|

مانتو جلوباز را چگونه ست کنیم؟

جدیدترین استایل های 1402 با مانتو جلوباز؛ یادت نره این مانتو پاییز و زمستون نداره!

مانتو جلوباز

جدیدترین استایل های 1402 با مانتو جلوباز و مانتو مخمل سوزن دوزی؛ آموزش تبدیل مانتو جلوباز به شومیز و مانتو جلوباز المیرا شریفی مقدم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به جرات می توان گفت مانتو یکی از مهم ترین آیتم های اصلی در استایل خانم ها است. اما فراموش نکنید که داشتن یک مانتوی شیک، به تنهایی استایل شما را شیک و منحصر به فرد نمی کند، بلکه شما باید بدونید که با مانتو جلوباز چه شلواری باید بپوشید؟ و یا اصلا مدل مانتو جلوباز 1402 چگونه است؟ البته آشنایی با ترند در همه زمینه ها باعث می شود شما استایل و یا حتی زندگی مدرن تری را تجربه نمایید. البته انتخاب مدل مانتو جلوباز تا حد بسیار زیادی به فصلی که در ان حضور دارید  و شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد، برای مثال شما در تابستان می توانید مانتو جلوباز بلند را انتخاب نمایید ولی در پاییز و زمستان مانتو کتی های کوتا را بهتر است انتخاب نمایید.

امروزه تنوع مانتوهای بلند بسیار زیاد است، مانتو های بلند در بازار با طرح های ساده، کار شده، دکمه دار یا به صورت جلوباز در بازار وجود دارند. پس شما می توانید با توجه به ویژگی های فرم بدنتان و رنگ پوستتان یک مانتو بلند مناسب خریداری کنید. خانم های ساده پسند می توانند یک مانتوی ساده را انتخاب و با سایر لباس هایشان ست کنند، در اصل می توان گفت با آیتم هایی که برای زیر یا به عنوان اکسسوری انتخاب می نمایند می توانند جذابیت استایل خود را بیشتر کنند. برای مراسمات مختلف نیز می توانید مانتو جلوباز بلند و طرح دار بخرید و آن را با سایر اکسسوری های خود ست کنید، در این حالت استایل جذاب تری خواهید داشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا زا جدیدترین مدل های مانتو جلوباز آن هم به سبک 1402 آشنا شوید.

مدل مانتو جلو باز جدید

مدل+مانتو+جلو+باز+جدید (1)

استایل با مانتو جلوباز بلند یه چیز دیگه است

اگر برای استایل تابستونی خود به دنبال یک مانتو جلوباز ولی راحت و جذاب هستید پیشنهاد ما به شما یک مانتو جوباز بلند است. البته این انتخاب باید در شرایطی باشد که شما آیتم های مکمل و مناسب این مانتو را داشته باشید و یا حداقل بشناسید، زیرا ست کردن مانتوهای بلند کار سخت تری نسبت به مانتوهای کوتاه است و در صورت نداشتن اطلاعات کافی ممکن استایل مناسبی را دست و پا نکنید. کفش یکی از مهم ترین موارد در ست کردن مانتو جلوباز می باشد، پس اگر شما جزو افرادی هستید که به استایل خود اهمیت می دهید باید در انتخاب این آیتم بسیار دقت کنید. برای مثال کفش پاشنه بلند یکی از بهترین انتخاب ها برای مانتو بلند است. شما می توانید در هر موقعیتی از کفش پاشنه بلند استفاده نمایید، البته دقت کنید که متناسب با استایل و سبک شخصی سبک کفش را انتخاب کنید.

مدل+مانتو+جلو+باز+جدید

مدل مانتو جلو باز جدید

مانتو جلوباز و استایل دانشجویی؛ چرا که نه ولی ترفند داره

یکی از تصورات همه خانم ها این است که مانتو جلوباز را نمی توان برای محیط های اداری و یا تحصیلی استفاده کرد، در حالیکه این تصور کاملا اشتباه است و می توان گفت اگر ترفندهای ست کردن آن را با لباس های دیگر بدانید اتفاقا این مدل مانتو برای دانشگاه مانتوی بسیار مناسبی است. انتخاب مدل مانتو دانشجویی یکی از مهم‌ ترین آیتم‌ ها برای داشتن استایلی جذاب در سال تحصیلی جدید است. مانتو دانشجویی هم باید شیک و جذاب باشد و هم راحتی و کاربردی بودن را در اولویت قرار دهد. پس از آنجایی که مانتو جلوباز بسیار کاربردی و راحت است برای استفاده روزمره و یا حتی دانشگاه می تواند گزینه مناسبی باشد. البته فراموش نکنید که برای زیر این مانتو حتما باید از یک تیشرت بلند، آزاد و یک شلوار مام استایل یا اسکینی استفاده کنید تا ظاهر برازنده ای داشته باشید.

مدل مانتو جلو باز جدید

مدل مانتو جلو باز جدید

مانتو جلوباز به سبک پاییز 1402

فراموش نکنید که انتخاب مانتو جلوباز برای استایل پاییزی کمی متفاوت از استایل تابستانی است و همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم مانتوهای کتی و کوتاه برای استایل پاییزی گزینه های مناسب تری هستند. پیشنهاد ما برای پاییز امسال یک کت شانل و جلوباز است. شما با انتخاب این مدل مانتو استایلی شیک و در عین حال ترندی را تجربه خواهید کرد. البته فراموش نکنید که ست کردن کت قواعد خاص خودش را دارد  می توان گفت به راحتی مانتوهای کژوال و بلند نیست. اگر نمی خواهید خیلی خود را درگیر استایل و دنیای مد بکنید تا با این اصول آشنا شوید، تنها کافی است از آیتم های کلاسیک برای تکمیل استایل خود با کت شانل استفاده کنید.

مدل مانتو جلو باز جدید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی