|

جدیدترین نمونه های آینه کاری دیوار 2024 / واس عوض کردن سر و وضع خونت نکوبش آینه جوابه

در این مقاله در خصوص آینه کاریه دیوار در بخش های مختلف خونه صحبت کردیم و یه سری از جدیدترین نمونه ها رو بهتون نشون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- چقدر برای دکوراسیون خونتون وقت میذارید یعنی دوست دارید که چیدمان و دیزان خونتون طوری باشه که هر کسی حتی خودتون با دیدنش حیرون شید یا هر جور که دلتون میخواد دکور رو میچینید و اصلا براتون مهم نیست که چطور باشه و تنها موضوع مهم در این بین سلیقتون هست که خب باید بگیم درسته که استفاده از سلیقه ی شخصی در دکوراسیون میتونه امضای کار هر فردی باشه و یه جورایی دکور رو شخصی و خاص کنه ولی موضوعی که در این بین وجود داره این هست که شما باید با توجه به اصول و قواعد دکوراسیون هم چیدمان خونه رو پیش ببرید تا اینطوری نه از اونور بوم بیفتید و نه از اینور و یه هارمونی زیبا، شیک و اصولی خلق کنید.

به عنوان مثال سبک های مختلف دکوراسیون رو بشناسید مثلا بدونید دکوراسیون بوهو چطوریه و با دکور فرانسوی چه فرق هایی داره و از اینا مهم تر به خونه ی شما میاد و میتونید اون رو به اجرا دربیارید یا نه چون تغییر دکوراسیون برخی از اوقات میتونه در زیباتر شدن فضای خونه ی شما بسیار موثر و به درد بخور باشه و جالبه که برخی از اوقات حتی شما همه ی لوازم موجود برای زدن یه دکور جدید رو دارید و نیازی نیست که آیتم تازه ای بخرید و تنها کاری که باید کنید این هست که از سبک جدیدی که میخواهید در پیش بگیرید اطلاعات کافی داشته باشید و المان های لازم برای اون رو گرد هم جمع کنید. حالا در این مقاله ما هم میخواهیم برای داشتن یه دکور خوب به شما ایده بدیم و در خصوص آینه کاریه دیوار برای قسمت های مختلف خونه حرف بزنیم و نمونه ای از جدیدترین آینه کاری های زیبا رو بهتون نشون بدیم، پس با ما همراه باشید.

آینه کاری دیوار

آینه کاریه پذیرایی

سالن پذیرایی مهم ترین بخش هر خونه ای هست به همین دلیل خیلی ها دوست دارن که در این بخش از خونه آینه کاری داشته باشن تا به زیبایی هر چه بیشتر و بهترش کمک کنن. اما چطور دیوار این فضا رو آینه کاری کنیم که خب در ابتدا باید بگیم که شما میتونید این کار رو روی همه ی دیوار ها انجام بدید و در صورتی که مایل بودین که بیشترین استفاده رو از وجود آینه داشته باشید بهتره که آینه رو روبه روی هم و در دو طرف پذیرایی نصب کنید البته که دقت کنید فاصله شون خیلی کم نباشه تا اینطوری یه انعکاس زیبا  ایجاد کنید و همچنین به بزرگتر دیده شدن فضا هم کمک کنید.

همچنین یه ایده ی دیگه که میتونه برای آینه کاریه پذیرایی مناسب باشه انجام اون روبه روی پنجره هست که در بسیاری از کاخ ها هم استفاده شده و بهتره که این آینه در جایی نصب بشه که لوستر هم داخلش مشخص بشه تا علاوه بر این که انعکاس نور لوستر توی آینه زیباتر بشه فضا هم دلباز تر دیده بشه. بالای شومینه و روی ستون ها هم از دیگر قسمت هایی هستن که برای آینه کاریه پذیرایی مناسب اند.

آینه کاری دیوار

آینه کاریه دیوار راهرو

یکی دیگه از بخش های خونه که شاید خیلی ها در خصوص تزیین و زیبایی اون کم کاری کنن راهرو هست که میشه گفت آینه کاریه اون میتونه یه زیبایی بینظیر در فضا ایجاد کنه که چشم هر بیننده ای رو جذب خودش خواهد کرد این زیبایی هم در صورتی که راهروتون عرض کمی داره و تنگ دیده میشه بیشتر به چشم خواهد اومد چون با انعکاس نور در آینه فضا دلبازتر و عریض تر دیده خواهد شد. در صورتی هم که میخواهید یه طرح متفاوت و خلاقانه داشته باشید میتونید دو تا دیوار رو آینه کاری کنید و یه دالان نور بسازید. 

آینه کاری دیوار

آینه کاریه دیوار سرویس بهداشتی

خب شاید خوندن تیتر براتون یه مقدار عجیب باشه چون مشخصه که هر کسی توی سرویس یه آینه نصب میکنه و خب شاید سوال پیش بیاد که چرا دیگه باید آینه کاری کنیم که خب در جواب باید بهتون بگیم که به علت این که آینه کاری میتونه هر فضایی رو زیبا و خاص جلوه بده پس چرا در سرویس بهداشتی هم از اون استفاده نکنیم. بهتر هم هست که در این قسمت از آینه های ریز استفاده کنید که تصویر واضحی روی اون ها تشکیل نمیشه تا ایجوری تنها از زیبایی و خاصیت انعکاس نورشون استفاده کرده باشید.

آینه کاری دیوار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها