|

مانتو عروسکی را چگونه ست کنیم؟

مواظب مانتوهای چین چینی تابستان باشید؛ ست کردن مانتو عروسکی اصلا کار ساده ای نیست!

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی یکی از ترندهای جذاب در سال های اخیر است که علاقه مندان زیادی دارد. البته خوب است که بدانید ست کردن این مانتوها کار سختی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید تابستان امسال یکی از تابستان های بسیار گرم است که انتخاب یک لباس راحت و سبک در آن اهیمت بسیار بالایی دارد. البته پیشنهاد ما این است که جدا از توجه به این ویژگی ها خوب است به ترندی و جذابیت آن هم توجه کنید. مانتو عروسکی یکی از مانتوهای جذاب و ترند در سال های اخیر است که شما می توانید به عنوان یک مانتو کوتاه که تمامی ویژگی های ذکر شده را دارا است آن را درنظر بگیرید. مانتو عروسکی معمولا مانتوهای کوتاه و پر چینی هستند که از پارچه هایی مانند کرپ، حریر، داکرون، لنین و الیاف طبیعی دوخته می شوند. این مانتوها اغلب طرح های شاد و فانتزی ای دارند ، پس نکته اول در ست کردن مانتو عروسکی این است که از آن جا که اغلب این مانتوها طرح های شلوغ دارند، برای ست کردن و انتخاب لباس های دیگر، طرح های ساده و یا حتی تک رنگ را باید انتخاب کنید. پس به طور کلی فراموش نکنید که ست کردن این مانتوها به دلیل برش و دوخت های چین چینی و یا داشتن سوزن دوزی و یا طرح های پس زمینه کار سخت تری از مانتو مشکی ساده خواهد بود.

یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها برای مانتو عروسکی رنگ سفید است به خصوص در سال گذشته و امسال این رنگ نسبت به رنگ های دیگر بیشتر به چشم می خورد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو عروسکی آشنا شوید.

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی و شلوار مام استایل؛ تابستان را ترندی و جذاب تجربه کنید

یکی از شلوارهای ترند و جذاب سال های اخیر هم شلوار مام استایل است که استفاده از آن به استایل شما سبکی ترندی و کژوال می بخشد، حال تصور کنید این آیتم ترندی در کنار یک مانتو ترند و دخترانه استفاده شود در این حالت قطعا استایل زیبایی را تجربه خواهید کرد. فراموش نکنید که به خاطر داشتن برش و استایل چین چینی یکی از مهم ترین انتخاب ها برای ست کردن مانتو عروسکی، انتخاب مناسب شلوار است. به همین خاطر شما می توانید مانتو عروسکی خود را با شلوار مام استایلی که نه جذب نه گشاد است، ست کنید. البته خوب است که بدانید شلوار مام استایل ممکن است شما را پُرتر نشان دهد، پس اگر اندام لاغری ندارید بهتر است به جای شلوار مام استایل شلوار مام فیت را انتخاب نمایید.

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی و شلوار بوت کات؛ کشیده مثل عروسک باربی ها

یکی از ترفندهای ست کردن مانتو عروسکی انتخاب شلوار بوت کات است. شلوارهای بوت کات قد را کشیده و بلند نشان می دهند و برای بیشتر سبک های استایل قابل استفاده هستند. برای مثال شما چه کلاسیک پوش باشید چه کژوال، چه کتونی بپوشید چه کفش پاشنه بلند فرقی نمی کند زیرا شلوار بوت کات برای تمامی این سبک ها استفاده خواهد شد. البته باید دقت کنید که سبک شلوار انتخابی با مانتو و استایلتان هماهنگی داشته باشد، برای مثال در استایل رسمی از شلوار بوت کات پارچه ای استفاده کنید و در استایل های کژوال مثل همیشه شلوار جین را انتخاب نمایید. این سبک از شلوارها ممکن است مورد پسند برخی قرار بگیرند و برخی دیگر آن را دوست نداشته باشند. در صورتی که شما یکی از این شلوارها در کمد لباس های خود دارید، تردید نکنید که ست کردن آن با مانتو عروسکی می تواند استایل شما را خاص و زیبا کند.

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی و شلوار راسته؛ شلوارهای کلاسیک به همه ساز شما می رقصند

یکی دیگر از انتخاب های عالی برای ست کردن مانتو عروسکی شلوار اسکینی و یا راسته است. این شلوارها تا حدودی جذب بوده و شما می توانید آن ها را با کفش های پاشنه بلند و یا اسپرت بپوشید. انتخاب این استایل برای یک مهمانی خودمانی می تواند بهترین انتخاب باشد. البته فراموش نکنید که مانتو عروسکی شما تا حدودی می تواند تعیین کننده سبک استایل شما باشد، پس مانتو را متناسب با موقعیتی که قرار است در آن حضور پیدا کنید انتخاب کنید. زیرا مانتوهای عروسکی دارای تنوع زیادی هستند، برای مثال نوع های مجلسی و آینه کاری شده آن ها با نوع های کژوال و اسپرت هر کدام استایل های متفاوتی را می طلبند.

مانتو عروسکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی