|

فرش برای آشپزخانه مدرن / این فرشا فارسیشون کیلی کیلی کمه چون تو خونه های اروپایی مدن

در این مقاله چندتا از جدیدترین فرش ها برای آشپزخانه مدرن رو بهتون نشون دادیم و یه سری نکات رو در خصوص اون گفتیم تا خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد علاقمند هستن که خونشون یه دکور زیبا و شیک و پیک داشته باشه چرا که خونه برای هر کسی معنیه آرامش رو داره و شما از شلوغی های بیرون از اون بهش پناه میبرید و خب چه بهتر که این پناهگاه امن شما زیبا هم باشه و حس خوبی بهتون بده طوری که برای گذروندن وقتتون در اون مشتاق باشید که خب برای این که دکور و چیدمان این فضا رو به زیبایی هر چه تمام تر دربیاریم باید یه سری اطلاعات در خصوص آیتم های مختلف در اون و طریقه ی دیزاینشون داشته باشیم مثلا بدونیم نحوه چیدمان فرش مدرن چطوریه تا با پیش گرفتن روشی که برای این منظور وجود داره فرش رو به بهترین شکل ممکن در فضا جا بدیم.

خب گفتیم فرش، ما در این سری از مقالات خودمون به کلی در خصوص فرش باهاتون صحبت کرده و میکنیم چرا که این وسیله توی دکور بسیار بزرگ و تو چشم هست بنابراین انتخاب، خرید و چیدمان اون هم باید با نهایت دقت و وسواس انجام بشه چرا که ما فرش های بسیاری توی خونه داریم از فرش برای پذیرایی بگیر تا فرش برای راهرو و... پس دقت کنید که برای داشتن چیدمان خوب از این وسیله ی مهم و پرکاربرد غافل نشید در این بین هم شما لازم دارید که در جریان جدیدترین مدل ها هم قرار بگیرید تا تصمیم گیری راحت تری برای خرید اون داشته باشید به همین دلیل ما در این مطلب چندتا از زیباترین فرش ها برای آشپزخانه مدرن رو بهتون نشون میدیم و یه سری اطلاعات درباره این آیتم بهتون میدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

فرش برای آشپزخانه مدرن

برای آشپزخانه مدرن فرش بخریم یا نه؟

برای خیلی ها سوال هست که آیا برای آشپزخونشون فرش تهیه کنن یا نه که خب در جواب به این سوال باید بگیم که صد درصد باید این کار رو بکنید چون شما تصور کنید که برای ساعت های طولانی قراره در این فضا کار کنید و سره پا باشید حالا ظرف بشورید، غذا درست کنید، لباس ها رو بندازید لباسشویی و... که خب اگر در طول همه ی این ها فرش زیر پاتون نباشه مسلما به کمرتون و پاها فشار خواهد اومد و از طرف دیگه هم بحث زیبایی فضا هست که خب در صورتی که آشپزخونه بدون فرش باشه انگار کچل و بی روح به نظر میاد!

فرش برای آشپزخانه مدرن

فرش برای آشپزخانه مدرن

ابعاد مناسب برای فرش آشپزخانه مدرن

یه موضوعی که باید موقع خرید فرش برای آشپزخانه به اون توجه زیادی داشته باشید ابعاد اون هست که باید نه خیلی بزرگتر و نه خیلی کوچکتر از فضا باشه. البته که شما باید در این بین دقت کنید که بین فرشتون و دیوار و یا کابینت ها یه فاصله ای وجود  داشته باشه که این فاصله باعث بزرگتر دیده شدن فضا میشه. همچنین این رو هم اضافه کنیم که در صورتی که ناهار خوری رو در آشپزخانه قرار داده بودید باید دقت کنید که اندازه ی فرش طوری باشه که وقتی صندلی ها رو برای نشستن به عقب میکشید هر چهار پایه روی فرش قرار بگیره و پای شما موقع نشستن با زمین برخورد نداشته باشه.

بهتر هم هست برای هارمونی هر چه بیشتر و بهتر در صورتی که میز ناهارخوری گرد بود فرش گرد و در صورتی که مستطیلی بود فرش مستطیلی زیر اون استفاده کنید. این رو هم ذکر کنیم که فرش شما برای فضای آشپزخانه بهتره که ماشینی باشه چون راحت تر شسته میشه.

فرش برای آشپزخانه مدرن

فرش برای آشپزخانه مدرن

رنگ فرش مناسب برای آشپزخانه مدرن

یه سری از رنگ ها هستن که خواه ناخواه برای خودشون در زمینه های مختلف معروف شدن مثلا در جشن تعیین جنسیت صورتی رو رنگ دخترونه و نشونه ای از نوزاد دختر میدونن و آبی رو رنگ پسرونه و نشونه ای از نوزاد پسر میدونن که خب البته این رنگبندی ها اینطوری نیستن که صد درصد در حالت عادی مه همه اونا رو رنگ های دخترونه و پسرونه بدونن چون خیلی از دخترا هستن که رنگ مورد علاقشون آبیه و پسرایی هم هستن که لباس های صورتی میپوشن ولی خب بحث ما معروف بودن اون رنگ هست حالا در دکوراسیون مدرن هم یه سری رنگ ها هستن که مختص این مدل از دکور هستن مثل سفید، مشکی، طوسی، بژ و...

که خب شما می بایست از این رنگ ها در دکور خودتون در صورتی که مدرن بود بهره بگیرید تا فضا رو زیباتر و حرفه ای تر جلوه بدید البته که از اونجایی که آشپزخانه یه محیطی هست که امکان کثیفی و آلودگی در اون زیاده باید توجه کنید که فرش هایی که رنگشون خیلی روشن هست رو برای این فضا تهیه نکنید چون امکان کثیف شدنشون زیاده و خب در این حالت هم مدام باید شسته بشن که اینجوری کیفیتشون از دست میره.

فرش برای آشپزخانه مدرن

فرش برای آشپزخانه مدرن

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها