|

سه پیشکسوت در انتظار نیمکت استقلال

هیات مدیره استقلال با استعفای نکونام موافقت خواهد کرد. گفته می‌شود 3 گزینه داخلی شانس زیادی برای هدایت موقت استقلال دارند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا در مقابل نماینده قطر دو بر صفر شکست خورد. آبی‌پوشان تهرانی در این مسابقه نمایش ضعیف و دور از انتظاری را مقابل السد به اجرا گذاشتند.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از این تیتر؛ جواد نکونام سرمربی استقلال پس از پایان بازی با السد قطر در نشست خبری اظهار داشت: اگر در این بازی هم استقلال را همراهی کردم به خاطر وظیفه‌ام بود که باید تا لحظه آخر کنار استقلال می‌ماندم. سعی کردم سنگ‌هایی که در حال پرتاب شدن به سمت من است و اتفاقاتی که برای من رقم می‌خورد، متوجه استقلال نشود. به همین دلیل از استقلال کنار می‌روم تا لطمه‌ای به این تیم وارد نشود!

احمد شهریاری رییس هیات مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز و در بازگشت کاروان استقلال از کشور قطر در واکنش به استعفای جواد نکونام اعلام کردند: در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال درباره استعفای جواد نکونام تصمیم‌گیری خواهند کرد.

امروز عصر نشست هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور تمامی اعضا برگزار خواهد شد.

به طور حتم در این جلسه با استعفای جواد نکونام موافقت و باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای از زحمات وی در دورانی که هدایت این تیم را بر عهده داشت تشکر خواهد کرد.

به احتمال زیاد مدیران ارشد آبی‌پوشان یکی از پیشکسوتان سابق استقلال را به عنوان سرمربی موقت انتخاب تا با دقت و زمان کافی از بین گزینه‌های خارجی بهترین فرد را به عنوان جانشین جواد نکونام انتخاب کنند.

گفته می‌شود سه گزینه داخلی شانس زیادی برای هدایت موقت استقلال دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها