|

گیاهانی که محبت به خونه میارن / سردی روابط رو با اعضای خانواده تو خونه با اینا گرم کن

در این مقاله چندتا از گیاهانی که محبت را به خانه می آورند رو بهتون معرفی کردیم که علاوه بر زیبایی که دارن میتونن بسیار خوش انرژی هم باشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گیاهان آپارتمانی میتونن در هر فضایی که قرار میگیرن اون فضا رو به زیبایی هر چه تمام تر تزیین کنن و زیبایی خاص و منحصر به فردی به محیط ببخشن البته که در این بین موضوعی که وجود داره اینه که شما تنها نباید به فکر زیبایی محیط اطراف خودتون باشید چرا که باید گیاهان رو مثل بچه ی خودتون بدونید و با نهایت دقت و وسواس مراقب اون ها باشید تا اینطوری رشدشون هم بهتر بشه و خب در این بین باید شرایط لازم برای رشد اون ها رو فراهم کنید مثلا در صورتی که برای رشد مثل گیاهان مناسب سرویس بهداشتی نیاز به رطوبت دارن برای اون ها رطوبت لازم جهت رشدشون رو فراهم کنید تا بتونن به زیبایی هر چه تمام تر رشد کنن که در این حالت مسلما زیبایی فضای شما هم بیشتر خواهد بود.

البته که در این بین گیاهان هم برای تقدیر از شما برای رسیدگی بهشون علاوه بر زیباییشون ویژگی های مثبت دیگه ای رو هم بهتون ارزونی میکنن مثلا یه سری از گیاهانی که هوا رو تصفیه میکنن میتونن موجب بشن که هوای اطرافتون تر و تمیز شده و آلاینده های موجود در اون به کلی پاک بشن از این رو توصیه میشه که اون ها رو در اتاذق خواب نگهداری کنید تا موقع خواب اکسیژن بیشتری در اختیارتون قرار بگیره. البته که خوبی های گیاهان اینجا تموم نمیشه و شما میتونید با وجود گیاهان آپارتمانی شگفتی های بیشتری در خونتون خلق کنید مثلا میتونید با استفاده از گیاهانی که به خونه محبت میارن انرژی خوب رو در منزلتون به جریان بندازید و موجب افزایش عشق و محبت بین اعضای خانوادتون بشید که خب در این مقاله چندتا از گل های این مدلی رو بهتون معرفی میکنیم، پس در صورتی که میخواهید با اون ها آشنا بشید در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهانی که به خانه محبت می آورند

صد تومانی از گیاهانی که محبت به خونه میارن

گل صد تومانی و یا گل پیونی مظهر زیبایی و نشاط در هر خونه ای هست و میتونه جوری فضای خونه رو زیبا و دیدنی کنه که حد نداشته باشه و خب مسلما هر مهمونی که به خونتون میاد برای دیدن زیبایی این گل برای چند ثانیه ای مکث میکنه. اما نکته ی اصلی اینه که خیلی از اساتید بر این باورند که این گل میتونه در جذب عشق فوق العاده عمل کنه و تاثیر بسیار زیادی داشته باشه از این رو مسلما با نگهداری از این زیبارو در منزلتون میتونید روابط خانوادتون رو تا حد بسیار زیادی کیفیت ببخشید و اون ها رو، رو به بهبود ببرید.

البته که در فنگ شویی توصیه میشه که این گیاه رو در اتاق خواب نگهد اری نکنید. در انتهای همه ی این ها اگر در روابطتتون با خانواده احساس سردی و بی محبتی میکنید برای رفع این موضوع بدون درنگ و تامل به سراغ تهیه ی پیونی رفته و با وجود اون زیبایی خاص و بینظیری به محیط ببخشید.

گیاهانی که به خانه محبت می آورند

ارکیده از گیاهانی که محبت به خونه میارن

ارکیده رو میشه یکی از گیاهان لاکچری بشمار آوورد که میتونه با قرار گرفتنش در هر فضایی به زیبایی هر چه تمام تر اون رو لوکس و لاکچری به نظر بیاره و طوری زیبایی بهش ببخشه که حد و اندازه نداشته باشه البته که ما گفتیم گیاهان تنها خاصیتشون زیباییشون نیست و این زیبارو هم از این قاعده مستثنی نیست و میتونه علاوه بر زیبایی فایده ی دیگه ای هم داشته باشه.

پس با این حساب میشه گفت که ارکیده یه گیاه بسیار زیبا و محبوب در میان افراد هست که میتونه اولین انتخاب برای خونه ی هر فرد مجلل پسندی باشه اما بریم سراغ خاصیت اصلیش که تاثیر فوق العاده اش در روابط عاشقانه و عاطفی هست و میتونه هر رابطه ی سردی رو در خونه و خانواده بین والدین و فرزاندن، همسران و... دوباره احیا کرده و گرما و محبت رو به کانون خانواده برگردونه.

گیاهانی که به خانه محبت می آورند

بامبو از گیاهانی که محبت به خونه میارن

در صورتی که تا به حال توی خونه تون از گیاه بامبو نگهداری کرده باشید قطعا متوجه انرژی مثبت و بسیار خوب اون شدید و خب علاوه بر این که این گیاه انرژی خوب داره نگهداریش هم بسیار راحت و آسونه و زحمتی براتون نخواهد داشت طوری که هر کسی میتونه از پس نگهداری اون بربیاد از این رو این گیاه هم خوش انرژی هست و هم میتونه به فضای خونه ی شما شادی و نشاط ببخشه.

البته که تعداد شاخه های این زیبارو در خونه بسیار مهمه مثلا اگر سه تا دونه بامبو توی خونه نگهداری کنید نشانه ی شادی و در صورتی که پنج تا نگهداری کنید نشونه ی سلامتی هست و تعداد بیشتر هم خوش شانسی و ثروت برای شما به ارمغان میاره.

گیاهانی که به خانه محبت می آورند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها