|

دکوراسیون مدرن خونه 100 متری / فک میکنی جا کمه وسیله کمه ولی همچی جا داده شیک و ناز

دکوراسیون منزل 100 متری شاید خیلی ساده به نظر برسه در حالی که میتونه فکر شده و جذاب از آب در بیاد و در این مطلب با نمونه ای ازش آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طراحی داخلی در دکوراسیون منزل چیزیه که میتونه خیلی تو خوشگلاسیون تاثیر بذاره. در واقع دکور همون دیزاین فضاست که به زیباسازی اون فضا کمک میکنه. اینکه شما یک اتاق خام و خالی داشته باشید هیچ معنا و مفهوم خاصی نداره و در واقع اون اتاق وقتی شخصیت و ماهیت پیدا میکنه که وسایلش رو داخلش بچینیم. دکوراسیون ها انواع بسیار مختلفی دارند که بسته به سلیقه ما انتخاب میشن و مورد استفاده قرار میگیرند. مثلا یکی از پرطرفدار ترین سبک ها سبک مینیمال هستش که در موضوعات مختلف دیده میشه. مینیمال پسندی در استایل و در دکوراسیون از بولد ترین اونها هستند که خب در زندگی روزمره خیلی مورد استفاده قرار میگیرند. مثلا در اینجا قراره بریم یه خونه گردی خوشگل داشته باشیم به سبک و سیاق مینیمال. در واقع این خونه مینیمال ترکیبی از انرژی مثبت و آرامش بخش و پر نوره که با سلیقه و خواسته مالکانش دکوراسیون شده. در ادامه با ما همراه باشید تا با این خونه جذاب اشنا بشیم.

دکوراسیون خانه 100 متری

طراحی داخلی دکوراسیون خانه 100 متری

طراحی دیزاین این خونه به شکلیه که یه فضای گرم و صمیمی فراهم شده. می بینیم که در عین حال که به جزئیات توجه خوبی شده، اما از قرار دادن عناصر اضافی خودداری داشتن که خب این خودش یه نکنه جذابه شما هم میتونید با توجه بهش در دکور خونتون یه دیزاین مفید و دارای دیتیل داشته باشید. جلوه گرم و دوستانه، آبجکت ها چوبی به جای اینکه یه حس تکراری و خسته کننده داشته باشند، در عوض انرژی مثبتی به فضا داده اند. 

دکوراسیون خانه 100 متری

دکوراسیون خانه 100 متری

این خونه جذاب و مینیمال 100 متری چیا داره؟

خونه مورد نظر ما که یه ملک شخصیه، مال یه زوج جوون هستش که فرزندی هم ندارند. خب این متراژ واسه یه زوج میتونه خیلی خوب و دلباز باشه و در حالی که هر دو فرد شاغل هستند، بی شک خونه ای با روحیات خودشون طراحی کرده اند. البته که این خونه در سال 1380 ساخته شده و یه جورایی با بازسازی این زوج دوباره جون گرفته. از نکات جالب این خونه اینه که با وجود متراژ نه چندان زیادی که داره، اما دارای دو سرویس بهداشتی هستش و رنگ های غالبش هم چوب، کرم و سبز می باشد. سبک اصل این منزل اسکاندیناوی هستش و حدود سه ماهی طول کشید تا بازسازی بشه.

دکوراسیون خانه 100 متری

فاکتورهایی که این خونه داشت و خانوم خونه پسندید

نورپردازی در هر فضا اهمیت خاص خودش رو داره. این موضوع اونقدری مهمه که حتی اگر فضای مورد نظر شما نور کمی هم نیاز داشته باشه، باز همون نور کم هم باید با برنامه ریزی باشه. اغلب خانوم های ایرانی واسه دکور منزل نور زیاد رو دوست دارند. نوری که به شکل طبیعی وارد خونه بشه و به فضای خونه رنگ و انرژی مثبت ببخشه. این خونه صد متری هم داریا نور طبیعی مناسب و قابل توجه بود که خب این مورد یکی از فاکتور های انتخابش شد. از طرفی موقعیت مکانی و داشتن حیاط نیز از دیگر فاکتور های مثبت این خونه بود که باعث شد مالکش رو حسابی جذب کنه.

دکوراسیون خانه 100 متری

دکوراسیون خانه 100 متری

تی وی وال نساز، یکم سلیقه و ابتکار خرج کن

اما اگر بخوایم کمی تا قسمتی وارد جزئیات بشیم، باید بگیم که خب همه ما وقتی میخوایم تی وی وال داشته باشیم فوقش میایم یه دیزاین مثل دیزاین های دیگه واسه دیوار پشت تلویزیون در نظر میگیریم و با یه میز تلویزیون خوشگل و اکسسوری های روش، کار رو در میاریم. در حالی که این بانوی خوش سلیقه در عین حال که نهایت سادگی رو در پیش گرفته، با قاب بندی تلویزیون و ست سازی با میزش، یه فضای دنج و زیبا ساخته که منحصر به فرده و خاص خودش. البته که قرار دادن صندلی تک در نزدیکی تلویزیون چندان اصولی نبوده اما جهت عکس برداری زیبا شده. 

دکوراسیون خانه 100 متری

دکوراسیون خانه 100 متری

سبک مبلمان و چرخه چوبی که چشم رو به دنبال خودش میکشونه

از طرفی هم انتخاب اکسسوری های کاملا به جا و ساخت یک دیوار کوچیک که اجزای ریزی و در خود جای داده و یه جورایی کافی بار شده، زیبایی این خونه صد متر رو تبدیل به یک محیط مدرن و امروزی کرده است. انتخاب مبلمان رنگ روشن جهت ست سازی و بزرگنمایی فضا که سبکی مینمیال دارند و از طرفی هم هماهنگ کردن طرح چوب مبلمان و میز و صندلی ها یه چرخه بی نظیر تو خونه ایجاد کرده که چشم رو به دنبال خودش میکشونه. 

دکوراسیون خانه 100 متری

دکوراسیون خانه 100 متری

دکوراسیون خانه 100 متری

دکوراسیون خانه 100 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها