|

بهترین جا برای میز ناهارخوری / وقتی جای مناسب خودشو بهش بدی خونتو شیک میکنه باقلوا

اگر شما هم برای چیدمان میز ناهارخوری مشکل دارید و دقیقا نمیدونید کجای خونه بزاریدش بهتره، پس حتما با این مطلب همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها دیگه دکوراسیون برای خودش حرف هایی برای گفتن داره. اینطور که به نظر میرسه تموم شد اون دوره ای که تنها زیبایی ملاک چیدمان لوازم بود و حالا معیار هایی همچون فنگ شویی و یا اصول های دیزاین به میون اومده که نشون میده دکوراسیون نیز راستایی شخصیت دار برای خود پیدا کرده. حالا منظور ما چیه؟ اینه که خانوم خانوما، دوست عزیز، بهتره که هر وسیله ای رو به هر مدل که دلمون خواست نچینیم و یا اینکه هر چیزی که در بازار چشممون گرفت رو برای خونمون خریداری نکنیم که در نهایت بمونیم کجا بزاریمش و چطور دیزاینش کنیم!

یکی از این وسایل میز ناهارخوری می باشد که خیلی از بانوان بدون در نظر گرفتن ابعاد فضا و سبک خونشون خریداری می کنند و در نهایت یا میمونن کجای خونه قرارش بدن، و یا اینکه یهو می بینن ای دل غافل چرا به دکور خونشون نمیاد! میز ناهارخوری کاربردی فراتر از یک فضا برای غذا خوردن می باشد و میتونه محیطی برای دورهمی های افراد و همچنین گوشه ای بسیار با اهمیت برای دیزاین فضا باشه. اما اینکه کجای خونه گذاشته بشه و یا اینکه اصلا چطور دیزین بشه چیزیه که سوال خیلی از خانوم های خونه هستش. در مباحث قبلی راجع به اینکه چطور میشه روی میز ناهارخوری رو چیدمان کرد صحبت کردیم، حالا نوبت به این رسیده که بینیم بهترین جا برای قرار دادن این عنصر در خانه کجاست. پس با ما همراه باشید.

بهترین جا برای میز ناهارخوری

میز ناهارخوری رو بذار تو آشپزخونه؛ میز گرد عالی ترینه

یکی از بهترین ایده ها برای قرار دادن میز ناهارخوری داخل آشپزخونه می باشد. میز گرد و به سبک پایه، فضای پا بیشتری رو برای من و شما فراهم میکنه که خب به همین دلیل راحت‌ تر از یه میز مستطیلی میتونید در اطراف آن حرکت داشته باشید. بنابراین اگر تو خونه ای زندگی می کنید که آشپزخونه ای با متراژ کم داره، بهترین گزینه اینه که از میز ناهارخوری دایره‌ ای شکل و گرد کم گرفته و فضا ایده آل خود را بسازید. بی شک قرار دادن میز ناهارخوری داخل این فضا میتونه به راحتیه شما در هنگام چیدن میز برای غذا هم کمک داشته باشه و دیگه نیازی نیست که یه مسیری رو برای رسیدن به میز و گذاشتن وسایل بر رویش طی کنید.

بهترین جا برای میز ناهارخوری

جزیره هم میتونه میز ناهارخوری باشه ها؛ اگه داری ازش غافل نشو

این روزا دیگه خیلی از خونه ها آشپزخونه ای اپن دار و یا جزیره دار دارند که میتونه خود به تنهایی فضایی برای ناهارخوری باشه. در این جا تنها کافیه تا شما خانوم خوش سلیقه صندلی هایی مخصوص برای این فضا خریداری کنید و بچینید. البته که حواستون باشه صندلی ها متناسب با فضا شما باشن و اینجوری نشه که تهش بینید ای وای چقدر چهارپایه ها بزرگ از آب دراومدن و اون قسمت مورد نظر رو شلوغ کردن.

بهترین جا برای میز ناهارخوری

قرار دادن میز ناهارخوری در پذیرایی و یا نشیمن

در اینجا فرقی نداره که متراژ خونه شما کم باشه یا زیاد، که البته اغلب در هال یا پذیرایی های بزرگ قرار دادن میز ناهارخوری بهتر انجام میشه. اما به هر حال این دو فضا رو اصل فراموش نکنید  به فکر این باشید که میز ناهارخوری نها محیطی بیا خورد و خوراک و صبحونه ناهار شام نیست، بلکه چنین میزهایی یک قطعه مبلمان همه کاره هستند که میتونن عملکردهای متعددی و متفاوتی رو در یک اتاق نشیمن ارائه دهند. دلایل زیر را برای قرار دادن میز ناهارخوری در اتاق نشیمن در نظر بگیرید.

بهترین جا برای میز ناهارخوری

یک میز ناهارخوری در اتاق نشیمن به این شکله که میتونه به عنوان میز کار هم مورد استفاده قرار بگیره.

میز ناهارخوری رو پشت کاناپه بگذارید تا در هنگام غذا خوردن به عنوان یک میز کنسول عمل کنه.

بهترین جا برای میز ناهارخوری

چجوری میشه مبلمان نشیمن یا پذیرایی رو با میز ناهارخوری ست کرد؟

هیچ اشکالی نداره که مبلمان اتاق نشیمن رو با وسایل اتاق غذاخوری تون هماهنگ و ست کنید. در واقع، وقتی مبلمان و میز ناهارخوری با هم مطابقت داشته باشند، فضای خونه شما گرون تر نشون داده میشه و از نظر بصری هم جذاب تر می باشد.

اگر به شکل کامل ست نیستند، میتونید مبلمان و میز ناهارخوری رو در یک خانواده رنگی نگه دارید. با این حال، میتونید چند الگوی منتخب رو از طریق قالیچه‌ ها، کوسن‌ ها و یا لوازم تزئینی دیگه به هر فضا اضافه کنید. شما الگوهایی رو نیاز داربد که مکمل همدیگه باشند، اما همچنان به تنهایی اتاق نشیمن رو از اتاق غذاخوری طراحی کنند.

بهترین جا برای میز ناهارخوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها