|

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک / چشماتو ببند این مدلا رو تو خونت تصور کن ذوق میکنی

در این مقاله درباره بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک صحبت کردیم که با توجه به نکات ذکر شده میتونید با یه انتخاب مناسب فضا رو بزرگ جلوه بدید

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- چقدر به دکوراسیون خونتون اهمیت میدید و دوست دارید که وسیله های اون رو تازه کنید و در چیدمان اون تغییر ایجاد کنید؟ شاید بگید تغییر رو ایجاد میکنید ولی وسیله ی جدید رو یکم سخت تر میخرید چون بالاخره این روزا قیمت ها نجومی هستن ولی خب دبالاخره فرصت خرید میاد و ما باید در خریدمون دقت و وسواس لازم رو داشته باشیم تا وسیله ای که میخریم یه جورایی هم قدیمی نشه و ترند بمونه و هم کارایی و زیبایی خوبی داشته باشه تا دلمون رو نزنه پس در همین راستا میخواهیم راجبه یکی از گزینه هایی که باید در هنگام خرید فرش بهش توجه کنید صحبت کنیم یعنی بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک.

فرش در منزل ایرانی ها از جایگاه بسیار مهمی برخورداره و شما توی هر خونه ای حداقل دو تا فر ش رو میتونید پیدا کنید حتی با وجود این که خیلی ها این روزا دارن فرش رو از دکورشون کمتر میکنن ولی خب لذت قدم زدن روی زمینی که با فرش گرم و نرم شده یه چیزه دیگس البته که باید دقت کنید که هر فرشی رو برای هر فضا تنها با توجه به زیبایی اون انتخاب نکنید مثلا بهترین فرش برای پذیرایی به دلیل این که خیلی توی چشم هست باید با خیلی از آیتم های دیگه در فضا جور دربیاد و ست باشه و اندازه اش طوری باشه که دو تا پایه ی جلویی مبل ها روش قرار بگیره و... بنابراین این موضوعات رو باید در نظر گرفت حالا در خصوص بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک حتما میدونید که با رنگ ها میشه معجزه کرد چون رنگ ها میتونن خطای دید ایجاد کنن و خونه رو بزرگ تر و کوچک تر نشون بدن پس انتخاب درست رنگ مهمه که در ادامه در این خصوص براتون میگیم.

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

تناژی که باید برای انتخاب بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک در نظر بگیریم

در صورتی که خونتون کوچیک و نقلی هست و از این موضوع شکایت دارید و احساس میکنید که پذیرایی خونه دلگیر و خفه هست باید چیکار کنید؟ خب همونطوری که گفتیم یکی راه ها برای بزرگتر نشون دادن خونه توجه به رنگ فرش هست چون طراحان معقتد هستن که یه سری از رنگ ها میتونن خونه رو بزرگتر و یه سری رنگ ها میتونن اون رو کوچک تر نشون بدن که در خصوص خونه های بزرگ باید برای این که از حالت خودمونی بودن و دنج درنیاد باید به سراغ رنگ هایی که اون رو متناسب و حتی کوچک تر نشون میدن رفت چون نمیخواهیم خونمون رو مثل زمین فوتبال نشون بدیم و در خصوص خونه های کوچک هم که مشخصه باید به سراغ بزرگتر نشون دادن خونه بریم.

پس برای این که خونه رو بزرگتر نشون بدید توصیه میشه به سراغ رنگ های خنثی و روشن برید یعنی هر رنگی که دوست دارید رو میتونید بندازید ولی تناژ روشن اون رو مثلا فرش طوسی دوست دارید خب به سراغ روشن ترین طوسی برید چون فرش های دارای رنگ روشن میتونن بیشتر و بهتر روشنایی رو انعکاس بدن که خب این موضوع میتونه باعث نورگیر تر دیده شدن خونه و در نهایت بزرگیه اون بشه.

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

پس تا اینجا مشخص شد که باید برای رنگ فرش به سراغ رنگ های روشن برید ولی در این بین خنثی بودن اون ها میتونه خوب باشه چون در این صورت به راحتی با بقیه ی آیتم های موجود در فضا ست میشن بنابراین شما میتونید به سراغ فرش هایی به رنگ قهوه ای روشن، کرمی، بژ، سفید و فیلی برید که از بین رنگ های موجود میتونن بهترین انتخاب برای شما باشن تا خونتون رو با استفاده از اون ها بزرگتر از حدی که هست نشون بدید.

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

طرح بهترین فرش برای خانه کوچک

قالی هایی که طرح دار هستن میتونن یه انتخاب خوب برای فضاهای کوچیک باشن چون این مدل قالی ها میتونن توجه رو به خودشون جلب کنن و نذارن کسی اصلا کوچک بودن فضا به ذهنش هم خطور کنه. اما از طرفی هم در صورتی که این فرش ها نقش و نگارهای شلوغی داشته باشن میتونن فضا رو کوچک تر نشون بدن پی باید چیکار کرد؟

باید فرشتون هم رنگ روشن و خنثی داشته باشه و هم دارای طرح ساده و خلوتی باشه که در این بین نقوش ظریف و الگوهای هندسی میتونن خوب باشن و به فضای شما جلوه های بصری بینظیری ببخشن بنابراین میتونید با خیال راحت به سراغ فرش های مدرن برید و در صورتی هم که فرش های کلاسیک رو دوست دارید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ فرش های طرح افشان هست که ترنج وسط ندارن و گل هاشون پراکنده هست.

بهترین رنگ فرش برای خانه های کوچک

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها