|

چگونه حرفه ای آرایش کنیم؟

به جای هفت قلم آرایش یه زیرساز حرفه ای انجام بده / پوست شاداب نصف ماجراست

زیرساز آرایش

معرفی انواع زیرساز آرایش و محصولات آرایشی ترند 1402؛ جدیدترین مدل های پرایمر زیرساز آرایش، بهترین کرم زیرساز برای عروس و روغن زیرساز آرایش

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای انجام یک میکاپ حرفه ای نه تنها یک زیرساز آرایش مناسب نیاز دارید بلکه به محصولات حرفه ای هم در این زمینه نیاز دارید. حال اگر برایتان سوال شده است که زیرساز آرایش شامل چه محصولات و یا مراحل می شود نیازی به نگرانی نیست زیرا ما در این مقاله شما را کامل در این زمینه راهنمایی خواهیم کرد تا حدی که شما بتوانید مانند یک میکاپ آرتیست پوست خود را حرفه ای آرایش کنید. در ابتدا قبل از شروع هر کاری خوب است که بدانید داشتن پوست زیبا و شاداب نصف ماجرا است، پس این مرحله را حذف نکنید زیرا بعد حذف این مرحله حتی اگر هفت قلم هم آرایش کنید نتیجه مطلوب را نخواهید گرفت. شاید همه شماها تا به امروز اسم پرایمر را شنیده باشید ولی آیا پرایمر به تنهایی برای زیرسازی یک میکاپ کافی است؟

زیرسازی اسمش با خودش است یعنی کارهایی که در زیر آرایش باید انجام داد تا زمینه را برای یک میکاپ فوق العاده آماده کرد. در کل به کارهایی که پوست شما را برای آرایش آماده می‌ کند، زیرسازی پوست گفته می‌ شود. این زیرسازی، شادابی، طراوت، پوست صاف و شفاف و … را برای شما به ارمغان خواهد آورد. حال که تا حدودی با زیرسازی آرایش آشنا شده اید حتما می دانید که این مرحله هم مانند دیگر مراحل آرایش دارای محصولات متفاوت و خاصی است که انتخاب بهترین آن ها به شما در گرفتن نتیجه مناسب کمک خواهد کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های زیرساز آرایش آشنا شوید.

زیرساز آرایش

پرایمر بنفیت؛ معجزه میکاپ 1402

پرایمر بعد از شستشو و پاکسازی پوست اولین مرحله برای میکاپ محسوب می شود که می توان گفت تا حد زیادی تاثیرگذارترین مرحله هم نیز نام خواهد گرفت. پرایمر پیشنهادی ما برای استفاده در این مرحله پرایمر بنفیت است، زیرا این پرایمر یکی از بهترین پرایمرهای موجود در بازار است که می توان گفت از نظر کیفیت و کارایی دارای رتبه بالایی می باشد. پرایمر بنفیت به عنوان بیس آرایش، منافذ پوست را به سرعت پوشش می‌دهد و همچنین دوام و ماندگاری آرایش را افزایش داده و علاوه بر یکدست کردن پوست و آماده کردن آن برای میکاپ موجب تقویت و تغذیه پوست نیز می‌ شود. بافت این محصول مات و مخملی است و هیچ‌ گونه احساس سنگینی به پوست نمی‌ دهد.

زیرساز آرایش

زیرساز آرایش

کرم پودر جدید تراکوتای گرلن

خب نوبتی هم که باشد نوبت استفاده از یک کرم پودر مناسب بعد از پرایمر است، کرم پودر تراکوتای گرلن گزینه مناسبی می باشد که روی پوست مانند یک پودر سبک و یک کرم پودر بی نقص است. 95 درصد مشتقات این کرم پودر از عناصر طبیعی از جمله روغن آرگان تشکیل شده است، به همین خاطر 24 ساعت دوام و خاصیت آبرسانی دارد و تمام روز جلوه با طراوت خود را حفظ می کند. این کرم پودر بافتی بسیار سبک دارد طوری که انگار هیچ آرایشی روی پوست ندارید. فرمولاسیون سبک آن به خوبی جذب پوست می شود و پوششی متوسط تا کامل دارد، همچنین دانه های پودری موجود در فرمول این کرم پودر بلافاصله جلوه ای مات، درخشان و طبیعی به پوست می دهند. رنگدانه های جاذب نور درخششی ملایم و با طراوت به گونه های شما خواهند داد.

زیرساز آرایش

زیرساز آرایش

پودر بیک هدی بیوتی؛

این پودر بیک بادوام جلوه منافذ و چروک ها را به حداقل می رساند و آرایش را روی پوست ثابت می کند. پودر بیک هدی بیوتی بافتی سبک و ابریشمین دارد و به سادگی روی پوست بلِند می شود، جلوه ای مات با اندکی درخشندگی به پوست می دهد و از براق شدن پوست در طول روز جلوگیری می کند. پس اگر پوست چربی دارید و معمولا میکاپ بعد از چند ساعت از روی پوستتان لیز می خورد این پودر بیک می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد.

زیرساز آرایش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی