوب هستن. شما می تونید شلوار بگ رو با مانتو کوتاه جلو باز، مانتو عروسکی، وست و شومیز یا حتا مانتوهای بلند ست کنید.

شلوار+های+مد+واسه+سال+جدید

6.شلوار پارچه ای راسته

یکی از قدیمی ترین و کلاسیک ترین انواع شلوار که این روزها هم خیلی محبوب شده شلوار های پارچه ای راسته هستند؛ این شلوار ها دقیقا از همون مدل هایی هستن که هرگز قدیمی نمیشن و از مد نمی افتن فقط بعضی وقتا کمتر بهشون توجه می شه، پس خیلی خوبه که یه شلوار پارچه ایه راسته تو کمد لباس هاتون داشته باشید.

شلوار های مد واسه سال جدید

عکس ها از صفحات: naazaniin_life , parastoo__fallahi , fatemebeiiigiii , elmiraahmadiii , honarrmand , faranakjuniyan

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی