|

با این شلوارا این کفشا عالی میشه؛ اندامتو بشناس بعد این مدل لباس جین رو براش بگیر!

کفش از قسمت های اصلی و جذاب یک استایل می باشد که انتخاب درست آن در تیپ می تواند تاثیر زیادی داشته باشد و از طرفی شلوار مناسب برای اندام شما.

لینک کوتاه کپی شد

تا به حال براتون قطعا پیش اومده که کل استایل خود را برای رفتن به مهمانی، گردش، قراری دوستانه و یا رسمی و... انتخاب و حتی آماده کرده اید اما در آخر که به دَر رسیدید با سردرگمی در انتخاب کفش مناسب گیر کردید و شاید هم حتی عصبانی و خشمگین شده اید چرا که چند کفش را در لحظه آخر امتحان کردید و در تایمی که میخواستید آماده نبودید!

به گزارش«شایانیوز» از پر چالش ترین قسمت های یک استایل خوب و شیک انتخاب درست کفش می باشد که هم رنگ و هم مدل آن تاثیر بسیار زیادی در خوب و یا بد شدن تیپ شما دارد.

به همین دلیل ما در ادامه به شما خواهیم گفت که برای چه شلواری چه کفشی میتونه مناسب باشه و اوت فیتی جذاب تر داشته باشید.

جین (اسکینی، راسته، کوتاه، پاچه گشاد)

شلوار جین اسکینی همان شلوار های جذب و تنگی می باشد که این روزها خیلی هم بین خانم های جوان طرفدار دارد و البته ست کردن آن با کفش بسیار مهم است!

جین راسته نیز طرفداران خود را دارد که این روز ها نه تنها دِمُده نیست بلکه در برخی استایل ها و با برخی کفش ها تیپی جذاب به شما تحویل می دهد.

جین کوتاه را هم که دیگر همه می شناسیم و از پراستفاده ترین شلوار ها میان خانم های جوان می باشد.

شلوار پاشه گشاد نیز شاید مدتی از مد افتاده بود اما حالا دوباره آن را پای خانم های خوش استایل می بینیم که دوباره ترند شده است.

همه این ها با کفشی که در ادامه مشاهده می کنید و یا در این سبک کفش به راحتی می توان ست کرد و از آن استایلی جذاب ساخت!

tarahanelebas_1644994735_3

اما در ادامه نیز نمونه هایی دیگر از شلوار را با انواع کفش ها را مشاهده می کنید.

tarahanelebas_1644994735_2

tarahanelebas_1644994735_4

tarahanelebas_1644994735_6

tarahanelebas_1644994735_7

tarahanelebas_1644994735_8

tarahanelebas_1644994735_9

شلوار های اسکینی مناسب با اندام شما چیست!

به دلیل اینکه این روزها شلوار اسکینی و جذب بین خانم ها استفاده بیشتری دارد اما شاید برخی ندانند برای تیپ بدنی خود چه مدل شلواری رو انتخاب کنند ما در ادامه خواهیم گفت و ساعت شنی، سیب، گلابی، موز، تیپ بدنی تان هر چه که باشد شلوار اسکینی مناسب خودتان را پیدا خواهید کرد.

body-shapes-photo

ساعت شنی

در اندام های ساعت شنی عرض شانه با باسن یکی می باشد و سایز کمر باریک تر است. این تیپ ها باید به دنبال شلواری باشند که کمر آن راحت باشد. کمر شلوار باید به کمر کاملا بچسبد و با کمر فاصله نداشته باشد. به طوری که هنگام حرکت و نشستن زیاد راحت نباشد. جنس شلوار بهتر است کشی باشد و کیفیت خوبی داشته باشد.

Untitled

موز یا مستطیلی

در این نوع تیپ بدن ها عرض شانه و کمر و باسن به طور تقریبی یکسان است. این اندام زیاد پستی بلندی ندارد و از انحنای کمی برخوردار است که شلوار های اسکینی می توانند برای شما آن را ایجاد کنند. شلوارهای جیب دار تزئین شده در ایجاد پیچ و خم برای تیپ های موز موثر است.

17_01_20_W-FINAL-NYJan17-Blog-Body-Shape-Headers_ATHLETIC-SQ1

سیب

تیپ بدنی سیب بیشتر کمر، باسن و در کل بالاتنه درشت تری دارند و شکم و پلو آن ها را به شکلی گرد درآورده است اما پاهایی باریک و لاغر تری هم دارند که اندام آن ها را سیب شکل نشان می دهد. بنابراین انتخاب جین اسکینی برای این تیپ ها کمی چالش برانگیز است. شلوارهای فاق بلند انتخاب کنید به طوری که کمر شلوار روی ناف را بگیرد و کمر باریک تر نشان داده شود. سعی کنید رنگ های تیره انتخاب کنید.

اندام-سیب-شکل

گلابی

در این نوع اندام ها در کل پایین تنه درشت تری نسبت به بالا تنه دارد. شانه ها باریک و باسن و ران ها درشت است. باید شلواری انتخاب کنید که هم مناسب باسن و ران باشد و قد مناسبی داشته باشد.

17_01_20_W-FINAL-NYJan17-Blog-Body-Shape-Headers_PEAR-SQ-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها