|

طراحی ناخن مربع پاییزی از ساده تا جذاب ترین / ژلیش های ترند 1403 با زیبایی تمام عیار

لاک ناخن در فصل پاییز میتونه خیلی خوشگل بشه به شرط اینکه بر روی ناخن های مربعی از طراحی خاصی استفاده کرده باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه به فصل خوشگل و خوش آب و هوای پاییز و ورود کردیم و این روزا استایل های تفاوتی رو می بینیم که به طور کل با دو سه هفته پیش فرق دارند. چرا که خب مثلا پاییز و زمستاون کمی تا قسمتی شبیه به هم هستند، اما بی شک پریدن از داغ ترین فصل سال به شرایطی خنک، میتونه تغییرات فراوونی برای افراد در تیپشون داشته باشه، به خصوص خانوم ها. جالبه بانوان حتی برای کوچیکترین آیتم ها در ظاهرشون تفاوت قائل میشن. مثلا رنگ میکاپ و یا طرح و رنگ لاک ناخن. البته که اصلا نمیشه لاک ناخن رو دست کم گرفت چرا که اون قدیم ندیما بود که زنان تنها در مهمونی خاص خاص و عروسی ها برای کاشت و ژلیش ناخنشون به آرایشگاه می رفتن. امروزه دخترا و زنان در هر سن و سالی که باشند از این آیتم خوشگل در استایل استفاده کرده و ظاهرشون رو  رو جذاب تر می سازند. ناخن بخش بسیار تاثیر گذاری در زیبایی دستات بانوان است که میتواند با توجه به سبک های بسیار مختلفی که دارد، با انواع استایل و فصل و شرایط تطابق پیدا کند. در اینجا قراره با مدل های مناسب فصل پاییز برای ناخن های مربعی آشنا بشیم. پس اگر دوست دار لاک ناخن هستید با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

ناخن مربع پاییزی

ژلیش جذاب کروم برای ناخن مربعی

ناخن ها از نظر فرم نیز دسته بندی دارند که خب کوتاه و بلند، مربعی و بادومی بخش های کلی اونها هستند که خب هر کدومشون باز ریز جزئیات در مدل دارند. اگر ناخن های شما مربعی هستند، بدونید که لاک سبک کروم بسیار محبوب است چرا که بسیار خاص است و از طرح های تکراری دراومده. کرومی ها رنگ های مختلفی دارند اما خب اینجورین که در هر رنگی زیبا نمیشن و به همین دلیل بهتره که در انتخاب رنگ اونها دقت داشته باشید. اما سبکی بسیار چشمگیر و زیبا هستند.

ناخن مربع پاییزی

با طراحی های مینیمال ناخن مربعی خوشگل میشه

سلیقه شما چی دوست داره؟ چه رنگایی رو میپسنده؟ اگر علاقه مندید تا هم کمی زیبایی به ناخن خود ببخشید که خیلی ساده نباشه و از طرفی هم دلتون میخواد تا برای هر کجا قابل استفاده باشه و از محل کار گرفته تا مهمونی و دورهمی بشه باهاش رفت، پس بهتره که طراحی های مینیمال رو انتخاب کنید. در این سبک از خطوط صاف و منحنی استفاده شده تا یک نمای شیک و همه پسند خلق بشه. برای ناخن های فرم مربعی این ایده واقعا عالیه.

ناخن مربع پاییزی

ناخن مربع پاییزی

ناخن مربع پاییزی

ناخن مربعی جون میده واسه فرنچ خاص

خب فرنچ اینجوریه که در لبه بالایی ناخن لاکی متفاوت و یا سفید رنگ زده میشه دیگه. در اینجا شما میتونید کمی خلاق تر هم باشید و برای ناخن های مربعی بلندی که دارید این سبک رو انتخاب کنید اما با کمی تفاوت، مثلا دیگه رنگ سفید ساده نزنید و اینبار با طراحی یک نقش خاص به دستان خود زیبایی ببخشید.

ناخن مربع پاییزی

مینیمال پسندی پس با یه رنگ شیک ناخن مربعی رو لاک بزن

شاید هم بانویی در سن بالا باشید و یا اینکه بنا به شرایطی که دارید نتونید طرحی بزنید و اصلا شاید هم بسیار مینیمال پسند هستید. پس در این حال اصلا نگران نباشید چرا که ناخن های شما به اندازه کافی زیبایی دارند و شما کافیه تا یک رنگ زیبا که مورد علاقتون هستش و به پوست دستتون هم میاد انتخاب کرده و لاک بزنید. هم میشه در منزل این کار رو انجام داد و هم اینکه از یک لاک ژل بدون طرح استفاده کرد.

ناخن مربع پاییزی

با نقش و نگار فانتزی یا خاص ناخن های مربعی بی نظیر میشن

از دیگر ایده هایی که میشه برای این فرم ناخن داد اینه که برید سراغ اون دست از طراحی های فانتزی و یا خاص که خب این مسئله برمیگرده به شخصیت خودتون و سلیقه ای که دردی. شاید شما یک دختر جوان با روحیه پر جنب و جوش باشید که دلش میخواد تا ناخنی یونیک داشته باشه. طراحی های این مدلی برای ناخن های مربعی به شدت زیبا خواهد شد.

ناخن مربع پاییزی

با ناخن مربعی کمی هم منحصر به فرد باشیم

و اما پیشنهاد آخر ما به شما منحصر به فرد بودن هستش. در اینجا انتخاب رنگ خیلی مهمه و معمولا دو یا چند رنگ استفاده میشه. از طرفی هم یک طرح پاییزی زیبا بر روی ناخن خود بزنید تا متفاوت بودن رو به رخ بکشید. مثل طرحی که در تصویر زیر می بینید.

ناخن مربع پاییزی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها