|

دیزاین خانه با آینه چوبی نا متقارن / مهم نیست فضات قوطی کبریته یا شاهانه آینه لازمه

اگر دلت میخواد برای خونت یه اکسسوری کاربردی و جذاب داشته باشید پس اصلا از آینه چوبی نامتقارن غافل نشو.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو خونه هممون تعدادی وسیله به عنوان اکسسوری وجود داره که جزو عناصر اصلی در چیدمان نیستند و در واقع از وسیله های فرعی به حساب میان که نقش خوشگلاسیون فضا رو دارند. این آیتم ها میتونن خیلی بزرگ باشن یا خیلی کوچیک، اما اکسسوری به حساب میان و کاربرد اصلیشون زیباسازی فضا هستش. مثلا مثل گل و گلدون. اما برخی از لوازم دوجانبه به درد میخورن. هم فالن و هم تماشا. چرا که این سبک وسیله ها اغلب هم خیلی به کار میان و مورد استفاده قرار میگیرن، و هم اینکه وسیله ای جهت دیزاین فضا محسوب میشن مثلا مثل آینه ها. قبول دارین تو هر خونه ای یکی یدونه آینه بزرگ نیاز هست تا هم بتونیم خودمون رو داخلش ببینیم و هم اینکه اون بخش رو خوشگل کنه؟

آینه ها انواع بسیار مختلفی دارند که در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ اون دست از آینه ها که چوبی هستن و البته نامتقارن. اگر دلتون یه آینه متفاوت میخواد که ترند و امروزی باشه، پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

امتیازی که آینه های چوبی دارن

آینه های چوبی نامتقارن دکوراتیو یکی از جذاب ترین عناصر در دکوراسیون داخلی هستند که میتونن به فضاهای مختلف شخصیت و زندگی ببخشند. این مدل از آینه‌ ها در واقع با طراحی‌ های خلاقانه و همچنین فرم‌ های غیر متقارنی که دارند، خیلی راحت و آسوده میتونن توجه هر فردی رو به سمت خود جلب کنند. امتیازی که این سبک از آینه ها دارند اینه که از مواد طبیعی مثل چوب تو ساختشون استفاده شده و این مسئله باعث ایجاد یه حس گرم و صمیمی میشه. تازه میتونه جلوه ای بی نظیر و خاص هم به محیط هدیه بده.

6848

اگر به دنبال آینه ای خاص هستید

طراحی‌ های نا متقارنی که این نوع آینه‌ها دارند به خصوص برای فضاهای مدرن و مینیمالیستی خیلی میتونه مناسب باشه. برخلاف آینه‌ های سنتی که معمولا دارای خطوط صاف و متقارن می باشند، این سبک آینه ها شکل و فرم های نامنظم و نوآورانه دارند، و از طرفی هم حس پویایی و تحرک رو به فضا منتقل می کنند. این خصوصیات باعث شده تا اونها به گزینه‌ ای جذاب برای افرادی که به دنبال طرح‌ های غیرمعمول و منحصربه‌ فرد هستند، تبدیل بشه.

63848

8748

اندازه و ابعاد آینه های چوبی نامتقارن متناسب سلیقه

یکی از خوبی های اصلی که این آینه های چربی دارن اینه که تنوع قابل توجهی در اندازه و شکلشون ایجاد شده. شما میتونید این آینه‌ ها رو در اندازه‌ های کوچیک به عنوان عناصر تزئینی روی میزها و قفسه‌ 

ها استفاده کنید و یا اینکه تو ابعاد بزرگتر به عنوان نقطه کانونی بر روی دیوارهای اتاق‌ ها نصب کنید، سلیقه خودتون معیاره. انتخاب درست اندازه و شکل آینه میتونه تاثیر فروونی در ایجاد هماهنگی و تناسب در فضای داخلی داشته باشد.

6545

علاوه بر خوشگلی، این مدل از آینه‌ ها چون از چوب طبیعی ساخته شدن، خب دوام و ماندگاری بالایی هم دارند. چوب به عنوان یک ماده مقاوم و موندگار، نه فقط از نظر ظاهری بسیار جذابه، بلکه در مقابل ضربه و خط و خش ها هم مقاومت خیلی خوبی نشون میده. این ویژگی ها باعث تا این مدل از آینه‌ های چوبی نامتقارن خیلی یواش و به مرور زمان همچنان ظاهر و کیفیت خودشون رو داشته باشند و حفظ کنند.

آینه چوبی تو رستون ها و مراکز تجاری

آینه‌ های چوبی نامتقارن نه فقط واسه دکور خونه، بلکه برای فضاهای تجاری هم خیلی میتونن مناسب باشند. تو رستوران‌ ها، کافه‌ ها و فروشگاه‌ ها، از این آینه ها میتونید به عنوان عناصر دکوراتیو جذاب، استفاده کنید و به تجربه مشتریان بهبود بخشید. استفاده از این آینه‌ ها واسه محیط‌ های تجاری میتونه به ایجاد یک فضای دلنشین و متفاوت کمک خوبی داشته باشه و توجه مشتریان  رو به شدت جلب خودش کنه.

5454

و در نهایت

در آخر میشه گفت آینه‌ هایی که چوبی هستند و البته نامتقارن، با ترکیب هنر و طبیعت میتونن به دکوراسیون داخلی خونه ها و فضاهای تجاری یه جون دوباره ببخشند. این سبک از آینه‌ ها با طراحی‌ های منحصر به فرد و جذابی که دارند، میتونن خیلی ساده جلوه‌ ای متفاوت و زیبا به هر محیط هدیه بدن و نقش مهمی هم در بهبود زیبایی و کارایی فضاها ایفا کنند.

646

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها