|

رویای داشتن شکمی تخت و اندامی به شدت ایده آل / ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک؟

اگر شما هم دلتون یه لاغری شیک و تخت شدن شکم پهلو رو میخواد، پس حتما با این مطلب همراه بشید تا باهاشون حسابی آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رویای داشتن یک شکم تخت و اندامی خوش فرم آرزوی همه خانوم ها و حتی آقایان است. اما خب بی شک رسیدن به چنین هدفی با ورزش کردن به شدت سختیه و نیاز به طول زمان و تلاش و عملکرد درست مداوم دارد. در واقع با ورزش کردن، شما به شکل طبیعی به اندام دلخواه خود خواهید رسید، اما خب با عمل های زیبایی مثل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک برای شکم و پهلو در واقع یک شبه به اون هیکل دست پیدا کرده و بعد از گذروندن دوره نقاهت به زندگی عادی خود باز میگردید، البته با اندامی بسیار متفاوت از قبلتون. ابدومینوپلاستی یک عمل زیبایی کاملا تخصصی به حساب میاد که موجب کم کردن چربی های داخل شکم و پهلوی شما می شود. این عمل کمترین دوران نقاهت و عوارض رو داره که خب یه چیزی حدود 3 تا 5 روز نقاهت  رو میگذرونید. اما لیپوماتیک اینجوریه که نه تنها چربی های شکم و پهلوی شما حذف شده اند، بلکه میتوان به میزان قابل توجهی عضله در این قسمت بدن تقویت کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این دو روش بیشتر آشنا شویم.

کاهش وزن سریع

آشنایی با عمل زیبایی ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی از عمل های زیبایی بسیار معروف در زمینه کاهش چربی های ناحیه شکم و پهلو است که به شخص اختصاصی بر روی این قسمت ها کار میکند و تاثیر دارد. از طرفی هم میتواند به داشتن عضلاتی قدرتمند و البته جذاب در قسمت زیر شکم کمک کند. در واقع انجام این عمل زیبایی میتونه مزایای زیادی داشته باشه مثل: 

1- ابدومینوپلاستی عملی هستش که به نسبت دیگر عمل ها کمتر تهاجمی محسوب میشه و در نتیجه عوارض کمتر و دوره نقاهت کمی هم داره.

2- خانوم هایی که بعد از دوران بارداری و زایمان با پوست شل شده شکم و بزرگیش به مشکل خورده اند، می توانند به راحتی عمل ابدومینوپلاستی رو انجام داده و به اندام ایده آل خود برسند.

3- در اینجا باید بگیم اگر شما از دست افرادی هستید که تمام نواحی اندامتان خوش فرم و زیباست و تنها کمی تا قسمتی شکم دارید، خب این روش میتونه براتون خیلی مناسب و جذاب باشه.

4- از دیگر خوبی هایی که این عمل زیبایی داره و خیلی هم مهمه اینه که پس از عمل پوست شکم شما حالت شل و یا افتاده نخواهد داشت و پوستی سفت و زیبا دارید.

5- و در نهایت بدونید که این عمل میتونه به ترمیم و حتی درمان خطوطی که در اثر وزن زیاد ایجاد  شده کمک بزرگی داره. اما یادتون نره که همه موارد گفته شده به شرط انتخاب مرکزی درجه یک و پزشکی بسیار کاربلد می باشد.

ابدومینوپلاستی

عمل لیپوماتیک شکم و پهلو برای لاغری شکم

از دیگر روش های بسیار جذابی که میشه ازش برای کم کردن و حذف چربی شکم پهلو استفاده کرد لیپوماتیک می باشد. این روش نیز مزایای متعددی دارد که البته این عمل رو میشه برای دیگر بخش های بدن مثل شکم، ران، باسن، سینه و … نیز استفاده کرد. با این حال، لیپوماتیک شکم و پهلو، دارای مزایای به خصوصی هستند که شامل موارد زیر می باشد:

1- از خصوصیات این عمل میتوان به کم خط بودنش اشاره داشت که خب روشی برای کاهش چربی در ناحیه شکم و پهلو اتس و میزان عوارض کمی هم به دنبال دارد.

2- از طرفی چربی هایی که توسط این عول خارج میشن کاملا سالم هستن و سوزانده نمی شوند که خب شما میتونید به راحتی اونها رو برای دیگر نواحی بدن خود تزریق کنید.

3- این عمل میتونه رسوبات چربی که بین بافت عضلات و پوست قرار دارند رو به‌ خوبی خارج کرده و در ادامه بر روی زیبایی اندام‌ های شما تاثیر بگذارد.

4- در این عمل زیبایی آسیب رساندن به دیگر نقاط بدن بسیار پایین است.

5- ترخیص مراجع در این روش تو کمترین زمان ممکن انجام میشه و دوران نقاهتش هم حداکثر بین ۳ تا ۵ روز خواهد بود.

5- در نهایت باید گفت در لیپوماتیک شکم و پهلو از بی‌ حسی موضعی استفاده می کنند که خب نیازی هم به بیهوشی فرد نخواهد بود.

لیپوماتیک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها