|

ایده های جذاب برای انتخاب و چیدمان میز کنسول / بهترین جانمایی که فضا رو لاکچری میکنه

میز کنسول یه آیتم محبوب توی دکوراسیون خونه ست که انتخاب، جانمایی و دیزاین اون از اهمیت زیادی برخورداره. دراین مطلب درباره اینها صحبت میکنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چیدمان منزل به بهترین شکل و به صورتی که همه چیز در بهترین مکان خودش قرار بگیره، کار خیلی سختی نیست. مثلا بهترین جا برای تلویزیون، میز ناهارخوری، ساعت دیواری و آینه همگی اصول خاص خودش رو داره که با کمی جستجو متوجهشون میشی و می تونی مثل یک طراح حرفه ای خونه ت رو چیدمان کنی.

میز کنسول هم یه آیتم محبوب دیگه توی خونه ست که انتخاب سبک، جانمایی و دیزاین اون از اهمیت

زیادی برخورداره. توی این مطلب بهتون میگیم میز کنسول رو چجوری انتخاب کنین، بهترین جا براش توی خونه کجاست و چطوری دیزاینش کنین تا دکوراسیون خونه شما خیلی مدرن و زیبا جلوه کنه. تا پایان همراه ما باشید.

Console-Table-6

نکاتی درباره میز کنسول

میز کنسول از گذشته های خیلی دور یه آیتم جدایی ناپذیر توی خونه های ایرونیا بوده و مادربزرگا ظرفای پذیرایی از مهمونا و وسیله های خاص خودشون رو داخل اون میذاشتن. شاید مدتی حضور میز کنسول توی خونه ها کمرنگ تر شد اما چند سالی میشه که این وسیله، به عنصری جذاب در دکوراسیون خونه تبدیل شده و تنوع خیلی زیادی از اون در بازار وجود داره.

قابلیت قرار دادن میز کنسول در جاهای مختلف خونه و دیزاین اون با دکوری های متنوع و وسیله های مختلف باعث این محبوبیت دوباره ست. ضمن اینکه میز کنسول ظاهری مدرن و جذاب به خونه ها میبخشه که دوباره مورد توجه قرارش داده.

Console-Table-4

Console-Table-11

Console-Table-10

نکات مهم برای انتخاب بهترین میز کنسول

اولین نکته برای خرید میز کنسول توجه به سبک طراحی و دکوراسیون خونه و خرید یک میز کنسول متناسب با اونه. در این زمینه می تونید از بین میز کنسول مدرن، میز کنسول کلاسیک و میز کنسول مینیمال میز کنسول هایی از جنس چوب، شیشه، فلز و یا ترکیبی از اینها، یکی رو انتخاب کنید.

قبل از انتخاب و خرید میز کنسول، محل قرار گیری اون در منزل خودتون رو مشخص کنید تا با توجه به ابعاد اون محل، بهترین انتخاب رو داشته باشید.

-میز کنسول رو با چند دکوری و اکسسوری کوچیک و خاص تزئین کنید. روی کنسول رو خیلی شلوغ نچینید و از دکوری ها و وسایل متعدد استفاده نکنید. گذاشتن مجسمه های خاص، شمع، گل و کتاب گزینه های جذابی در این زمینه هستن. ضمن اینکه نصب یک آینه روی میز کنسول، گرما و روشنی فضای خونه شما رو دوچندان میکنه.

Console-Table-12

Console-Table-9

Console-Table-7

بهترین جا برای میز کنسول

همونطور که گفتیم میز کنسول رو میشه در جاهای مختلفی از خونه قرار داد و این موضوع دست شما رو باز میذاره تا هر چند وقت یک بار با تغییر دکوراسیون، حال و هوای خونه تون رو عوض کنید.

میز کنسول رو میشه در نقطه کانونی فضای پذیرایی، جلوی یک دیوار بزرگ در هال، فضای ورودی خونه، داخل راهروهای باز و انتهای راهرویی که به سمت اتاق خواب ها میره قرار داد و هر کدوم از اینها بستگی به سلیقه شما، ابعاد فضا و ابعاد میز کنسول شما داره.

Console-Table-1

Console-Table-5

Console-Table-3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها