|

15، 20 سال صورتت رو مثل هلو جوان تر کن؛ لیفت صورت با روش نوین هایفوتراپی

صورت با بالا رفتن سن افتاده می شه ما اینجاییم تا تو کند شدن این روند بهتون کمک کنیم و روش های روز دنیا رو بهتون بگیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پوست صورت به مرور زمان و با افزایش سن و تاثیر عوامل محیطی افتادگی پیدا می کند  و این باعث می شود که سن شما بیشتر نشان داده شود و شادابی صورت شما از بین برود و چهره شما غمگین و افسرده نشان داده می شود به همین دلیل است که جراحی زیبایی لیفت صورت در بین عموم مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است.

77246b9c8500d093b2f9dc3f1b0dc118

هایفوتراپی یا هایفو بهترین درمان برای لیفت و جوانساز صورت است که با استفاده از امواج اولتراسوند به لایه های عمقی پوست نفوذ کرده و منجر به جوانسازی بدون زخم می شود. هایفو روش ایمنی است چرا که غیر تهاجمی پوست صورت شما را سفت و جوان می کند. هایفوتراپی هیچ برش و جای زخمی به جا نمی گذارد و به دوران نقاحت برای بهبودی احتیجی نیست از همین رو یک درمان مناسب برای افتادگی صورت است این روش برای ارائه درمان ضد پیری است و بی شک هایفو موثر ترین در این روند خواهد بود.

Home-Remedies-For-Sagging-Skin_FT-1024x535

پس از انجام هایفوتراپی پوست شما قرمز و تهاجمی خفیف دارد و بیشتر از 94 درصد مردم رضایت خود را بعد از یک دوره ی سه ماهه انجام هایفو اعلام کردند. و این سبب شده تا این روش روشی امیدوارکننده ضد پیری باشد و میتواند بدون نیاز به جراحی افراد را جوان تر کند.

 اینکه چه کسی به انجام آن نیاز دارد بستگی به این موضوع دارد که آیا شما احساس افتادگی در ناحیه صورت خود احساس می کنید یا خیر؟ اگز احساس افتادگی دارید و می خواهید پوست صورت و گردن خود را لیفت و سفت کنید می توانید این روش را در نظر بگیرید. بیماران 30 ساله هم می توانند از این روش برای تحریک کلاژن ها و در نتیجه به تاخیر انداختن روند پیری استفاده کنند و بیماران 40 و 50 ساله از اصلی ترین گروه بهره مند از این روش درمان هستند.

ف

میزان تهاجمی بودن این روش و دوران نقاهت آن اندک است در هنگام انجام آن نیز دردی احساس نمی کنید و تنها باعث گرم شدن لایه های زیرین پوست می شود ولی نتایج چشم گیری و با دوامی ارائه نمی دهد برای همین پزشکان انجام آن را برای علایم خفیف و متوسط و اولیه پیری توصیه می کنند.

oo1kuvhnoh3

هایفوتراپی از امواج فراصوت برای ایجاد گرما در سطح عمیق پوست استفاده می کنید و این گرما به سلول های پوست اسیب می رساند و باعث می شود که بدن برای ترمیم ان ها تلاش کند پس برای این کار بدن شما کلاژن تولید می کند تا به رشد مجدد سلول های آسیب دیده کمک کند و کلاژن همان ماده ای است که به پوست ساختار و خاصیت ارتجاعی می بخشد. شما میتوانید برای سفت کردن پوست صورت، برداشتن افتادگی پلک و ابرو، چین و چروک های صورت و صاف و سفت کردن پوست سینه از این روش استفاده کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها