|

پالتو قرمز رو با چی ست کنم؟ / میدونی اون خانومی که سراغ این رنگ میره چه خصوصیاتی داره

در این مقاله میخواهیم در خصوص این سوال که پالتو قرمز رو با چی ست کنم براتون صحبت کنیم که میتونه براتون مفید و جالب باشه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- این روزا هر کسی که به تیپ و استایلش بها میده و براش مهمه که چی میپوشه یه جورایی از اعتماد به نفس بیشتری هم برخورداره که این موضوع میتونه به شدت روی روحیه ی هر کسی تاثیر بذاره چون بالاخره دو نفر از آدم که تعریف میکنن حس خوب و خوشایندی داره و از اون به کنار از این طریق برای خودمون وقت میذاریم که همین موضوع رفته رفته کاری میکنه که بیشتر خودمون رو دوست داشته باشیم حالا ما هم در همین راستا و برای این که شما خوشتیپ تر و خوش استایل تر به نظر برسید میخواهیم در خصوص این سوال که پالتو قرمز رو با چی ست کنم براتون صحبت کنیم.

قرمز رو میشه کی از رنگ های گرم و پرشور به شمار آوورد که توی طبیعت به زیبایی میدرخشه و میتونه هر کسی رو به وجد بیاره حالا قبل از این که بریم به سراغ جواب این سوال که پالتو قرمز رو با چه ست کنم یه سری به روانشناسی این رنگ بزنیم؛ قرمز یکی از رنگ های اصلی به شمار میره که میتونه توجه هر کسی رو جلب کنه و رنگ هایی در این طیف بسیار خیره کننده هستن، این رنگ با اشتیاق، هیجان، خطر، عمل و انرژی گره خورده و نمادی از قدرت، خطر، جنگ، عشق و عزم و اراده هست و اون افرادی که این رنگ رو توی لباس هاشون استفاده میکنن بسیار با قدرت، بانفوذ و با اعتماد به نفس هستن. حالا در ادامه بریم سراغ جواب این سوال که پالتو قرمز رو با چی ست کنم.

پالتو قرمز رو با چی ست کنم

پالتو قرمز رو با آیتم هایی به رنگ سفید ست کنید و فوق العاده شیک به نظر برسید

سفید رو میشه یکی از رنگ های محبوب در بین خانوم هایی که حسابی به شیک پوشی خودشون اهمیت میدن دونست چرا که این رنگ میتونه یه حالت زنانه و زیبا به استایل شما ببخشه و باعث بشه که شما یه خانوم شیک و مرتب به نظر بیایید حالا در صورتی که مایل هستید که پالتوی قرمز خودتون رو با آیتم هایی به رنگ سفید ست کنید بهتره که که برای این منظور رنگ قرمزی که برای پالتوتون انتخاب میکنید از اون دسته از قرمزهای روشن باشه چون قرمزهای تیره رو بهتره که با مشکی ست کنید. 

در حالت کلی بهتره که برای ست کردن پالتو قرمز به هیچ وجه به سراغ رنگ های مکمل اون مثل سبز نرید چون در این حالت مسلما نه تنها جالب نمیشید که حتی استایلتون بد و به قولی بی کلاس هم دیده میشه چون قرمز خودش گرم هست و در صورتی که به سراغ هر رنگ گرم دیگه ای در کنار اون برید بی نهایت رنگی دیده میشید بنابراین بهتره که از زنگ های سرد و خنثی مثل سفید برای این منظور کمک بگیرید.

پالتو قرمز رو با چی ست کنم

پالتو قرمز رو که با آبی ست کنید و مدرن ترین استایلتون رو به نمایش میذارید

همونطور که میدونید توی بعضی از سبک ها مثل سبک ماکسیمال اقدام به ست کردن یه سری از رنگ ها که باهم هارمونی ندارن بسیار حرکت عادی و رایجیه ولی در صورتی که جزء او دسته از افراد نیستید که یه همچین سبکی رو بپسندید و یه مقدار ریسک توی استایلتون داشته باشید بهتره که به سراغ اون دسته از رنگ ها برید که باهم هارمونی دارن حالا در صورتی که میخواهید یه استایل دخترانه و مدرن با پالتوی قرمز داشته باشید میتونید در کنار اون از آیتم هایی به رنگ آبی و یا صورتی در کنار اون استفاده کنید به عنوان مثال شما میتونید پالتو قرمز خودتون رو با شال و شلوار آبی تیره و یا نفتی ست کنید و یه تحول به شدت زیبا و گیرا توی استایلتون به وجود بیارید که ناخودآگاه هر کسی رو مجبور به تعریف و تمجید از شما میکنه.

پالتو قرمز رو با چی ست کنم

ست کردن مشکی با پالتو قرمز یکی از کلاسیک ترین حرکت ها و البته شیک ترین

در صورتی که این همه جسارت در استایل دارید که به سراغ یه رنگ جذاب و توی چشم مثل قرمز برای رنگ پالتوتون برید و در عین حال از استایل های تک رنگ و کلاسیک پیروی میکنید و مورد علاقتون هستن میتونید در کنار یه پالتو به رنگ قرمز به سراغ شال و شلوار به رنگ مشکی برید. البته که گفتیم هر رنگ قرمزی برای این که با مشکی ستش کنید مناسب نیست چرا که باید برای داشتن یه استایل شیک قرمزهای تیره رو با مشکی مچ کنید.

پس در صورتی که میخواهید توی زمستون امسال حسابی شیک و امرووزی به نظر برسید توصیه ی ما به شما این هست که به سراغ خرید یه پالتوی کتی به رنگ قرمز برید و برای باقی آیتم ها میتونید از بوت های بلند و تا زانو و لگ چرم مشکی استفاده کنید. همچنین این نکته رو هم فراموش نکنید که باید توی استایل های کلاسیک از اکسسوری های خاص استفاده بشه که در این مورد میتونید به سراغ اکسسوری هایی به رنگ های مشکی و قرمز برید.

پالتو قرمز رو با چی ست کنم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها