|

پاییز امسال چگونه لباس بپوشیم؟

معرفی چند استایل پاییزی و جذاب؛ از کت جین گرفته تا مانتو تافته که جون میده برای پاییز

استایل با کت جین کوتاه در ایران

معرفی چند استایل پاییزی با کت جین و مانتو تافته که جون میده برای پاییز؛ جدیدترین مدل های مانتو مخمل سوزن دوزی، کت جین سفید و کت جین کوتاه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید لباس های جین همیشه و در همه فصل جزو آیتم های پرکاربرد در استایل همه ما فارغ از جنسیت هستند. برای مثال شلوارهای جین ، از راحت ترین و ضخیم ترین مدل های شلوار هستند که افراد در طول روز به مناسبت های مختلف بر تن دارند. این شلوار ها محبوب هستند زیرا دقیقا مانند کت جین معمولا زود کثیف نمی شوند، رنگ بندی خوبی دارند و از همه مهم تر، نیاز به اتو کشیدن مکرر نداشته و جنس آن باعث می شود که بر خلاف مدل های نخی، زود پاره نشود. البته در این مقاله هدف ما آموزش استایل به شما با یک آیتم جذاب تر یعنی همان کت جین است. شاید در ابتدا برایتان جالب باشد که بدانید برخلاف شلوارهای جین که از اواخر قرن نوزدهم معرفی شدند کت‌ های جین تاریخ طولانی‌تری دارند.

استایل با کت جین از قرن هفدهم میلادی زمانی که گاوچرانان در آمریکا به پوشیدن کت‌ هایی از جنس ضخیم روی آوردند که دوام بالایی داشت و می توانستند با آن اسب سواری کنند شروع شد و تا به امروز جزو ترندهای محبوب استایل مردانه و یا حتی زنانه شناخته شده اند. پس می توان گفت از همان زمان که کت جین وارد اروپا شد و نام دنیم (Denim)  به خود گرفت، زمینه را برای اختراع شلوار جین در قرن‌ های بعدی آماده کرد. حال که تا حدودی با این لباس جذاب و پاییزی آشنا شدید خوب است که بدانید استایل با کت جین کوتاه در ایران یکی از سخت ترین کارها است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کت جین در استایل پاییزی آشنا شوید.

استایل با کت جین

استایل با کت جین

کت جین بپوشید ولی اگه گفتی با چی؟

یکی از لباس هایی که با شروع پاییز بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و می توان گفت از ترندهای سال هم نیز محسوب می شود کت جین است. البته نباید این موضوع را انکار کرد که استایل با کت جین کوتاه در ایران کارسختی است، مخصوصا برای خانم ها. ولی اگر می خواهید یکی از این دلبرهای جذاب را برای پاییز امسال بپوشید نیازی به نگرانی نیست زیرا ما در این مقاله به شما تمام ترفندهای ساده و جذاب ست کردن کت جین را آموزش خواهیم داد. پیشنهاد ما به عنوان اولین گزینه انتخاب کت جین به همراه یک شومیز و شلوار جین است. فراموش نکنید که قد شومیز انتخابی باید تا حدودی بلندتر از کت جین باشد تا ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید. البته دقت کنید که انتخاب شلوار جین هم برای این استایل بسیار مهم است و پیشنهاد ما به شما انتخاب شلوار بگ یا بوت کات است. در ادامه برای استایل های کژوال از کتونی استفاده کنید تا استایل راحتی ر تجربه کنید.

استایل با کت جین

استایل با کت جین

مانتو تافته هم چیزی از کت جین کم نداره

بعد از اولین پیشنهاد برای استایل پاییزی 1402 که کت جین بود می توان مانتو تافته را پیشنهاد کردو مانتوهای تافته و ژاکارد هم مانند کت جین دارای پارچه های ضخیم و در عین حال پاییزه هستند؛ البته با این تفاوت که برای استایل های رسمی و مجلسی کاربرد دارند تا استایل های کژوال و اسپرت. پس اگر دارای استایل شخصی کلاسیک هستید بهتر است به جای کت جین بهتر است برای استایل پاییزه از مانتو تافته استفاده کنید. برای ست کردن این مانتو بر خلاف نمونه بالایی می توانید از کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه ای کمک بگیرید تا استایلی شیک را تجرب نمایید. اکسسوری های جذاب و پر زرق و برق را فراموش نکنید که مکمل های بسیار مناسبی برای استایل های رسمی و یا مجلسی هستند، به طوری که می توان گفت استایل ساده شما را از این رو به آن رو می کنند.

استایل با کت جین

استایل با کت جین

به جای کت جین کت گلیمی هم میتونی بپوشی

یکی از مانتوهای دیگر و پیشنهادی برای استایل پاییزی 1402 را می توان به جای کت جین مانتو گلیمی دانست. کت های گلیمی هم مانند کت جین دارای ضخامت مناسبی برای استایل تابستانی هستند و می توان گفت نه تنها جذاب و شیک شما را نشان خواهند داد بلکه برای آب و هوای پاییز بسیار مناسب هستند. برای ست کردن کت های گلیمی می توانید هم از آیتم های کلاسیک و رسمی مانند شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند کمک بگیرید و هم می توانید از شلور جین و کتونی استفاده کنید.

استایل+با+کت+جین

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها