|

بهترین فرش برای راهرو / نگو ولش کن بابا راهرو مگه مهمه دکور خوب میخوای جزئیاتو دریاب

در این مقاله به ویژگی های بهترین فرش برای راهرو پرداختیم و چندین مدل جدید رو بهتون نشون دادیم که احتمالا براتون جذاب باشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه براشون مهم هست که دکور و دیزاین خونشون رو به بهترین شکل ممکن بچینن ولی  خب در برخی از مواقع پیش میاد که یه عده ای در این بین اینطور میگن که وقتی وسیله های لوکس نباشه خبری هم از دکور خوب نیست در حالی که این یه باور غلط هست چون میشه با سلیقه و یه نیمچه اطلاعاتی از طراحی داخلی یه دکوراسیون فوق العاده بهم زد مثلا در صورتی که دکور کلی خونه ی شما مدرن هست باید به سراغ فرش های زیبا و مدرن برید نه اون دسته از فرش ها که کلاسیک هستن و طرح های ریز و شلوغ دارن چرا که بالاخره فرش رو میشه یکی ازمهم ترین آیتم ها در خونه بشمار آوورد که نظر خیلی ها رو به خودش جلب میکنه و در صورتی که اون رو اشتباه انتخاب کنیم تاثیر بسیار بدی در دکور میذاریم.

شما حتی میتونید با فرش هایی که انتخاب میکنید علاوه بر ایجاد نقطه ی کانونی یه سری تفاوت ها و حتی خطای دید ایجاد کنید که در انتها باعث بزرگ و کوچک دیده شدن خونه هم میشه مثلا در صورتی که به سراغ بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک برید که عموما از رنگ های روشن انتخاب میشن میتونید خونه رو بزرگتر جلوه بدید و یا برعکسش هم هست یعنی در صورتی که خونه خیلی بزرگه و میخواهید یه حالت گرما و خودمونی بودن در اون ایجاد کنید بهتره که به سراغ رنگ های تیره برید. حالا در این مقاله میخواهیم راجبه بهترین فرش برای راهرو براتون صحبت کنیم چون به این فرش خیلی بی توجهی میشه پس در ادامه و میگیم که این فرش باید چه ویژگی هایی داشته باشه و البته که مدل های جدید رو بهتون نشون بدیم، با ما همراه باشید.

بهترین فرش برای راهرو

بهترین فرش برای راهرو چه ویژگی هایی داره؟

از اونجایی که راه ها تو یه خونه ممکن هست در ورودی خونه و یا فاصله ی بین اتاق ها باشن مهم هست که در انتخاب اون ها نهایت دقت و وسواس رو به خرج بدید و اون ها رو جزء فضاهای پرت در خونه بشمار نیارید چون دکور یه خونه با توجه به جزئیات اینطوری هست که زیبا میشه و چشم نواز. پس دقت کنید که در صورتی که فرشی که برای این فضا انتخاب میکنید با دیگر فرش ها و آیتم های موجود در خونه هماهنگی داشته باشه میتونید با چشم خودتون تاثیر چشمگیر و فوق العاده ی اون رو در دکورتون مشاهده کنید. 

در خصوص ویژگی های فرش برای راهرو باید بگیم که پهن کردن فرش ماشینی در این فضا مرسوم هست و بهتره که از فرش دستبافت استفاده نشه و معمولا هم نمیشه چون این فرش ها دارای قیمت بسیار بالایی هستن که خب اصلا صرف نداره خریدشون و از طرف دیگه هم این فرش ها بسیار حساس هستن و خب به خاطره این که راهرو در حالت عادی بسیار پاخوری بالایی دارن و رفت و آمد در این فضاها زیاده کار معقول این هست که از یه فرش ماشینی برای این فضا استفاده بشه.

بهترین فرش برای راهرو

بهترین فرش برای راهرو

همچنین بهتر هست که برای راهرو از فرش هایی که دارای شانه و تراکم پایین هستن استفاده کنید مثل فرش های پانصد و هفتصد شانه که خب شستشوی اون ها بسیار راحت تر هست و فرش هم موقع شستشو وزن کمتری خواهد داشت و خشک کردنش آسون تر میشه.

بهترین فرش برای راهرو

جنس بهترین فرش برای راهرو

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خصوص جنس فرش مناسب برای راهروتون باید بهش توجه کنید جنس این فرش هست چرا که ماندگاری و طول عمر فرش به شکل مستقیم با جنس الیافی که در اون استفاده شده رابطه ی مستقیم داره و خب طبیعتا به هر میزان که الیافی که در فرش استفاده شده از کیفیت بیشتری برخوردار باشن مسلما طول عمر فرش هم بیشتره البته که این رو هم باید در نظر بگیرید که جنس فرش روی قیمت اون تاثیر بسزایی داره و از اونجا که راهرو یه مسیر پر رفت و آمد هست بهتره که برای این فضا از یه فرش با قیمت مناسب یعنی نه خیلی گرون و نه خیلی ارزون استفاده کنید.

توی فرش هایی که ماشینی هستن بیشتر تولید کننده ها از الیاف پلی استر و یا اکریلیک استفاده میکنن که خب به علت این که نخ های اکریلیک شباهت زیادی به نخ های طبیعی دارن یه مقدار گرون تر هستن ولی نخ های پلی استر ارزون ترن و جالبه که بدونید شستنشون هم راحت تره بنابراین بهترین گزینه برای جنس فرش های راهرو پلی استرها هستن. همچنین از دیگر خصوصیات خوب این نخ ها میشه به عدم پرزدهی اون ها اشاره کرد.

بهترین فرش برای راهرو

بهترین فرش برای راهرو

بهترین فرش برای راهرو

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها