|

چیدمان فرش مدرن به سبک اروپایی / دیگه دوره ی فرش های گل گلی سر اومده اینا رو ببین فقط

در این مقاله در خصوص چیدمان فرش مدرن براتون صحبت کردیم که میتونید با دونستن این نکات یه دکور و دیزاین امروزی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا داشتن یه دکور شیک و زیبا میتونه یکی از بزرگترین دغدغه های هر خانوم کدبانویی باشه چرا که دیگه مثل قدیم نیست که هر کسی هر چیزی که دوست داشت رو توی خونه بچینه چون در حال حاضر باید با اصول و قواعد دکور چید چون بالاخره یه عالمه ایده و دیزاین مختلف هست که شما باید از بین اون ها این رو که کدوم به خونه و فضای شما میاد انتخاب کنید و باید به همه ی نکات از جمله هارمونی رنگ ها توجه ویژه داشته باشید مثلا برید دنبال دونستن این گک هر رنگ فرشی به چه مبلی میاد به عنوان مثال میدونید که فرش قهوه ای با چه مبلی ست میشه؟ مسلما در صورتی که فرش قهوه ای داشته باشید این رو باید بدونید چون در غیر این صورت تضمینی برای زیبا چیدن خونتون وجود نداره چون باید همه ی حرکت هاتون با آگاهی و جزئی نگری صورت بگیره.

پس ما هم در این مقاله سعی کردیم که در خصوص چیدمان فرش براتون صحبت کنیم که یکی از بزرگترین آیتم ها در هر خونه ای بشمار میاد و شما باید در انتخاب اون نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدید و فقط براتون مهم ترین نکته پیدا کردن جدیدترین فرش امسال نباشه چون به روز بودن به معنای رفتن به سراغ وسیله های لوکس و ترند نیست بلکه به روز بودن این روزا در دکوراسیون به معنیه آگاهی از دلیل و چرایی هر سبک چیدمانی هست که میخواهید به کار بگیرید و یه جورایی بهش معنی و کانسپت ببخشید تا بتونه به افراد حس ویژه ای منتقل کنه. حالا در ادامه به علت تقاضای زیادی که داشتیم میخواهیم در خصوص چیدمان فرش مدرن براتون صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

چیدمان فرش مدرن

فرش مدرن بیشتر به درد کجا میخوره؟

شاید حتی برای خود تولید کننده ها استقبال افراد از فرش های مدرن بسیار غافلگیرکننده بود و جالب به نظر اومده باشه چون این اشتیاق برای خرید فرش های مدرن روز به روز داره بیشتر و بیشتر میشه و خب این میتونه دلایل مختلفی داشته باشه مثل زیبایی و شیک بودن این فرش ها ولی مهم ترین دلیلی که خیلی از خانوم ها رو به سمت انتخاب این مدل از فرش ها برای منزلشون سوق میده این هست که خب این روزا دیگه خونه ها آپارتمانی شده و اونقدرا هم متراژها شاید بالا نباشه بنابراین خانوم ها دوست دارن که خونشون رو با استفاده کردن از وسیله های خاص به سمت خلوتی ببرن و به قولی بازار شام درست نکنن توی خونه!

که خب با وجود فرش های مدرن این امکان براشون فراهم شده و این موضوع شدنیه چون اغلب فرش های کلاسیک دارای نقشه ها و طرح های شلوغ و ریز هستن که خب زیبایی خودشون رو دارن ولی خب این مدل فرش ها محیط رو شلوغ نشون میدن و در صورت کوچک بودن خونه هم این موضوع واویلا به پا میکنه چون سرگیجه کمترین حالتیه که بهتون دست خواهد داد و بنابراین برای خونه های کوچیک این مدل از فرش ها مناسب نیستن و میشه برای ایجاد انسجام و زیبایی بین آیتم های مختلف در خونه با متراژ کم با خیال راحت و اطمینان به سراغ فرش های مدرن که این روزا دارن در طرح های مختلف خودنمایی میکنن رفت.

پس نتیجه گیری اینه که شما میتونید در محیط هایی که کوچک هستن و دیوارها، مرزبندی برای این که قسمت های مختلف خونه رو از هم جدا کنن ایجاد نکردن از این فرش ها استفاده کنید که نقش مرزبندی رو ایفا میکنن.

چیدمان فرش مدرن

چیدمان فرش مدرن

نکات مهمی که در چیدمان فرش مدرن باید بدونید

در صورتی که میخواهید از فرش مدرن در منزلتون استفاده کنید توصیه میکنیم که برای چیدمان اون نکات زیر رو بدونید:

شما بایستی تناسب رو بین آیتم های مختلف رعایت کنید یعنی به هیچ وجه مجاز نیستید که توی یه فضا با مبلمان سلطنتی به سراغ استفاده از فرش های ماشینی مدرن برید.

این روزا مدرن بودن داره به سمت سادگی پیش میره و خبری از شلوغی نیست بنابراین هر چه بیشتر فضاتون خلوت تر باشه و از وسایل استفاده ی بهینه کرده باشید و از به کار بردن وسایلی که ضروری نیستن در دکور خودداری کنید میتونید یه قدم بیشتر به مدرن بودن نزدیک بشید مثلا این روزا دیگه توی آشپرخانه هایی که مدرن هستن استفاده کردن از فرش های کلاسیک توصیه نمیشه.

چیدمان فرش مدرن

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به رعایت اون بپردازید دقت کردن به هارمونی رنگ هاست و این مهمه که بدونید توی چیدمان هایی که به سبک مدرن هستن رنگ های کمی در فضا وجود داره و و فرش های مدرن شما به علت بزرگ بودن این آیتم ها میتونن مهم ترین تعیین کننده برای استفاده از سایر رنگ ها در دکور و دیزاین باشن مثلا شما میتونید از یه فرش با رنگ خنثی بهره بگیرید و بعد برای در آووردن محیط از یکنواختی وقتی بقیه ی آیتم ها هم تا حدودی به رنگ فرش نزدیک هستن از یه گلدون و یا چندتا کوسن به رنگ شاد استفاده کنید.

چیدمان فرش مدرن

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها