|

راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون / اینجوری که بچینی تهش به خودت میگی دست مریزاد

در این مقاله در خصوص راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون باهاتون صحبت کردیم و در این زمینه یه سری نکات مهم رو عنوان کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی دوست دارن که یه دکواسیون شیک و مدرن داشته باشن که برای این منظور باید اطلاعات به روزی به دست بیرن چرا که هم در جریان مد های روز قرار بگیرن و هم بدونن که قواعد دکوراسیون چی هست و چطور با رعایت کردن اون میتونن یه فضای دلنشین و زیبا خلق کنن مثلا در مورد فرش در صورتی که اون ها برای خونشون دکوراسیون مدرن رو انتخاب کردن باید نمونه فرش های مدرن موجود در بازار رو از نظر بگذرونن و از بین اون ها یه انتخاب زیبا داشته باشن تا چیدمان خونشون رو اونطور که میخوان در بیارن طوری که با هر بار دیدنش به خودشون بگن دست مریزاد با این سلیقه ای که داری!

در کل ما در این سری از مقاله هامون در خصوص فرش صحبت کردیم و این مقاله هم از این قضیه مستثنی نیست چرا که این آیتم بسیار بزرگ و توی دید ست به همین دلیل باید برای انتخاب اون نهایت دقت و وسواس خودتون رو به کار بگیرید تا از نتیجه رضایت کامل داشته باشید همچنین از دیگر نکاتی که باعث میشه فرش به یه وسیله ی مهم در چیدمان تبدیل بشه میشه به این که تعداد اون در گوشه به گوشه ی خونه ی ما ایرانی ها زیاده اشاره کرد مثلا از مدل فرش برای راهرو ورودی بگیر تا فرش های جلو سینک ظرفشویی و راه پله و... پس با این حساب مهم نیست که اندازه ی اون چقدر باشه مهم اینه که تعداد بالا داره و پس باید با سایر آیتم ها ست باشه که در این راستا میخواهیم تو این مقاله درباره ی راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون باهاتون صحبت کنیم تا کارتون رو در این زمینه راحت تر کنیم، پس با ما همراه باشید.

راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون

تو انتخاب فرش دقت کنید که نقطه ی مرکزی خونتون باشه

خیلی از افراد هستن که برای فرششون رنگ خنثی انتخاب میکنن و بعد از این که خونشون رنگ و روح نداره شاکی میشن با وجود این که در آیتم های دیگه هم از رنگ ها استفاده کردن ولی باز نتیجه ی دلخواه حاصل نشده! خب میدونید که فرش خیلی بزرگه بنابراین وقتی اون رنگ و لعاب داشته باشه میتونید بگید که فضا شاده بنابراین در صورتی که از این دسته از افراد هستید توصیه ی ما به شما اینه که بیخیال استفاده از رنگ های خنثی برای فرشتون بشید چون رنگ یه ابزاره که با انتخاب درست اون برای فرش میتونید این وسیله رو به مرکز کانونی توی خونتون تبدیل کنید و نظر هر بیننده ای رو بهش جلب کنید.

از این رو رفتن به سراغ رنگ های شاد یکی از بهترین کارهاست به عنوان مثال قرمز توی فرش میتونه هر فضایی رو پر جنب و جوش و شاداب جلوه بده که خب این رنگ هم در فرش های مدرن و هم در فرش عای کلاسیک به چشم میخوره.

راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون

طرح و نقشه های شلوغ رو فاکتور بگیرید و به سراغ مینیمال ها برید که هیچ وقت از مد نمیفتن

به جای این که برای زیباسازی فضا به سراغ فرش هایی برید که دارای رنگ های متضاد با آیتم های موجود تو خونه هستن بهتره که به سراغ اون دسته از فرش و قالی ها برید که دارای یک الی دو رنگ هستن تا با استفاده از اون ها یه ظاهر مدرن و مینیمال توی فضا ایجاد کنید که همیشه روی مد خواهد بود همچنین دقت کنید که طرح و نقشه های شلوغ هم این روزا دیگه اونقدرا روی مد نیستن و بهتره به سراغ فرش هایی با طرح های خلوت تر برید تا در عین سادگی باعث زیبایی فضا هم بشن. 

مثلا در صورتی که دیوار های اتاق شما دارای رنگ سفید هست میتونید یه فرش سفید رو همراه با یه رنگ دیگه که توی فضا بسیار کاربرد داره رو انتخاب کنید تا هم ست بودن اشیاء رو رعایت کرده باشید و هم با استفاده از تنها دو رنگ فضا رو شیک و مدرن جلوه بدید. این نکته رو هم اضافه کنیم که از تاثیر اکسسوری ها در فضا به هیچ عنوان غافل نشید.

راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون

به الگو ها توجه کنید

موقع ست کردن فرشتون با دکوراسیون باید از این که رنگ و طرح فرش با دیگر آیتم های موجود در فضا از نظر سبک، مکمل و هماهنگ هستن اطمینان کامل داشته باشید چرا که در صورت بودن تضاد بین اون ها باید منتظر این باشید که شکل و شمایل خونتون بهم ریخته دیده بشه مثلا در صورتی که دکور کلی خونه ی شما کلاسیک هست توی اون از مبل های استیل و البته پرده های سلطنتی استفاده میکنید باید بیخیال فرش های مدرن همراه با طرح های ساده بشید و به سراغ فرش های کلاسیک با طرح های سنتی و اصیل ایرانی برید.

راهنمای ست کردن فرش با دکوراسیون

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی