|

جدیدترین مدل فرش برای پذیرایی / فرشا امسال عجب اعیونی و لاکچرین خوراکن واسه فخرفروشی

در این مطلب چند تا از جدیدترین مدل های فرش برای پذیرایی رو بهتون نشون دادیم و یه سری نکات در خصوص اون گفتیم که میتونه براتون مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ای روزا همه یه جورایی علاقمند به داشتن یه دکور و دیزان شیک و حسابی هستن ولی هر چیزی برای خودش هزینه داره و رسیدن به یه دکور زیبا هم هزینه های خودش رو میطلبه که خب شاید در دهله ی اول فکر کنید که منظورمون هزینه ی مالی و مادیه که خب اون سره جاش ولی مقصود ما چیز دیگه ای هست یعنی کسب دانش و اطلاعات در زمینه ی دکور خوب داشتن مثلا شما در صورتی که میخواهید زیباترین فرش آشپزخانه رو تهیه کنید تنها نباید به مسئله ی زیبایی اون توجه کنید بلکه باید مسائل دیگه ای رو هم در نظر بگیرید مثل رنگ، اندازه و ابعاد، تراکم و اندازه ی پرزها و.... که خب همه ی این ها در کنار هم وقتی استانداردهایی که شما براشون در نظر گرفتید رو داشته باشن میتونید بگید که زیباترین فرش رو تهیه کردید.

متوجه شدید که این مقاله مختص فرش هست چون این آیتم از جایگاه بسیار مهمی در دکور و دیزاین خونه برخورداره چرا که حسابی توی چشم و در معرض توجه هستش و شما میتونید با انتخاب عاقلانه و درست اون معجزه در دکوراسیون منزلتون ایجاد کنید چون حتی با انتخاب درست رنگ اون میتونید خونه رو بزرگتر نشون بدید که در این خصوص یعنی بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک قبلا براتون صحبت کردیم که میتونید با خوندن اون به هدفتون که بزرگتر دیده شدن خونتون هست برسید. اما بریم به سراغ امروز که طی اون میخواهیم چندتا از جدیدترین مدل های فرش پذیرایی رو بهتون نشون بدیم و بگیم که در خصوص تهیه اون چه نکاتی رو در نظر بگیرید، پس با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل فرش برای پذیرایی

طرح مناسب برای انتخاب جدیدترین مدل های فرش پذیرایی

این روزا یه سر به بازار که بزنید متوجه این میشید که انواع و اقسام مدل های فرش برای انواع سلیقه ها وجود داره و مطمئنا کسی که به دنبال خرید باشه دست خالی نمیمونه و نکته ای که در این بین وجود داره این هست که تولیدکننده ها زیادن و درحال زیادتر شدن هم هستن بنابراین شما هر سلیقه ای که داشته باشید میتونید توی بازار پیداش کنید و بنابراین به هیچ وجه نباید عجله کنید و همچنین باید برای خریدتون برنامه ریزی داشته باشید مثلا در صورتی که فرشی که میخواهید بخرید قراره سالیان زیادی مهمون خونه ی شما باشه و خبری از تعویض اون نخواهد بود باید طرح و رنگی رو انتخاب کنید که با گذر زمان دلتون رو نزنه و از طرفی دمده هم نشه.

جدیدترین مدل فرش برای پذیرایی

جدیدترین مدل فرش برای پذیرایی

یعنی شما باید قبل از انتخاب و خرید فرشی که مدنظرتون هست به این موضوع فکر کنید که دقیقا چه نوع فرشی با توجه به شرایط، خونه و دکور شما میتونه براتون مناسب باشه مثلا در صورتی که از شلوغی بدتون میاد بنابراین بیاد به سراغ طرح های خلوت و ساده برید که این روزا حسابی هم ترند شدن ولی در صورتی که خونتون خلوت هست و میخواهید به سراغ ایجاد یه نقطه ی کانونی برید و فرشتون رو برجسته کنید پیشنهاد ما رفتن به سراغ فرش های کلاسیک هست. 

جدیدترین مدل فرش برای پذیرایی

بنابراین توجه به دکور خیلی مهمه مثلا شاید دکور شما بوهو باشه و همه ی وسایلتون سنتی طوره که خب در این حالت رفتن به سراغ هیچ کدوم از دو مدل ذکر شده جالب نیست و بهتره که به سراغ فرش های سنتی برید یا مثلا شاید علاقمند به داشتن مبلمان سلطنتی هستید بنابراین در کنار این مدل مبل ها از فرش های کلاسیک باید استفاده کنید تا اعیونی بودن و فضا رو به رخ بکشید. این نکته رو هم ذکر کنیم که به سراغ مدهایی که زود از یاد میرن هم نیرید مثلا شاید امسال فرش طوسی مد باشه ولی طوسی اولا هیچ ربطی به دکور کلی خونه ی شما نداره و از طرف دیگه شما هم بهش علاقه ندارید پس چه کاریه خرید اون!

جدیدترین مدل فرش برای پذیرایی

جدیدترین مدل فرش برای پذیرایی

اندازه ی مناسب برای انتخاب جدیدترین مدل های فرش پذیرایی

اندازه ی فرشی که برای پذیرایی انتخاب میکنید باید به گونه ای باشه که علاوه بر پوشاندن سطح زیبایی های دیگه ای مثل پارکت و کفپوش خوب رو هم به چشم بیاره بنابراین در صورتی که کف خونتون از موکت نازک پارکت و یا سرامیک استفاده شده بهتره که فرشتون همه ی فضا رو نپوشونه تا زیبایی کف به چشم بیاد. دقت کنید که برای انتخاب اندازه به فاصله ی بین دیوار و فرش هم توجه کنید مثلا در خونه های کوچک این فاصله بین فرش و دیوار باید حداقل بیست سانتی متر و در خونه های بزرگ چهل سانتی متر باشه.

همچنین برای انتخاب شکل هندسی فرش فقط به سراغ شکل های مستطیل و مربع نرید و خودتون رو محدود نکنید مثلا شما میتونید از فرش های بیضی و دایره ای هم در این فضا بهره بگیرید.

جدیدترین مدل فرش برای پذیرایی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها