|

ترکیب های رنگی مناسب

چطور رنگ لباس هایمان را سِت کنیم تا جذاب شویم؟!

how to suit well in different colors?

هدف از ست کردن لباس ها این نیست که خود را دقیقا مطابق مد آراسته کنید. یکی از دلایل اهمیت ست کردن لباس ها این است که هزینه ها را کاهش می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ست کردن لباس ها معقوله ای فراتر و پر اهمیت تر از صرفا زیبا به نظر رسیدن است؛ یک لباس برازنده و متناسب بر احساس خوب و اعتماد به نفس شما به طور مستقیم تاثیر می گذارد. وقتی با اعتماد به نفس لباس ها را در کنار هم می چینید و آن ها را ست می کنید، اگر از انتخاب هر یک در کنار دیگری مطمئن باشید، با پوشیدن آنها مطمئنا احساس خوبی خواهید داشت. از طرفی دیگر اگر ندانید که چه چیزهایی با یکدیگر هماهنگ هستند و لباس ها را به طور تصادفی انتخاب کنید ممکن است نه تنها احساس خوبی نداشته باشید بلکه حتا احساس راحتی هم نکنید.

هدف از ست کردن لباس ها این نیست که خود را دقیقا مطابق مد آراسته کنید بلکه شما برای آنکه بتوانید بهتر و زیباتر به نظر برسید و از توانایی های خود به بهترین نحو استفاده کنید، به سراغ این کار می روید.

یکی دیگر از دلایلی که اهمیت ست کردن لباس ها را به ما نشان می دهد این است که هزینه های شما را کاهش می دهد چرا که دیگر شما لباس هایی را نخواهید خرید که نمی توانید از آن ها در کنار دیگر لباس های خود استفاده کنید. داشتن کمدی با لباس های متناسب به شما کمک می کند تا گزینه های بیشتری برای پوشیدن داشته باشید.

چه رنگ هایی باهم خوب می شوند؟

یکی از جنبه های ضروری ست کردن لباس ها این است که بدانید چه رنگ هایی با هم ترکیب می شوند و ظاهری بسیار خوب را به همراه خواهند داشت. ما در ادامه چند نمونه ی مهم و کاربردی را به شما معرفی می کنیم به علاوه پالت ترکیب رنگی تناژ هر یک از این رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

رنگ هایی که با نارنجی همخوانی دارند:

سفید، سرمه ای، مشکی، زیتونی و طوسی، رنگ های مناسبی هستند که شما می توانید در کنار رنگ نارنجی به راحتی استفاده نمایید.

Or

Orange

رنگ هایی که با آبی پر رنگ همخوانی دارند:

شما می توانید از رنگ های طوسی، بژ، مشکی، سفید و قهوه ای برای ست کردن لباس های خود با رنگ آبی نفتی یا سرمه ای استفاده نمایید.

Bl

Blue

رنگ هایی که با قرمز همخوانی دارند:

بژ، سفید، مشکی و سورمه ای از جمله گزینه های بسیار ایده آل برای ست کردن به همراه رنگ قرمز می باشند.

RE

Red

رنگ هایی که با زرد همخوانی دارند:

سفید، مشکی و آبی، سه رنگ بی نظیر در همخوانی با رنگ زرد می باشند.

E

yellow-tone-color-combinations

رنگ هایی که با سبز همخوانی دارند:

در کنار رنگ سبز شما می توانید از رنگ های طوسی، آبی، مشکی، سفید، قهوه ای و بژ استفاده نمایید.

GR

Green

به خاطر داشته باشید که طوسی، مشکی و سفید در دسته ی رنگ های خنثی قرار دارند که به این ترتیب شما می توانید آنها را با تمامی رنگ ها ست کنید همچنین مهم است که توجه داشته باشید.

کدام رنگ ها خنثی هستند؟

برجسته ترین رنگ های خنثی، مشکی، سفید، قهوه ای و طوسی می باشند اما به غیر از اینها، رنگ های دیگری نیز موجود هستند که سایه ای از رنگ های دیگر را در آن ها وجود دارد مانند، بژ و سبز زیتونی.

Nutral

 ما چند گزینه ی کاربردی، در دسترس و نسبتا کم ریسک را با شما در میان گذاشته ایم؛ اما هرگز فراموش نکنید که اگر می خواهید طبق سلیقه ی خود لباس بپوشید و یا استایل شخصی خودتان را داشته باشید تنها با امتحان کردم و پرو کردن های متعدد است که می توانید بهترین استایل خود را پیدا کنید. در دنیای مد و فشن هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد پس شما هم خود را محدود نکنید؛ با این حال یکی از بهترین و راحت ترین گزینه های برای پیدا کردن یک ترکیب رنگی زیبا و ایده آل تماشای دقیق طبیعت است. شما با استفاده از ترکیب رنگ هایی که در طبیعت وجود دارند می توانید بهترین و زیبا ترین ست ها را برای خود محیا کنید. در ادامه چند نمونه از این ترکیب رنگ ها را به شما معرفی می کنیم.

ترکیب رنگ های موجود در طبیعت

نارنجی:

Orange-Nature

آبی:

Blue-NAture

قرمز:

Red- Nature

سبز:

Green-Nature

زرد:

Yellow-Nature

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها