|

چگونه دامن را با مانتو ست کنیم؟

استایل کردن مانتو و دامن هم کار آسونیه! این روزا یکی کفتان میچسبه یکی دامن کلوش

ست دامن و مانتو

خرید و انتخاب جدیدترین مدل های استایل کردن دامن و مانتو در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های مانتو از جمله مانتو شومیزی در کنار دامن پلیسه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانیدانتخاب مانتو و دامن انتخاب بسیاری از خانم‌ها برای داشتن ظاهری خانومانه‌ تر و رسمی‌تر است. دامن‌ ها در انواع مدل، قد، رنگ و طرح ارائه می‌ شوند و هر کدام می‌توانند ظاهر هر روزه شما را تغییر دهند. پس قبل از انتخاب ست مانتو و دامن برای استایل خود ابتدا خوب است که با انواع دامن زنان آشنا شوید و بیایبد که چگونه می توان با آن ها استایلی جذاب و در عین حال شیک داشت آن هم برای بیرون از منزل. از آنجایی که استایل و انتخاب لباس های یک خانوم ایرانی باید در یک چهارچوب پوششی خاص باشد فراموش نکنید که انتخاب دامن به جای شلوار ممکن است کار شما را سخت کند ولی ما این مقاله را برای شما تهیه کرده ایم که این کا را برایتان مثل آب خوردن کنیم.

از میان تمام دامن های زنانه دامن های میدی با برش کلوش را می توان از زیباترین دامن ها دانست ولی اگر از علاقه‌مندان به استایل کلاسیک هستید، یک دامن راسته زنانه را انتخاب کنید. معمولا قد این دامن‌ ها به سر زانو می‌ رسد ولی برای استایل خیابانی در ایران باید یک مدل بلند از آن ها را انتخاب نمایید. دامن راسته شق و رق است و کاملا فیت و برشی منظم دارد به همین خاطر به راحتی با آیتم های کلاسیک دیگر زنانه ست می شود. این دامن‌ ها علاوه بر اینکه برای مناسبت‌ های رسمی و به همراه مانتو کتی گزینه بهتری هستند، می توان گفت شما را شبیه یک ملکه شیک پوش نشان دهند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل زنانه اما با مانتو و دامن آشنا شوید.

مدل مانتو و دامن بلند

مدل مانتو و دامن بلند

ست مانتو و دامن البته با دامن کلوش

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم مانتو و دامن در سال جدید یکی از استایل های ترند و جذاب زنانه محسوب می شود. البته به این شرط که در ست کردن آن مهارت داشته باشید. برای مثال باید بدانید که دامن کلوش با چه مانتویی ست می شود و یا برعکس چه مانتوهایی به صورت کلی برای ست کردن با دامن مناسب هستند.  برای ست کردن مانتو و دامن شما نیاز به یک آیتم در بالاتنه دارید که پیشنهاد می کنیم هنگام استفاده از دامن کلوش بالاتنه جذب و کوتاه باشد. برای ست کردن دامن کلوش که تک رنگ است و طرح خاصی ندارد از تاپ هایی که راه‌ راه‌ های پهنی دارد می‌توانید استفاده کنید. پس اگر دامن کلوش شما ساده است از یک بالاتنه طرح دار در غیر اینصورت بالاتنه را ساده انتخاب کنید. فراموش نکنید که اگر تاپ انتخابی قد بلندی دارد هرگز روی دامن نیاندازید بلکه به داخل دامن بزنید و با کمربند کمر دامن خود را ببنیدید تا کمر باریک تر و متعادل دیده شوید.

مدل مانتو و دامن بلند

مدل+مانتو+و+دامن+بلند (2)

ست مانتو و دامن البته اینبار با دامن پلیسه

یکی از دامن های ترند امسال را می توان دامن پلیسه دانست. البته فراموش نکنید پارچه پلیس امسال مد است یعنی ما شاهد شلوار پلیسه یا حتی مانتوی پلیسه نیز در تابستان 1402 هستیم ولی ترندی ترین و جذاب ترین آیتم پلیسه امسال دامن پلیسه است. پس اگر می خواهید یک ست مانتو و دامن جذاب را تجربه نمایید به نظرم انتخاب یک دامن پلیسه نه تنها استایل شما را ترندی و جذاب می کند بلکه باعث می شود استایل راحت تری را تجربه نمایید.  دان های پلیسه دارای چند استایل همزمان هستند، یعنی شما می توانید هم در ک استایل کژوال و به همراه کتونی و هم در یک استایل مجلسی به همراه کفش پاشنه بلند از آن استفاده کنیید. انتخاب رنگ و آیتم های مکمل بسته به سلیقه و استایل شخصی هر فرد ممکن است با فرد دیگری متفاوت باشد.

مدل+مانتو+و+دامن+بلند

مدل مانتو و دامن بلند

ست مانتو و دامن؛ به سبک ترندی و جذاب تابستان 1402

یک از لباس های ترند در سال جدید را می توان لباس هایی نامید که دارای برش خمره ای بوده اند، پس اگر به دنبال یک دامن کژوال و در عین حال ترندی برای ست مانتو و دامن هستید که می توانید یک دامن خمره ای لینن انتخاب نمایید و به همراه یک شومیز کوتاه آن را ست کنید. دامن های کارگو هم هستند که با شباهت زیادی به شلوارهای کارگو برای استایل های زنانه استفاده می شوند. البته فراموش نکنید که این دامن ها حتی باید با کتونی استفاده شوند و انتخاب کفش پاشنه بلند برای این مدل دامن اصلا گزینه مناسبی نیست.

مدل+مانتو+و+دامن+بلند (1)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی