|

شلوار دمپا گشاد

می دونی شلوار دمپا رو باید با چه مانتویی بپوشی تا تیپت بهترین شه؟بدو که کلی ایده داریم

how to wear Bell-bottoms

می دونی فرق شلوار بگی با شلوار دمپا گشاد چیه؟ اگر نه بیا تا هم فرقش و بهت بگم هم اصول ست کردن شلوار دمپا گشاد رو تا بتونی یه تیپ خوب بزنی.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها که شلوار های گشاد و راحت خیلی رو بورسند مطمئنا می دونید هم که علت این امر بر می گرده به بیماری کووید 19 و قرنطینه ای که اجباری بود، بعد از اون اهالی دنیای مد و فشن به خاطر اینکه مردم عادت کرده بودند به شلوار های راحت و تو خونه ای رو آوردند به شلوار های طرح گشاد مثل بگی، دمپا، راسته، ما استایل و ....

یکی از این مدل شلوارهایی که خیلی هم پرطرفداره و از قدیم الایام مورد توجه بوده شلوار های دمپا هستند، شاید یه مدتی که شلوارهای اسکینی خیلی ترند بودند کمتر از این نوع شلوار استقبال میشد اما همیشه و همیشه شلوار های دمپا یه انتخاب خوب برای ست های رسمی و مجلسی بودند.

شلوار دمپا گشاد رو چطور ست کنم

حالا سوال ما از شما اینه که می دونید فرق شلوار بگی با دمپا چیه؟ شلوار های بگی اصولا شلوارهای سرتاسر گشاد هستند اما شلوار های دمپا از کمر تا زانو تنگ هستند و از زانو تا مچ پا گشاد. یکی از ترند های امسال اتفاقا شلوار های چاکدار هستند که در واقع همون شلوار ها دمپاند که در کنار یا روی پا چاک دارند.

حالا سوال بعدی اینه که می دونید شلوار دمپا رو چطور باید ست کرد؟ اگر هیچ ایده ای ندارید که با چه مانتوهایی می تونید این شلوار رو ست کنید به خوندن ادامه بدید که ما براتون کلی ایده ی توپ داریم.

1.شلوار دمپا با مانتو کوتاه و فانتزی

به گزارش شایانیوز، یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شلوارهای دمپا در کل مانتوهای کوتاه هستند به ویژه اگر شما خیلی بلند قد نیستید. شلوار های دمپا به خاطر طراحی پاچه گشادی دارند وقتی با مانتوهای کوتاه ست بشند، باعث کشیده تر دیده شدن اندام شما می شند. حالا اگر دوست دارید که تیپ و استایلتون فشن و خاص باشه چی بهتر از اینکه این شلوار رو با مانتو فانتزی ست کنید.

شلوار دمپا گشاد رو چطور ست کنیم؟

2.شلوار دمپا با مانتو کتی

از بحث شلوار که بگذریم یکی دیگه از ترندهای پرطرفدار امسال مانتو کتیه که اتفاقا خیلی هم شیک و درجه یکن. بسته به استایلتون شما می توkید با ترکیب مانتو کتی و شلوار دمپا یه تیپ رسمی dا اسپرت بزنید. درضمن همون طور هم که قبل تر اشاره کردیم مانتوهای کوتاه با این مدل شلوار برای خانم های قد متوسط یا قد کوتاه فوق العاده است.

شلوار دمپا گشاد رو چطور ست کنیم؟

3.شلوار دمپا با مانتو مجلسی

کمی قبل تر اشاره کردیم که همیشه شلوار های دمپا یه انتخاب مناسب برای استایل های رسمی بودند و هستند به ویژه شلوار های دمپای پارچه ای. با این اوصاف اگر دوست دارید که یه تیپ خیلی رسمی و مجلسی بزنید فقط کافیه یک مانتو مجلسی رو با شلوار دمپا ست کنید، اگه شلوارتون هم پارچه ای باشه که دیگه نور علی نور میشه.

شلوار دمپا گشاد رو چطور ست کنیم؟

4.شلوار دمپا با شومیز

علاوه بر شلوارهای گشاد که به خاطر راحتیشون ترند شدن مانتوهای راحتم خیلی رو بورسند؛ حالا چه مانتویی راحت تر از مانتو شومیزی؟! جدای از بحث راحتی این مانتوها بدجوری هم خنکن که باعث میشه بهترین گزینه ی ممکن برای تیپ ها و استایل های بهاری و تابستونی بشند. ست کردن یه شومیز خنک و راحت با شلوار دمپا به شما یه استایل خنک و فوقِ راحت میده.

شلوار دمپا گشاد رو چطور ست کنیم؟

5.شلوار دمپا و وست

وست و شومیز یکی دیگه از ترند های جذاب بهار و تابستون. باید بگیم که یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی های شلوار دمپا اینه که ست کردن باهاش خیلی راحته به علاوه دست بر قضا با انواع مانتو های ترند امسال هم خیلی خوب ست میشه. با کمک وست و شومیز و البته شلوار دمپا گشاد می تونید یه استایل نسبتا رسمی اما در عین حال راحت بزنید.

شلوار دمپا گشاد رو چطور ست کنیم؟

6.شلوار دمپا با مانتو عروسکی

یک بار دیگه یادآوری می کنیم که این شلوار ها با مانتوهای کوتاه بی نظیرند. حالا چرا دوباره این رو گفتیم چون که اگر دنبال یه استایل خوشگل و خیلی هم دخترونه هستید باید حتما برید سراغ مانتو های عروسکی و شلوار دمپا. یکی از جذاب ترین ترکیب های ممکن دقیقا همین استایل دخترونه است که خیلی هم دلبر و نازه.

شلوار دمپا گشاد رو چطور ست کنیم؟

توجه داشته باشید که اگرچه ما بیشترِ تاکییدمون روی خانم هایی با قد کوتاه و متوسط بود اما یکی دیگه از مزیت های این شلوار ها نسبت به بقیه ی مدل ها اینه که برای همه ی خانم ها با همه ی قد ها و اندام ها مناسبه. پس نهایتا فرقی نمی کنه که شما قد بلندی یا قد کوتاه، لاغری یا چاق می تونی در هر حال با این شلوار یه تیپ درجه یک و شیک برای خودت بزنی، هم اسپرت هم رسمی.

عکس ها از صفحات: rominastyle_ir , baran_safaeiiiii , yasamiinaastyle , nazaniin_life , parinazniku

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها