|

گیاهان مناسب سرویس بهداشتی / دسشویی اتاق فکر خونس بذار لااقل خوشگل باشه فکرای خوب کنی

در این مقاله چندتا از گیاهان مناسب سرویس بهداشتی رو بهتون معرفی کردیم که در فضای دستشویی به راحتی رشد میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از ماها این روزا یکی دوتا گلدون رو تو خونه هامون داریم چرا که خواه ناخواه این زیبارویان بهمون حس خوبی میدن و همچنین میتونن فضای ما رو به زیبایی هر چه تمام تر تزیین کنن و بهش زینت بخشن پس چرا خودمون رو از وجودشون محروم کنیم در این بین هم اما فرقی نداره که چه جور گیاهی رو برای نگهداری انتخاب کنید همه ی اون ها زیبایی خاص و منحصر به فرد خودشون رو دارن به عنوان مثال میتونید با گیاهان برگ بنفش یه نقطه ی کانونی در دکور به وجود بیارید که همه ی توجه ها رو به سمت خودشون جلب میکنن و یا با گیاهانی که باعث تصفیه هوا میشن هم زیبایی رو هم هوای سالم رو در خونتون یکجا داشته باشید.

ولی موضوعی که در این بین خیلی مهم هست اینه که شما باید برای گیاهانی که جهت نگهداری انتخاب میکنید شرایط مناسب برای رشد فراهم کنید چرا که اون ها چشم امیدشون یه جورایی به شما هست و دلخوش کردن بهتون پس در صورتی که نتونید به خوبی ازشون نگهداری کنید انگار ناخواسته بهشون آسیب وارد میکنید به خاطر همین موضوع باید از کارهایی مثل درست کردن خاک تقویتی برای گیاهان و همچنین قرار دادن اون ها در جای مناسب تو خونه شروع کنید مثلا در صورتی که یه گیاه سایه دوست هست در قسمت تاریک خونه بذاریدش و یا برای جاهایی مثل دستشویی اگر گیاه میخواهید به سراغ گیاهان مناسب سرویس بهداشتی برید که در این مقاله چندتا از اونا رو بهتون معرفی میکنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان مناسب سرویس بهداشتی

بامبو از گیاهان مناسب سرویس بهداشتی

توی فنگ شویی به فضای سرویس بهداشتی بسیار اهمیت داده میشه چرا که این محیط به دلیل داشتن فضای کوچک ممکن هست ساتع کننده ی انرژی منفی باشه که خب با استفاده از گیاهان مناسب در این فضا میتونید این انرژی رو متعادل کنید که یکی از بهترین گیاهان برای این منظور بامبو هست که تو فرهنگ چینی ها اون رو نماد رفاه و خوش شانسی میدونن.

در اصل چینی ها معتقد هستن که بامبو میتونیه به آسونی انرژی مثبت رو به خونه ی شما بیاره. از اون جایی هم که در برابر رطوبت کاملا مقاوم هست و نیاز زیادی به نور نداره و نور غیر مستقیم و کم هم براش کفایت میکنه میتونه تو دستشویی های تاریک هم حتی دووم بیاره. همچنین این زیبارو برای ادامه ی حیاتش به خاک هم نیازی نداره و فقط کافیه که ساقه های اون رو تو یه ظرف شیشه ای همراه با سنگریزه قرار بدید.

گیاهان مناسب سرویس بهداشتی

نیلوفر صلح از گیاهان مناسب سرویس بهداشتی

یکی دیگه از گزینه هایی که توی فنگ شویی برای دستشویی مناسب میدوننش گل نیلوفر صلح و یا همون اسپاتی فیلوم هست که میشه اون رو یکی از بهترین گیاهانی که میتونه به شدت انرژی مثبت رو تقویت کنه دونست این گیاه همچنین میتونه آرامش رو هم تو فضا سرویس بهداشتی جاری کنه. گل های سفید این زیبارو مظهری از آرامش و پاکی هستن که زیبایی خاص و خارق العاده به هر فضایی که در اون قرار بگیرن میبخشن. شما میتونید این گیاه مقاوم رو کنار پنجره و یا یه گوشه از سرویس بهداشتی قرار بدید و از یه خاصیت دیگه ی اون یعنی تصفیه ی هوا و اکسیژن سازی هم لذت ببرید که برای فضای خفه ای مثل دستشویی واقعا نیازه.

گیاهان مناسب سرویس بهداشتی

سانسوریا از گیاهان مناسب سرویس بهداشتی

یه سری از سرویس بهداشتی ها هستن که میزان نور موجود تو اون ها توی حداقل ترین حالت قرار داره و بسیار کمه و اینجاست که باید برای این مدل از دستشویی ها به دنبال مقاوم ترین گیاهان در برابر نور کم و سایه باشید که یکی از اون ها سانسوریا هست که نه تنها در برابر نور کم بلکه در برابر کم آبی هم از خودش مقاومت زیادی نشون میده طوری که با نور لامپ و لوستر و چند روز بی آبی هم میتونه به راحتی هر چه تمام تر به رشد و حیات خودش ادامه بده.

این گیاه از لحاظ ظاهری برگ هایی شبیه به شمشیر داره و خیلی ها حتی اون رو به اسم زبان مادر شوهر هم میشناسن که جالبه!

گیاهان مناسب سرویس بهداشتی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها