|

لباس هایی که از مد افتاده / ترند باز نیستی حداقل دمده نباش تو 2024 پوشیدن اینا ضایعس

در این مطلب اون دسته از لباس هایی که از مد افتاده رو معرفی کردیم که یه وقت سراغ پوشیدن اون ها نرید تا دمده دیده نشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دارن که زیبا و روی مد دیه بشن ولی خب روی مد بودن نیازمند این هست که از ترندهای سالی که توش هستیم اطلاع داشته باشیم و البته که سبک استایل ها رو بشناسیم و برای خودشون استایل شیک داشته باشیم چون برخی از اون ها از ترند و مد جاری پیروی نمیکنن بلکه میرن و از مدهای قدیم الگو برداری میشن که شاید در حال حاضر حتی آدم هایی که اون مدها رو دنبال میکردن هم زنده نباشن! مثل استایل وینتیج که برگرفته از زمان های جنگ جهانی هست و در این روزها هم بسیار برای خودش طرفدار داره و خیلی ها میخوان بدونن که چطور استایل وینتیج داشته باشیم.

البته که هیمشه هم براساس مد پیش رفتن خب نیست چرا که نمیشه هر چیزی رو که ترند شد تهیه کنید و بعد با گذشتن یه مدتی که از مد افتاد دور بندازیدش چون به قولی پوشیدن اون ها خز هستش و مشخصه که این کار صرفه ی اقتصادی نداره و اصلا به نفعتون نخواهد بود بنابراین سعی کنید در بین مدها هم به سراغ اون هایی برید که به نظرتون همیشگی خواهند شد و یه جورایی برچسب ترند بودن برای همیشه به پیشونیه اون ها میخوره که البته این موضوع بیشتر در مورد لباس های بیسیک و ساده اتفاق میفته حالا در ادامه قصد داریم که در خصوص لباس هایی که از مد افتاده براتون صحبت کنیم تا یه وقت اون ها رو نپوشید و حداقل روی مد سوار نیستید دمده هم به نظر نیایید، پس با ما همراه باشید.

لباس هایی که از مد افتاده

کفش هایی که دارای لژ بلند هستن از مد افتادن

این مدل کفش ها توی سال 2011 مد شد و طرفدارهای زیادی هم برای خودش پیدا کرد و چندین سال هم حسابی روی مد بودن و خیلی هم افراد از استفاده ازشون راضی بودن و میشه گفت که جایگزین های خوبی برای کفش های پاشنه بلند معمولی بودن و از اونا هم خیلی راحت تر بودن و از طریقی هم باعث میشدن که قد شما بلندتر دیده بشه اما دنیای مد این چیزا سرش نمیشه و برخی از اوقات میتونه همونطور که یه چیزی رو ترند میکنه به همون سرعت هم دمده کنه و از این رو برای این مدل کفش ها هم همین قدر عمر در نظر گرفته شده بود برای بودن و خودنمایی بنابراین به هیچ عنوان دیگه به سمت خرید اون ها نرید.

لباس هایی که از مد افتاده

تیشرت هایی که طرح هایی که یه زمانی معروف شدن رو بذارید دور

یکی از پراستفاده ترین و پرطرفدارترین لباس هایی که در کمد هر فردی پیدا میشه تی شرت هست که با توجه به استفاده ی زیاد اون در انواع استایل ها چه برای خانوم ها و چه برای آقایون مدل ها و طرح های متنوعی از اون ها هر ساله عرضه میشه که یه تایمی رو مد میشن و بعد خیلی سریع از مد میفتن. بنابراین بهتره که اون دسته از تی شرت هایی رو که سال های گذشته معروف شدن و اقدام به خرید اون ها کردید رو بیخیال بشید مثل طرح های هاوایی و برای این که تیشرت هاتون همیشه روی مد باشن و دمده نشن بهتره که به سراغ طرح های ساده و مینیمال برید و بیشتر روی رنگی بودن اون ها تمرکز کنید و یه عالمه تیشرت رنگی برای استایل های مختلفتون داشته باشید تا این که تیشرت های طرح دار تهیه کنید.

لباس هایی که از مد افتاده

عینک های یوقور و گرد

یه تایمی همه چیز یوقورش مد شده بود مثلا ساعت یوقورش مد بود، کیف اندازه ی گونی و... در این بین عینک ها هم یوقور بودن و مد شده بودن وخیلی ها به سراغ استفاده از عینک هایی با فریم های گرد و بزرگ میرفتن که شاید حتی الان هم برن در حالی که باید بگیم این مدل از عینک ها از مد افتادن و زدن اون ها یه جورایی شما رو دمده نشون میدن و این روزا بهتره که عینکتون رو متناسب با ابعاد صورتتون و حتی در فریم کوچک انتخاب کنید و البته به شکل مستطیل.

لباس هایی که از مد افتاده

مینی اسکارف ها و هدبندها

یه مدتی بازار به دست مینی اسکارف ها و هدبندهای تزئینی و متنوع شلوغ شد و این مدل آیتم ها بسیار پر فروش شدن ولی خب این روزا دیگه طرفداری ندارن و یه جورایی میشه گفت که از مد افتادن و استفاده از اون ها باب نیست و به جای اون ها برای اکسسوری های مو، گل سرهای کوچیک و مینیمال توصیه میشه.

لباس هایی که از مد افتاده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی