|

مانتو عروسکی را چگونه ست کنیم؟

بهار وقت استایل با مانتوهای چین چینی و فانتزیه؛ با مانتو عروسکی خاص بودن و تجربه کنید

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی یکی از ترندهای پرطرفدار در سال های اخیر است که شما با انتخاب لباس‌ های مناسب می‌ توانید آن را به بهترین شکل ممکن ست کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع فصل بهار و تابستان تنوع در مدل های مانتو تا حدی زیاد می شود که انتخاب برای خانم ها دشوار خواهد شد؛ در نتیجه برای جلوگیری از سردرگمی و انتخاب اشتباه بهتر است ابتدا با ترندهای سال جدید آشنا شوید. مانتو عروسکی یکی از مانتوهای ترند و جذاب در سال های اخیر است که برای دختر خانم هایی که به استایل های فانتزی و عروسکی علاقه دارند گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. البته خیلی از خانم ها به دلیل این تصور که ست کردن این مدل مانتو به خاطر نوع چین چینی که دارد کار دشواری است، از پوشیدن آن صرف نظر می کنند و ترجیح می دهند مانتو کتی را انتخاب کنند تا به سادگی ست شود. البته باید بگوییم که ست کردن مانتو عروسکی آنقدرها که تصور می کنید هم سخت نیست شما فقط کافی است چند نکته ظریف را در ست کردن آن بدانید و رعایت کنید تا استایلی بی نظیر و زیبا را تجربه نمایید. برای مثال از آن جایی که اغلب این مانتوها طرح هایی شلوغ دارند، برای ست کردن و انتخاب لباس های دیگر طرح های ساده و یا حتی تک رنگ را انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین انتخاب ها برای ست کردن مانتو عروسکی، انتخاب مناسب شلوار است. شما می توانید مانتو عروسکی خود را با شلوار مام استایل که نه جذب و نه گشاد است، ست کنید. در ادامه این مقاله هراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو عروسکی آشنا شوید.

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی کوتاه؛ فانتزی و دخترانه لباس بپوشید

یکی از محبوب ترین و زیباترین مدل های مانتو عروسکی را می توان نوع کوتاه آن ها دانست. این مدل مانتو معمولا ظاهری عروسکی و کاملا فانتری به شما می بخشد و باعث می شود تا حدودی کم سن تر دیده شوید. اگر طرفدار استایل های کژوال و راحت هستید، می‌توانید مانتو عروسکی خود را با شلوار مام استایل ست کنید زیرا این شلوار برای استایل شما عالی می باشد. البته قبل از انتخاب این شلوار به این نکته توجه داشته باشید که شلوار مام استایل کمی قد شما را کوتاه‌ تر از مقدار واقعی نشان می‌ دهد، از این رو اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است سراغ انتخاب‌ های دیگری باشید.

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی

برای مهمانی های رسمی مانتو عروسکی بلند را فراموش نکنید

مانتو عروسکی بلند یکی از نوع های عروسکی مانتو است که برای استایل های رسمی و یا مجلسی هم استفاد می شود. جالب است که بدانید شما این مدل مانتو را می توانید با شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند ست کنید و مثل ملکه ها در مهمانی ها بدرخشید. یکی دیگر از انتخاب‌ های عالی برای ست کردن مانتو عروسکی بلند شلوار اسکینی زنانه است. این شلوارها جذب بوده و شما می‌ توانید آن‌ ها را با کفش‌ های پاشنه بلند و یا اسپرت بپوشید. البته دقت کنید که این شلوارهای برای مهمانی ها خودمانی تر گزینه های مناسبی هستند.

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی

مانتو عروسکی جلوبسته؛ فانتزی و راحت لباس بپوشید

یکی از ویژگی های مانتوهای جلوبسته این است که به شما این امکان را می دهد تا مینیمال تر و ساده تر لباس بپوشید. برای مثال شما با انتخاب یکی از این مانتوها از استایل لایه لایه و شلوغ دوری می کنید و همین اتفاق باعث می شود تا گرمای تابستان را کمتر حس کنید. این نوع مانتوها معمولا قد کوتاهی دارند در نتیجه اگر طرفدار تیپ‌ های اسپرت و متفاوت هستید، مانتوی عروسکی دست شما را باز گذاشته تا بتوانید آن را با شلوار بگ و یا بوت کات و کتونی های لژدار ست کنید. این استایل مناسب دختران نوجوان و جوانی است که دوست دارند همیشه به روز لباس بپوشند.

مانتو عروسکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی