|

چند تا لباس برای چاق دیده شدن / لاغری و لباسات تو تنت زار میزنن بلد نیستی بری سراغ چی

در این مقاله به معرفی یه سری لباس برای چاق دیده شدن شما پرداختیم که در صورت لاغر بودنتون حسابی براتون مناسب خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مسلما الان که در حال خوندن این مقاله هستید از اون دسته از افرادی به شمار میایید که دوست دارید با لباس هایی که میپوشید خاص و شیک دیده بشد و چه بسا برخی از اوقات هست که لباس ها میتونن خیلی از نواقص ما رو هم بپوشونن مثل آرایش و میکاپ که این روزا میشه باهاشون خیلی از ایرادات توی چهره رو محو کرد با این حساب لباس هم میتونه اون چیز هایی که ما رو در خصوص انداممون اذیت میکنه رو یه جور دیگه جلوه بده مثلا یه سری از خانوم ها هستن که لاغر هستن و آرزوشون اینه که یه مقدار چاق تر دیده بشن ولی خب یا وزن نمیگیرن و یا شرایطش رو ندارن چاره چیه؟ این خانوما باید به دنبال لباس برای چاق دیده شدن بگردن.

در صورتی که شما هم از این دسته از افراد هستید احتمالا براتون حداقل برای یکبار هم که شده پیش اومده باشه که به یه مهمونی و یا دورهمی دعوت شده باشید ولی نتونید لباس مناسبی رو که به سایزتون بیاد رو پیدا کنید و به همین خاطر یا از رفتن به مهمونی معذب باشید و یا حتی به کلی کنسلش کنید ولی خب دیگه قرار نیست این اتفاق بیفته چرا که در طول این مقاله قراره یه سری لباس برای چاق دیده شدن بهتون معرفی کنیم که میتونید با داشتن اون ها در کمدتون این مشکل رو حل کنید و دیگه دلشوره ای از بابت این که چی بپوشید نداشته باشید. پس دیگه وقت رو هدر ندم و بریم سراغ معرفی لباس برای چاق دیده شدن.

لباس برای چاق دیده شدن

لباس های خیلی گشاد میتونن شما رو پفکی نشون بدن

برخلاف باور خیلی ها که معتقد هستن که با پوشیدن لباس های گشاد میتونن خودش رو لاغر تر نشون بدن باید بگیم که این لباس ها برای افراد چاق اصلا مناسب نیستن چرا که لباس هایی که گشاد هستن در بسیاری از موارد به حجم بدن شما اضافه میکنن و باعث میشن که شما چاق تر از اون چیزی که هستید به نظر برسید بنابراین در صورتی که لاغر هستید باید بگیم که این لباس ها برای شما میتونن مناسب باشن و برای این که از طریق اون ها چاق به نظر برسید میتونید تیشرت های گشاد رو همراه با شلوارهای جینی که پاچه ی اون ها گشاد هستن بپوشید تا چاق تر از چیزی که هستید به نظر برسید.

لباس برای چاق دیده شدن

لباس های یقه اسکی برای این که شیک و تپلی دیده بشید

یکی دیگه از مدل لباس هایی که پوشیدن اون ها برای افرادی که چاق هستن توصیه نمیشه یقه اسکی ها هستن ولی خب برعکس برای افراد لاغری که میخوان با لباس ها چاق دیده بشن یقه اسکی ها میتونن انتخاب خوبی باشن. دور گردن شما یکی از باریک ترین بخش های بدنتون محسوب میشه و لباس های یقه اسکی هم دور گردن شما رو کاملا کاور میکنن و ظاهر بدن شما رو به دو قسمت سر و بقیه ی بدن تقسیم میکنن که همین موضوع باعث چاق دیده شدن شما میشه چون هر چی فاصله ای که بین چانه و یه مقدار پایین تر از گردن وجود داره رو بپوشونیم چاق تر دیده میشیم.

لباس برای چاق دیده شدن

کفش هایی که پاشنه های پهن دارن جثه ی شما رو بزرگتر از حد معمول نشون میدن

خب احتمالا در صورتی که بهتون میگفتیم که برای چاق دیده شدن باید سراغ پوشیدن کفش پاشنه بلند برید شاید تعجب میکردین و این موضوع رو حتی قبول هم نمیکردین که خب حق هم دارید ولی در این بین یه سری از کفش های پاشنه دار پهن هستن که هم پوشیدن اون ها راحته و هم مثل اسمشون میتونن شما رو پهن تر و چاق تر نشون بدن. کفش ها با پاشنه های پهن در صورتی که از لاغر دیده شدن مچ و ساق پاتون ناراحت هستید میتونن در این راستا به چاق دیده شدن این قسمت ها کمک کنن پس به سراغ پوشیدن هر کفشی که دارای پاشنه ی پهن هست برید و خب این هم واضحه که پوشیدن این مدل کفش ها به افراد چاق اصلا توصیه نمیشه.

لباس برای چاق دیده شدن

لگ های طرح دار رو برای چاق دیده شدن از کمدتون جدا نکنید

در کل یه قانونی وجود داره و اون این هست که هر چقدر طرح لباسی که شما پوشیدید بزرگتر باشه به همون میزان شما چاق تر دیده میشید بنابراین در صورتی که تمایل به این دارید که چاق دیده بشید بهتون توصیه میکنیم که به سراغ لباس های طرحدار با اشکال بزرگ برید چون طرح های شلوغ اون ها در صورتی که رنگ روشن هم داشته باشن میتونن باعث جلب توجه به همون قسمتی از بدن بشن که روی اون قرار دارن مثلا احتمالا در باشگاه های ورزشی خانوم ها رو با لگ های ورزشی طرح دار دیده باشید که پایین تنه ی اون ها بسیار بزرگ دیده میشه ولی همین ها با شلوار جین اونقدرا که پایین تنشون با لگ بزرگ دیده میشد بزرگ دیده نمیشه!

لباس برای چاق دیده شدن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی