|

چیدمان میز کنسول برای عید / فامیل تا این سلیقه رو ببینه کل نوروز ازت تعریف میکنه

میز کنسول اینجوریه که حتی اگه ساده و خالی هم باشه جذابه چه برسه به اینکه به اینکه دیزاین بشه که در اینجا قراره با انواع چیدمان آشنا بشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میز کنسول اصلا کاری نداره که خونه شما کوچیکه یا بزرگ. چرا که با تنوع بالا در سایز و ابعاد و مدل اونقدری دست افراد باز هست که هر کی هر مدلی که دوست داشت با هر سایز، واسه فضای مورد نظرش تهیه کنه! میز کنسول فضایی برای قرار دادن عناصر مختلف دکوری و همچنین گذاشتن آینه هستش که تو برخی از مدل ها کشو و جای وسیله هم داره. میشه گفت میز کنسول واقعا کاربردیه و علاوه بر زیبایی با کلاس و فوق العاده ای که میتونه به فضا بده، برای موارد نام برده هم استفاده میشه. 

یادتون نره که برای خرید میز کنسول باید به هماهنگیش با مبلمان دقت کنید. به علاوه اینکه فضای مناسب میز کنسول جاییه که دست و پا گیره باقی لوازم نباشه و از طرفی هم به برجسته سازی زیبایی فضا کمک کنه. اما این به این منظور نیست که خلاق نباشید و به تغییر جای میز کنسول اهمیتی ندیم. شما میتونید خیلی راحت با عوض کردن جای این میز و همچنین تغییر وسیله های دکوری روی آن یه چیدمان و دیزاین جدید کمک کنید. الانم که سال داره نو میشه، پس دست به کار بشید بانوی زیبا، و با زیبا سازی میز کنسول یه تنوع خاص به فضاتون ببخشید.

روش های چیدمان میز کنسول

پشت میز کنسول رو قاب بندی کن ببین چه دلبری میشه

قطعا تو این چند سال اخیر اسم تی وی وال رو شنیدین. فضاییه که پشت تلویزیون قرار میگیره و دکور شدست. برای رسیدن به این منظور میتونید اون پشت رو پتینه کاری کنید یا کاغذ دیواری بزنید و یا حتی قاب بندی کنید. اینجوری این فضا برجسته سازی میشه. چنین ایده ای برای دیزاین قسمت میز کنسول هم به شدت جذابه و میتونید با بازی با رنگ ها و عناصر زیبایی به پشت میز کنسول هدیه بدید. به جهت تمام و کمال شدن این زیبایی میتونید از آینه هم استفاده کنید و یه آینه خوشگل و متناسب بر روی میز قرار دهید.

روش های چیدمان میز کنسول

روی میز کنسول وسیله های عتیقه بچینم واقعا های کلاسه

بهتره که وقتی میخوایم از این میز استفاده کنیم به کاربردی بودنش فکر نکنیم و فقط فوکوس کنیم رو تزیینات و زیبا سازیش، تا بتونیم خونه ای خوشگل تر داشته باشیم. اگر سبک دکوراسیون داخلی منزل شما کلاسیک، ترانزیشنال یا نئوکلاسیک باشه میتونید خیلی راحت از لوازم عتیقه برای چیدمان میز کنسول استفاده کنید و لذتش رو ببرید، واقعا خاص میشه. 

یادتون نره که باید روی میز تعادل رو هم ایجاد کنید و یهو یه عالمه وسیله نچیند! برای رسیدن به این منظور وقتی لوازم رو روی میز کنسول قرار دادین از دور نگاهش کنید و تو ذهنتون میز رو از وسط به دو قسمت تقسیم نمایید. اگر یه سمتش نسبت به سمت دیگه سنگینی کرد در واقع شما لوازم عتیقه‌ تون رو اصولی چیدمان نکردید.

روش های چیدمان میز کنسول

با رنگ ها و بافت ها یه طرح جدید بده؛ گلدان یادت نره

میز کنسول در اصل میاد تا روش یه چیزایی چیده بشه. هرچیزی که شما دوست دارید. قرار نیست حتما طبق اصول برید جلو و میتونید خیلی راحت از رنگ هایی که بهشون علاقه مندید استفاده کنید تا بهتون یه حس آرامش و درجه یک بده. پس رنگها رو با دست و دل بازی کنار هم بزارید و اصلا از هیچ چیز هم نترسید. شاید شما وسیله هایی خریده باشید که دلتون بخواد میز منسول رو عاشقانه بچینید! هیچ اشکالی نداره. در واقع شما با اونچه که بر روی میز می چینید از سلیقتون صحبت کردید و اونچه که بهتون حس خوب میده.

راستی قرار دادن گلدان نیز از دست مواردی هستش که میتونه هر فضایی رو خوشگل و خوش انرژی کنه. پس از گل های طبیعی و گلدان غافل نشید.

روش های چیدمان میز کنسول

از پارچه و رومیزی واسه روی میز کنسول خوشت میاد؟

خب خرید لوازم خیلی سخته و گرون. ممکنه تو این چند ساله به فکر رد کردن میز کنسول افتاده باشید، اما کمی دقت کنید! خریدش خیلی گرون در میاد! بهتر نیست خلاقیت به خرج بدید؟ مثلا میتونید میز کنسول خود را به سبک وینتیج تغییر دهید. اگر هم حوصله تغییر میز کنسول خودتون رو ندارید میتونید از راه ساده تری برید و مثلا براش یه رومیزی جذاب و مدرن تیه کنید. پارچه های بلندی که امسال ترند شدن و شما با این کار میتونید کل میز رو بپگوشونید و بعد با اونچه که سلیقتون هستش چیدمانش کنید. این پارچه ها میتونن ابریشم، مخمل، کتان یا هر نوع پارچه دیگری باشند. سلیقه، سلیقه شمات!

روش های چیدمان میز کنسول

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی