|

مانتو مشکی با این رنگ رُژ لب یه ترکیب خوشگل و چشمگیر؛ کجا چه رنگی بزنیم!

برای داشتن استایلی جذاب قطعا آرایش به خصوص رژلب اهمیت زیادی داره پس بهتره بدونیم چه رنگ رژی برای چه قراری مناسب تره.

لینک کوتاه کپی شد
4

رنگ مشکی از پرطرفدارترین رنگ ها میان خانم های ایرانی می باشد و قطعا شما هم یک یا دو مانتو و یا لباس مشکی در کمد خود دارید. مخصوصا که مانتو باشه و بخواین خیلی جاها ازش استفاده کنین. اما برای این لباس حالا چه مانتو چه لباس شب چه مهمانی و... چه رنگ رژی باید استفاده کنیم تا جذاب تر بشیم؟ شاید بگید حالا چرا رژ چون در کل لب ها از اجزای اصلی در صورت یک خانم هستند که توجه را به خود جلب می کنند.

به گزارش«شایانیوز» مشکی یکی از لوکس ترین و پرکاربرد ترین رنگ ها می باشد که شما را بسیار شیک و منحصر به فرد خواهد کرد. به جز این، استایل مشکی باعث میشه تا شما لاغر تر دیده شوید و از رنگ هایی است که بیشتر آرایش ها بهش میاد و خوشگل میشه.

اما قطعا انتخاب سبک آرایش به رنگ پوست و سن و سال شما برمیگرده. در این بین سلیقه و فرم لب ها نیز بسیار تاثیر گذاره اما در کل برای رسیدن به لب هایی زیبا تر و مناسب با لباس مشکی در ادامه خواهیم گفت چه میکاپی جذاب تر خواهد شد.

رژ قرمز بهترین انتخاب

بهترین و جذاب ترین انتخاب برای استایل مشکی رژ لب قرمز است که چهره شما را بیش از هر رنگی زیبا تر می کند و در بقیه آیتم ها نیز راحت تر هم هستید. مثلا یک سایه چشم ساده با رنگ نود و یا بژ در کنار خط چشمی بالدار و مشکی گزینه بسیار چشمگیری در کنار رژلب قرمز و استایل مشکی می باشد.

خیل بهتره وقتی که رژلب قرمز انتخاب میکنید بقیه موارد در چهره رو ساده تر انتخاب کنید تا جلوه بیشتری داشته باشه چرا که اگر رژ قرمز داشته باشید و بقیه آیتم های آرایش را هم شلوغ کار کنید جذابیت رژلب کم میشود و شما به چهره ای شلوغ خواهید رسید!

آرایش-دخترانه-ساده-با-رژ-قرمز

البته رنگ قرمز نیز بسته به سلیقه و نوع پوست شما به براق و مات قسیم می شود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

به طور مثال برای خانم هایی که رنگ پوست روشنی دارند، رنگ های براق تر و روشن تر مانند آلویی و برای کسانی که رنگ پوست برنزه دارند، رنگ های گرم تر مناسب است.

Untitled

اما با لباس مشکی برای دختر خانم های نوجوان و یا در محل کار که شاید نخواهید از رژلب های قرمز استفاده کنید رنگ های صورتی ملایم و مات و نود نیز گزینه مناسبی است که البته در این حالت باید آرایش چشم خوبی داشته باشید تا چهرتون بی روح نشه مگه اینکه بخواهید نچرال طور باشید!

616159718adeb

برای بهتر شدن رژلب بر روی لب هایتان ابتدا با کرم پودر لب هارو زیرسازی و کاور کنید تا رنگی یک دست به شما بدهند، بعد با مداد لب فرم دلخواهتون رو بکشید تا بدونید در چه حدود بالاتر و یا پایین تر میخواهید باشه و مرز لب هارو مشخص کنید و بعد هم رژلب خود را بزنید. در انتها نیز یک دستمال بر روی لب ها به ارومی بزارید تا اضافات رو بگیره.


اما اصلا برای کجا چه رنگ رژلبی بزنیم خوبه؟!

قطعا برا یک خانم خیلی مهمه که برای چه قرار و چه مکانی چه رنگ رژلبی بزنه تا هم آراسته باشه و هم به موقعش تو چشم باشه یا نباشه! چرا که رژلب اهمیت بالایی توی میکاپ ما داره پس بهتره مناسب ترین رنگ رو انتخاب کنم.

قرار ناهار

البته که تمام این رنگ ها بسته به سلیقه و رنگ پوست و تیپ شما بستگی داره اما کلیاتی وجود داره که میتونه توی انتخاب و آرایش زیبای شما کمک کنه. مثلا برای قرار ناهار با توجه به زمان قرار و نورِ روز بهتر است از رنگ های ملایم مانند رژلب های هلویی و یا برق لب ها استفاده کنید.

21

آرایش روزانه

قطعا بیشترین آرایش برای طول روز هستش که ممکنه شما هر جایی برید پس بخهتره رنگ رژی رو انتخاب کنید که باهاش در هرکجا راحت باشید.

رنگ های نود و کالباسی مناسب یک آرایش زیبا روزانه است که در عین سادگی جلوه چهره را چندین برابر می کند. این رنگ ها بسته به چهره و سلیقه شما حالا کمرنگ تر و پررنگ تر میتوان استفاده کرد. 

20

مراسم های خاص

در مراسات خاص قطعا شما دوست دارین تا چهره و آرایش متفاوت تری نسبت به روزهای عادی خود داشته باشد و علاوه بر آن میخواهید تا در مراسم به چشم بیاید و جذاب ترین حالت خود را داشته باشید.

در مراسم های خاص و مهم مانند عروسی و خواستگاری استفاده از رنگ های تیره مناسب تر است. رنگ هایی مانند جگری، آلبالویی، بنفش و قهوه ای چهره را نمایان و خاص تر می کند.

5566

مصاحبه کاری

قطعا در مصاحبه کاری فرد روبروی شما نگاهی هم به ظاهر شما دارد تا آراستگی لازم را داشته باشید، حال اگر از آرایش های غلیظ استفاده کنید یک انرژی منفی دارد و اگر هم خیلی نچرال و بی آرایش بروید چهره شما را بی روح نشان می دهد. پس بهتر از رنگی استفاده کنید که شما را شیک و تمیز نمایان کند.

از رنگ های صورتی ملایم و نود استفاده کند، یک آرایش ساده و شیک گیرایی شما را برای یک مصاحبه کاری چندین برابر می کند.

قرار های مهم

قرار هایی که برای شما اهمت بالایی دارند نیز بهتر است که از رنگ های خیلی تو چشم و غلیظ استفاده نشود تا جلوه بصری بهتری بدهد.

برای قرار های مهم حتما از ررنگ ها ملایم استفاده کند تا در عین سادگی و طبیعی بودن چهره جلوه خاصی به صورت بدهید، رنگ های کالباسی و صورتی ملایم گزینه های مناسبی هستند.

B1sgBYgm1L

قرار شام

برای قرار شام و صرف شام موندن رژلب روی لب هایتان تا آخر اهمیت زیادی داره. رنگ رژ نیز از آنجایی که یک مکان رسمی و یا اداری نیست بهتر است تو چشم تر باشد تا جذابیت خاصی به چهره شما بدهد

قرار های شام را حتما از رنگ های تیره مثل قهوه ای ملایم و یا قرمز ملایم استفاده کنید و تا جایی که ممکن است از رژلب های با دوام بیشتر استفاده کنید.

Tips-on-using-red-lipstick

مهمانی های دوستانه

قطعا در یک قرار دوستانه شما راحت ترید و لزومی نداره تا میکاپی خیلی رسمی داشته باشید. از طرفی باید چهره تان خوشگلی خاص خود را برای چنین قراری داشته باشد. پس بهتر است تا از رنگ های کالباسی براق، هلویی و تم های نارنجی استفاده کنید. زدن این رنگ رژلب ها صورت شما را شاداب تر می نماید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی