|

اگه دلت یه تازگیه لاکچری تو خونه میخواد نرو دنبال خنزر پنزر خریدن / سقف رو دیزاین کن

اگر شما هم دلتون یه تازگی لاکچری و شیک تو خونه میخواد، بهتره که به جای رفتن دنبال مبلمان تکراری، اینبار به سقف فضاتون توجه کنین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا اینکه شما چه وسایلی برای خونه زندگیتون انتخاب کنید اهمیت زیادی داره، اما اینکه خود خونه هم چه شکلی باشه اهمیت بسیار بالایی داره. مثلا همه میرن به دیوارها توجه میکنن و حالا یا با کاغذ دیواری، و یا با دیگر متریال زیباسازی می کنند، اما اونچه که مشخصه اینه که سقف هم بخش سوم هر خونه ای محسوب میشه و اهمیت زیادی تو خوشگلاسیون فضا داره. آخه میدونید که همه آدما اول به دیوار و کف توجه می کنند و بعد میرن سراغ سقف. اما این رو بدونید که سقف میتونه زیبایی بی نظیر و چشمگیری به فضا میده. میپرسین چجوری؟

شاید شما هم به مانند بسیاری فکر کنید که فقط با لوستر و چراغ و کناف و اینجور چیزهاست که میشه سقف رو خوشگل کرد، در حالی که راه حل های دیگه ای هم وجود دارن که یه جورایی به سقف خونه یا اتاق شما طرح میدن. برای دونستن مطالب بیشتر با ما همراه باشید تا بینیم چیه کارای خفنی میشه انجام داد.

تزیین سقف خونه

پنکه سقفی مدرن و چراغ دار؛ باحاله ها

اگر به تصویر زیر نگاهی بی اندازید متوجه خواهید شد که هیچ کار خاصی برای این اتاق صورت نگرفته و اونچه که مشخصه اینه اجرای چنین طرحی به هزینه خاصی هم نیاز نداره. تنها چیزی که این اتاق خواب رو خاص کرده پنکه سقفی هستش که چراغ هم داره! می بینید؟ پنکه سقفیا چقدر هوشمند و با کلاس شدن!!!

در واقع شما میتونید از این وسیله برای دو تا کار استفاده کنید و در حالی که فضا رو روشن میکنه، زیباسازی و خنک کنندگی هم انجام میده.

تزیین سقف خونه

چراغ های مربعی سقفی چقدر دلبرن

ای ساده هم به شدت ساده اجرا میشه و اتفاقا خیلیم خوشگله. در اینجا رنگ دیوار هارو میتونید سبز زیتونی و بژ تیره انتخاب کنید. برای سقف از رنگ کرم هماهنگ با رنگ دیوارها کمک گرفته شده که  خب وسط سقف دو چراغ سقفی مربعی شکل به چشم میخوره که روی همدیگه حالت اریب شدن. به جهت اینکه درک هر دو چراغ راحت تر باشه میشه که از دو رنگ متضاد استفاده کرد. اندازه این چراغ ها به حدیه که بتونه روشنایی مورد نیاز اتاق خواب رو تامین کنه و بیشتر جنبه تزیینی داره.

تزیین سقف خونه

استفاده از نقاشی های سه بعدی مطابق با سلیقت

یکی دیگه از ایده های ناب برای داشتن یه سقف خوشگل اینه که سقف رو نقاشی کنید، البته به نوعی جدید و جذاب تر. البته که باید اول نورپردازی فضاتون رو ایجاد کرده باشید و سپس در قسمت باقی مونده نقاشی سه بعدی رو اجرا کنید.

از اونجایی که خب شبها تاریکه، دقت کنید که نقاشی نباید زیر نور ضعیفی که تو اتاق وجود داره ترسناک به نظر بیاد. مثلا تو عکس پایینی میتونید ببینید که چطور از یک تصویر سه بعدی استفاده شده در حالی که به شکل هنرمندانه‌ ای هم بر روی سقف طراحی گشته.

تزیین سقف خونه

سقف شیشه ای واسه اتاق خواب خیلی رویاییه

چند لحظه تصور کنید واقعا خوابیدن توی اتاقی که سقف شیشه ای داره و میتونید شبها آسمون پر ستارش رو ببینید جذاب نیست؟ بی شک یک آرزوست و فقط تو فیلم و انیمیشن ها دیدیم در حالی که شما میتونید تو واقعیت هم اجراش کنید.حالا چطور میشه این رویا رو انجام داد؟ اینجوری که با زدن پنجره کشویی به سقف میتونید از کاراییش استفاده کنید و برای باز و بسته کردنش هم اصلا دچار مشکل نخواهی شد. 

اگر اتاق خواب هیچ پنجره‌ای رو به فضای باز نداره، برای تأمین نور طبیعی می‌توانید از سقف شیشه‌ای یا پنجره سقفی استفاده کنید.

بدونید که این ایده نه تنها میتونه تو روشنای اتاق خوا تاثیر فراوونی بزاره، بلکه باعث زیباتر شدن این فضای مورد نظر شما هم خواهد شد. پس بهتره که این ایده رو دست کم نگیرید و اگر هم تو خونه ویلایی خودتون زندگی می کنید اون رو برای اتاق خواب اجرا نمایید که زیباترینه. همچنین معمارا میتونن برای اتاق خواب در طبقات بالایی ساختمون هم هم این ایده رو اجرا کنند.

تزیین سقف خونه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی