|

دکوراسیون خانه 130 متری اسکاندیناوی و بوهو / این سبک واسه ساده پسندا بینهایت شیکه

دکوراسیون منزل در ابعاد 130 متر متراژ قطعا برنامه ریزی خاص خودش رو داره که در این مطلب با نمونه ای زیبا از آن آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- درسته که سلیقه در دکوراسیون تاثیری فراوون داره، اما اونچه که حرف اول رو میزنه اصول هستش و باید و نباید ها. درسته که دنیای بهم ریخته و شلوغی داریم، اما همه چیز بر پایه یکسری ضوابط مشخص پیش میره تا بتونه زمین و زمان بچرخه. دنیای مد و فشن خیلی بزرگه، اما دنیای دکوراسیون هم کم نداره و پاش رو فرای اونچه که ما تصور میکنیم گذاشته. دکوراسیون ها در حالی که تنوع بسیار بالایی دارند و شاید هر ساله تغییرات شگفت انگیزی هم داشته باشند، اما همچنان بر پایه اون یکسری اصول هستند. 

دکوراسیون خانه انواع مختلفی دارند که بر حسب سلیقه و نیاز افراد انتخاب میشن. در این مطلب میخوایم بریم سراغ دکوراسیون منزل یه خونواده دو نفره که زوجی جوان هستند و خونه ای با عشق و پر از انرژی مثبت ساخته اند. در دیزاین این خونه می بینیم رنگ های گرمی رو که با نور مناسب و چیدمان با سلیقه تلفیق شدن و چیزی از یک تابلوی نقاشی کم ندارند. در واقع این خونه به گونه ای چیدمان شده که آرامش رو به ساکنان خونه انتقال میده و احساس کمال و زیبایی درش موج میزنه. در ادامه ببینیم این خونه جذاب چطور دکور بندی شده و واسش برنامه ریزی کرده اند.

دکوراسیون خانه 130 متری

سبک جذاب دکوراسیون خانه 130 متری

در واقع در این خونه 130 متری که در طبقه دوم واقع شده، سبک مینیمال و ساده به اجرا در اومده. فضای داخلی این خونه از سه اتاق خواب، یک عدد سرویس بهداشتی و رنگ هایی مثل کرم، سفید، قهوه ای روشن استفاده شده. سبک دقیق دکوراسیون این منزل اسکاندیناوی و بوهو می باشد که با توجه به رنگ های روشنی که مورد استفاده قرار داده، فضا رو بزرگتر از اونچه که هست نشون داده.

دکوراسیون خانه 130 متری

دکوراسیون خانه 130 متری

دلیل انتخاب زوج جوون برای انتخاب این واحد آپارتمانی

یکی از مهمترین دلایل این زوج جهت انتخاب این واحد آپارتمانی چشم انداز خیلی خوبی هستش که داره و از طرفی هم در محیطی آروم قرار گرفته با تعداد ساکنین کم که خب همه اینها باعث آرامش هرچه بیشتر این خونه شده اند. بی شک افرادی که شیفته سکوت هستند و از جاهای خیلی شلوغ فراری، چنین فضایی رو برای زندگی و به آرامش رسیدن روح و جسم انتخاب می کنند. هرکسی سلیقه و معیار هایی برای خود داره و برای این زوج نیز موقعیت مکانی مناسب و همچنین خوش نقشه بودن و نوساز بودن ملک خیلی مهم بوده که در نتیجه شده انتخاب این واحد خوشگل.

دکوراسیون خانه 130 متری

نحوه ایده گرفتن واسه دکوراسیون شیک خونه

همه ما اینجوری هستیم که حتی اگر سلیقه خوبی هم نداشته باشیم، اما یکسری علاقمندی ها داریم. ما میتونیم با توجه به اینکه چه چیزی دوست داریم و از چه آیتمی فراری هستیم الگو گرفته و دکوراسیون منزلمون رو انتخاب کنیم. مثلا اینکه یکی از رنگ های شارپ فراریه و دیگری شیفته رنگایی هستش که جون دارن و جیغ هستن. انتخاب خیلی واضحه درسته؟ از طرفی هم اگر قصد دارید دکوراسیون منزلتون رو انتخاب کنید، میتونید خیلی راحت و آسوده از سوشال مدیا کمک گرفته و با استفاده از برنامه هایی همچون پینترست و اینستاگرام به اونچه که در دیزاین علاقمندید برسید و با اونچه که در سلیقه خود هستش ترکیب کنید.

دکوراسیون خانه 130 متری

دکوراسیون خانه 130 متری

اکسسوری هایی که در خوشگلاسیون خونه تاثیر مستقیم دارند

دکوراسیون منزل درست به مانند استایل میمونه. شما یکسری لباس اصلی دارید که به همراه اکسسوری ها استایلی کامل ساخته. در دیزاین منزل نیز وسایلی به مانند مبلمان و تلویزیون و میز و صندلی و غیره، لوازم اصلی خونه محسوب میشن که به همراه اکسسوری ها زیباسازی میشن. بی شک اگر اکسسوری ها و آیتم های تزیینی نباشن و با یه اصول درستی با لوازم اصلی ترکیب نشن، زیبایی خونه به اون میزانی که باید برسه نمیرسه. پس از عناصر کوچک ا بزرگ که وظیفه خوشگلاسیون دارند غافل نشید. وسایلی به مانند آینه قدی در پذیرایی، شمع و شمعدون ها، کتاب و کتابخانه شیک. گل و گلدان، تابلو و آباژور و لوسترها. 

دکوراسیون خانه 130 متری

دکوراسیون خانه 130 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها