|

فرش اتاق خواب جدید / بیا که دوره ی انداختن فرش گل گلی تو اتاق سر اومده الان فقط مدرن

در این مقاله چندتا از فرش های اتاق خواب جدید رو بهتون نشون دادیم و در خصوص این که موقع خرید اون باید به چه نکاتی توجه کنید رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما برای این که دکورتون رو زیبا و منحصر به فرد جلوه بدید چه کارهایی میکنید؟ یعنی حاضر هسیتد که برای این موضوع از نظر مالی به خودتون سختی بدید و یه خونه با دکوراسیون عالی داشته باشید یا از اون مهم تر مایلید که برای این منظور وقت بذارید و مطالعه کنید چون بالاخره نمیشه که بدون داشتن اطلاعات از قواعد دکوراسیون چیدمان و تنها با اتکا به سلیقه یه چیدمان اصولی داشت مثلا در خصوص فرش اگر اصول چیدمان فرش رو ندونید و خودسرانه اقدام به قرار دادن اون در فضا کنید مسلما در انتها ناخودآگاه حس کنید که یه جای کار میلنگه و شما حسش میکنید حتی با وجود این که ندونید کجاش!

بنابراین برای داشتن یه دیزاین فوق العاده توی خونه فقط خرج کردن پول و خریدن وسایل لاکچری کافی نیست و این موضوع نیازمند هزینه کردن زمانه. حالا هم متوجه شدید که تو این مقاله میخواهیم در خصوص فرش براتون صحبت کنیم چرا که این آیتم بسیار در دکوراسیون مهمه و نقش تعیین کننده ای داره و احتمالا این به علت توی چشم بودن اون و البته بالا بودن تعدادش باشه بنابراین مهمه که بدونید فرش رو با چی ست کنیم تا فضا زیباتر از اون چه که باید و شاید به نظر بیاد و صد البته که در این بین هم باید در جریان مد های روز باشید و بدونید که چه فرش هایی اومدن رو بورس و باید به سراغ خریدشون برید به همین دلیل ما میخواهیم در این مقاله نمونه هایی از فرش اتاق خواب جدید رو بهتون نشون بدیم  بگیم که موقع خرید این آیتم باید به چه نکته هایی توجه کنید، پس با ما همراه باشید.

فرش اتاق خواب جدید

انتخاب رنگ فرش اتاق خواب

برای این که شما رنگ فرش مناسب برای اتاق خواب رو پیدا کنید باید عوامل متعددی رو از نظر بگذرونید به عنوان مثال در صورتی که توی اتاق خواب شما رنگ های جیغ و شاد استفاده شده برای این که تعادل رو ایجاد کنید باید به سراغ یه فرش با رنگ خنثی برید و برعکس یعنی در صورتی که بیشتر آیتم های موجود در اتاق خواب رنگ های خنثی داشتن و یا یکنواخت و بی روح بدن برای خارج کردن فضا از حالت دلمردگی باید به سراغ یه فرش خوش رنگ و لعاب برید و روح رو به فضا برگردونید.

در اصل اولین قدمی که برای انتخاب رنگ فرش مناسب برای اتاق خواب باید بردارید اینه که چشم بگردونید توی اتاق و برجسته ترین المانی رو تو اتاق نظر رو به خودش جلب میکنه رو پیدا کرده و رنگ اون رو مدنظر قرار بدید و بعد با توجه به اون رنگ فرش رو هم انتخاب کنید.

برای این هم که ریسک نکنید میتونید در صورتی که میخواهید فرشتون دیر تر کثیف بشه به سراغ طیف های رنگی مثل خاکی، ماسه ای و یا خاکستری روشن برید که با اکثر رنگ ها هم هماهنگ میشن. همچنین این رو در نظر بگیرید که فرش های تیره اتاق رو کوچک تر و خفه به نظر میارن پس در صورتی که متراژتون کمه به سراغشون نرید.

فرش اتاق خواب جدید

فرش اتاق خواب جدید

فرش اتاق خواب جدید

انتخاب جنس فرش اتاق خواب

فرش ها رو با استفاده از مواد اولیه متفاوتی تولید میکنن که مهم ترین این مواد عبارتند از پشم، نایلون، مخلوط پشم و نایلون و... همچنین در فرش های لوکس تر از مخلوط ابریشم و پشم هم استفاده میکنن ولی حالا بین این همه تنوع چه جنس فرشی برای اتاق خواب تهیه کنیم؟ بهتره که برای این فضا فرش هایی از جنس پشم رو تهیه کنید که علاوه بر این که نگهداریش راحته نسبت به مواد دیگه هم دیر تر فرسوده میشه.

البته که در این بین یه نکته ای وجود داره و اون قیمت این مدل از فرش هاست که شاید براتون گرون تموم بشه و خب شما مایل نباشید که برای اتاق هزینه ی زیادی صرف کنید پس در این حالت تکلیف چیه؟ در این مواقع بهترین کار رفتن به سراغ فرش هایی هست که مخلوط نایلون و پشم هستن.

فرش اتاق خواب جدید

فرش اتاق خواب جدید

انتخاب فرش برای اتاق خواب کودک

در صورتی که دنبال فرش مناسب برای اتاق کودک هستید میتونید به سراغ رنگ های شاد و روشنی مثل آبی، صورتی و زرد روشن برید که فضا رو شاداب و مهیج جلوه میدن البته که از آرامش اون کم نمیکنن و صد البته که باهاشون این فضا دنج تر هم به نظر میاد پس این شد از رنگ فرش مناسب اتاق کودک حالا در خصوص جنس اون باید دقت کنید که به سراغ فرش های با کیفیت برید که یه موقع حساسیت ایجاد نکنه چون بالاخره بچه ها روی زمین میشینن برای بازی کردن و فرش با پوست اون ها در تماس خواهد بود. این رو هم دقت کنید در صورتی که دیوارها و در کل فضا شلوغ بود فرش رو ساده انتخاب کنید تا تعادل برقرار بشه و از رفتن به سراغ فرش هایی با طرح های شلوغ و پلوغ خودداری کنید.

فرش اتاق خواب جدید

فرش اتاق خواب جدید

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی