|

خانومی می دونی چرا مانتو مشکی باید تو کمدِت باشه بیا بگمت؛ چاق و لاغر؛ پیر و جووونم نداره!

اگر هنوز مانتو مشکی را تهیه نکرده‌اید الان دیگر وقتش رسیده که سری به فروشگاه‌ها بزنید و کمد لباسی خود را تکمیل کنید!

لینک کوتاه کپی شد
4

اگه اهل خرید لباس باشید میدونید که یه سریا که براشون مهمِ طبق مد لباس بپوشن الان دارن سرچ میکنن که امسال چه رنگی مدِ که براساس اون، مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال یا روسریشونُ بخرن؛ بعضیا هم که خیلی در قید و بند مد نیستن توی پاساژها دنبال رنگ و مدلِ مورد علاقه شون هستن؛ این وسط یه سریا هم هستن که دنبال رنگ و مدلی میگردن که بتونن همه جا بپوشن.

به گزارش «شایانیوز» مانتو و لباس مشکی اون رنگی هست که همه جا می تونید بپوشید به واقع هر زنی در کمد لباس خود به چیزی نیاز دارد که برای هر موقعیت و پرستیژی، مناسب باشد و به طور قطع هیچ لباسی مثل یک پیراهن مشکی نمی‌تواند برای هر مناسبتی دست خود را بالا بگیرد. پیراهن مشکی که تجسم پیچیدگی، سادگی و تطبیق‌پذیری است، پاسپورت شما برای رسیدن به موفقیت در عرصه­‌های مختلف است، همچنین ارزشمندترین دارایی در کمد لباس‌­های شماست.

Untitled (2)

اما چرا باید تو کمد هر خانوم ایرانی یک مانتو مشکی وجود داشته باشه؟

مانتو مشکی به دلیل رنگ خنثی و تیره ای که داره از آیتم های جدا نشدنی کمد خانم های ایرانی است. مزیت اصلی مانتوهای مشکی اینِ که به راحتی با رنگ ها، پترن ها و نقش های مختلف هماهنگ میشن و دردسر زیادی برای ست کردن نخواهید داشت. نکته مثبت دیگه این رنگ اینِ که برعکس رنگ های روشن شما رو بیش از حد چاق یا لاغر نشان نمیده. در واقع این رنگ یک انتخاب عاقلانه است چرا که:

محتاطانه است

ما در دنیایی زندگی می­‌کنیم که افراد در آن دائما تصاویر و ویدئوهایی از رویدادها و زندگی روزمره‌­­ی خود به اشتراک می­‌گذارند. اگر در چندین رویدادی شرکت می‌کنید، با تغییر اکسسوری­‌ها همه­‌ی حواس­‌ها از یکسان بودن لباستان پرت خواهد شد. در حالی که پوشیدن یک لباس تکراری هیچ اشکالی ندارد، اما اگر نمی‌خواهید تکراری و خسته کننده به نظر برسید، ماهیت محتاطانه­‌ی مانتو مشکی، شما را از این سردرگمی نجات می‌­دهد. از آن جایی که این لباس‌ها معمولا فاقد طرح‌های برجسته و چشمگیر هستند و می­‌توانید آن‌ها را با چندین آیتم در کمد خود ست کنید تا ظاهر متفاوتی داشته باشید، هیچ کس متوجه نمی‌شود که چه زمانی آن را قبلا پوشیده بودید.

067b10586c4c3a4464e758ee8f859f75

شما را لاغرتر نشان می‌دهد

«آیا این لباس من را چاق نشان می‌دهد؟» این سوال احتمالا بدترین سؤال هر زن از خودش است. حقیقت این است که رنگ‌­ها و چاپ­‌هایی که در بازار وجود دارند اغلب شما را درشت‌تر از آنچه که هستید نشان می­‌دهند. هر چه لباس‌ها روشن­‌تر، طرح‌­دار و دافع نور باشند به علت کم شدن سایه­‌ها، احتمالا از آن فرمی که هستید بزرگ‌تر به چشم می­‌آیید.

پس مشکی اینجا هم روسفید است. با یک مانتو مشکی هرگز نباید نگران این موضوع باشید. این رنگ روش شگفت‌انگیزی دارد که شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می­‌هد. بنابراین، در روزهایی که احساس می‌کنید چندان از ظاهر بدن خود مطمئن نیستید، پیراهن مشکی یک آیتم ضروری است.

البته این رنگ را به کسانی که خیلی لاغر هستند اصلا پیشنهاد نمی‌کنیم چرا که لاغری بیش از اندازه نیز اصلا زیبا نیست.

Manto-for-obese-people-20

رنگ مشکی، ایرادات خیاطی و برش‌­های نامتوازن و ناقص را پنهان می‌­کند

دلیل دیگری که یک لباس مشکی نجات‌دهنده است، این واقعیت است که ایرادات خیاطی، دوخت و برش­‌های معیوب را کاملاً پنهان می‌­کند. درزهای عجیب و غریب و زیپی که در جای مناسبی قرار نگرفته یا ساسون­‌های نامساوی به دلیل رنگ تیره­‌ی لباس، به سختی قابل دیدن هستند. این بدان معنی است که می‌­توانید قبل از اینکه آن را اصلاح کنید، آن را بپوشید و نگران نگا­ه­‌های دیگران نباشید.

دسترسی به آن آسان است

لباس­‌های رنگارنگ سخت­‌ترین لباس­‌ها برای ست کردن هستند. یک انتخاب اشتباه، ممکن است شما را در شرایطی قرار دهد که فکر کنید هر رنگ ساز خود را می‌زند و هیچ هماهنگی بین آن‌ها نیست. خوشبختانه، با مشکی هیچ نگرانی‌ای در این زمینه ندارید. اگر در ست کردن رنگ­‌ها مهارت ندارید، مشکی را انتخاب کنید. در نهایت شما این آزادی را دارید که با اکسسوری‌های خود بازی کنید.

چه به اکسسوری‌های رنگارنگ علاقه داشته باشید و چه اکسسوری‌های ساده را دوست داشته باشید که کمی به ظاهر شما جذابیت بیشتری می‌دهند، این لباس مناسب برای همه‌­ی آن‌ها است. مشکی به عنوان یک پس زمینه‌­ی شگفت‌انگیز برای تمام عناصر مورد علاقه­‌ی شما به خوبی عمل می­‌کند. با این وجود، همچنان باید مراقب باشید که در مورد اکسسوری­‌ها زیاده‌روی نکنید تا زیبایی لباس را تحت‌الشعاع قرار ندهید.

1-78

مشکی فارغ از سن است

آیا تا به حال مانتویی پوشیده‌اید که باعث شود احساس کنید ۲۰ سال از سن واقعی‌اتان بزرگ‌تر هستید؟ این احساس زمانی اتفاق می­‌ا­فتد که شما برش­‌ها یا چاپ‌های اشتباهی را در لباستان انتخاب کنید. با یک لباس مشکی ساده این اتفاق بسیار بعید است. به دلیل تطبیق‌پذیری آن، می‌­توانید با اکسسوری­‌هایی که هوشمندانه انتخاب می‌­کنید ظاهر خود را جوان‌­تر یا کمی بالغ کنید. پس نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که درست زمان انتخاب پیراهن مشکی دغدغه‌ی رنگ وجود ندارد، اما باید در انتخاب طرح و مدل خیلی هوشمندانه عمل کنید.

مراقب اکسسوری ها باش!

بعضیا وقتی مانتو مشکی میخرن پیش خودشون میگن که همه رنگا که با مشکی خوب میشه این جمله تا حدود زیادی درستِ اما مسلما مشکی در کنار بعضی رنگ ها جذاب تر میشه. پس اگه یه مانتوی مشکی خریدید اما نمیدونیم سایر آیتم ها رو چه رنگی انتخاب کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

7-18m

مانتو و شلوار مشکی؛ کیف، کفش و شال چه رنگی باشه؟

معمولا وقتی مانتوی مشکی میخرید جذاب ترین و بی دردسرترین شلواری که بتونید باهاش ست کنید شلوار مشکیه. حُسن انتخاب شلوار مشکی اینِ که میتونید اون به راحتی با بقیه لباس هاتون هم ست کنید. اما یه مشکلی وجود داره و اونم اینِ که مانتو و شلوار مشکی باعث یکنواخت شدن تیپتون میشن. برای حل این مشکل میتونید برای زیر مانتو از شومیز های سفید حریر، گیپور یا پلیسه استفاده کنید. اگه شومیز سفید ندارید نگران نباشید یه راه دیگه که میتونید باهاش به استایل مشکیتون رنگ بدید اینِ که کیف و کفشتون از یه رنگ دیگه انتخاب کنید. کیف و کفشُ میتونید از رنگ هایی مثل قرمز، سفید، طوسی، کرم، صورتی، پترن پلنگی و ... انتخاب کنید.

IMG_20220220_145005

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • میثم عزیزی ارسالی در

    خوب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها