|

معرفی ادکلن های معروف مردانه

معروف ترین ادکلن های مردانه؛ با عطر پگاسوس پرفیوم دو مارلی همیشه در خاطره ها می مانید

ادکلن مردانه

پیدا کردن بهترین ادکلن برای مردان به معنای هم ترازی عطر برای مطابقت با روح غیرقابل انکار آنها یک امر مهم است گرچه ممکن است سخت به نظر برسد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پیدا کردن ادکلن مردانه یکی از سخت ترین کارها برای آقایان است، زیرا آزمایش و تست هر برند و مدل ممکن است برای آن ها بسیار چالش برانگیز و وقت گیر باشد و یا آن ها مجبور شوند به بسیاری از فروشگاه های مختلف شهر برای تست عطر و ادکلن بروند و در این راه حتی شاید سردرگم هم شوند و نتوانند یک انتخاب و تصمیم مناسب بگیرند. این امر شاید برای مدیران و یا روئسا که به دلیل دغدغه ها و کمبود وقتی که از روی حساسیت موقعیت شغلی شان دارند بسیار احساس شود، پس برای راهنمایی شما آقایان خوش سلیقه ما در این مقاله معروف ترین ادکلن مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد که تا حدی به شما در انتخاب عطر مردانه کمک کرده باشیم. البته فراموش نکنید که ما معروف ترین و شیک ترین های آن ها را معرفی می کنیم ولی از آنجایی که انتخاب رایحه ادکلن بسیار کار سلیقه ای می باشد بهتر است نت ها را با دقت مطالعه کنید و یا برای تست ادکلن مورد نظرتان به فروشگاه مراجعه کنید. البته معمولا آدم‌ ها به دو دسته تقسیم می‌ شوند. دسته اول هر روز یک بو می‌ دهند و از عطر و ادکلن‌ های متفاوت استفاده می‌ کنند.

دسته دوم همیشه یک بوی مشخص می‌ دهند و یک عطر را برای تمام زندگی خود انتخاب می‌ کنند. اما تفاوتی ندارد که شما در کدام دسته قرار دارید، زیرا انتخاب یک عطر خوش‌بو همه را به شما جذب می کند. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از معروف ترین عطر های مردانه آشنا شوید.

ادکلن مردانه

عطر مردانه پگاسوس پرفیوم دو مارلی؛ قهرمان یونانی

به جرات می‌ توان گفت که این عطر یکی از بهترین عطرهای شرقی است که توسط این شرکت فرانسوی تولید شده و در دسترس طرفداران بوهای وانیلی قرار گرفته است. بوی گرم و تلخ این عطر می‌ تواند معرف حضور شما در هر محفلی باشد و توصیه می‌ شود که از این عطر در فصل‌ های پاییز و زمستان استفاده کنید. برای درک بیشتر رایحه این عطر خوب است که بدانید او با نت های ترنج، گل آفتاب پرست، زیره سبز، اسطوخودوس، یاس و بادام شروع می شود و در نهایت با نت های کهربا، وانیل، چوب صندل سفید به پایان می رسد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این افسونگر رمز آلود از برند مارلی در آغاز معرفی در سال 2011 به شدت مورد توجه و استقبال طرفداران عطر در جهان قرار گرفت و به سرعت جایگاه پگاسوس قهرمان بارز و شناخته شده افسانه های یونان را زنده کرد.

ادکلن مردانه

ادکلن مردانه

عطر مردانه ساواج دیور؛ لوکس و سلطنتی

نوبتی هم باشد نوبت معرفی یکی از معروف ترین ادکلن های مردانه دنیا است، عطر مردانه ساواج دیور یکی از بهترین ادکلن های مردانه محسوب می شود که رایحه ای خنک، ترش و تلخ دارد. اگر به دنبال یک عطر محبوب هستید که بتوان آن را در همه روزهای سال استفاده کرد این عطر یک گزینه بسیار مناسب است. پس اگر برای خود به دنبال یک ادکلن معروف و جذاب برای تمام عمر می گردید این عطر مردانه دیور می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ادکلن دیور ساواج Dior Sauvage عطری است که در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شده و عطری مردانه و سلطنتی شناخته می شود. پس اصلا نگران استایل های رسمی و مهم خود نباشید این رایحه می تواند شما را در رسمی ترین مراسم ها همراهی کند.

ادکلن مردانه

ادکلن مردانه

عطر مردانه سالواتوره فراگامو برایت لدر

این عطر مردانه معروف و جدید محصول سال 2022 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام آنتوان میزندی ساخته شده است. این عطر مردانه شیک در دسته عطر های رایحه های چرمی قرار می گیرد و از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج، نارنگی ماندارین، گریپ فروت، ریحان، رزماری، چرم سفید، مشک، نعناع هندی و سدر اشاره کرد. رایحه این عطر کمی تند و رسمی است، به همین خاطر بیشتر برای استفاده در موقعیت های رسمی و یا مهمانی های شبانه پیشنهاد می شود. پس می توان گفت عطر مردانه سالواتوره فراگامو برایت لدر یک عطر روزمره نیست.

ادکلن مردانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها